Gå til innhold

har røykt hasj

Fremhevede innlegg

Gjest jente19aar_
Skrevet

forloveden sov hos meg i natt og vi røykte flere joints.

men det som er så kjipt nå er at jeg føler at alt stinker av meg!!!! asså hvordan få vekk lukta?

Besta kommer og henter meg... skal jeg ha på røkelse overalt??????????

skal jeg spraye klær i paryfme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på at 'besta' kan identifisere hasjlukt på stående fot.

Gjest jente19aar_
Skrevet
Jeg tviler på at 'besta' kan identifisere hasjlukt på stående fot.

åh så dum du er. hu har gjort det selv op MERKA DET FØR DAAAA

Skrevet
åh så dum du er. hu har gjort det selv op MERKA DET FØR DAAAA

Hvis hu er narkis sjøl så driter hun vel i om du også er det?

Skrevet

Ta en dusj og skift klær - det hjelper nok. ;)

Skrevet

Eller bare la vær. Det som er så greit med å røyke hasj er gleden av å bli menneske igjen når du slutter!

HILSEN JESUS

Gjest jente19aar_
Skrevet
Ta en dusj og skift klær - det hjelper nok. ;)

ja hu merka ingenting. er neddynka i paris hilton parfyme her. :hoho:

Skrevet

hvis du er så engstelig for at andre skal merke det, så er det vel kanskje ikke så dumt å la være å røyke? Det sies at hasjrøyking ødelegger hjernen din :ler:

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Dersom du er så ung at du er redd for at folk skal "føle" at du har røyka er du sannsynligvis ikke voksen nok til å røyke hasj heller, siden du får noia av det.

Skrevet
Dersom du er så ung at du er redd for at folk skal "føle" at du har røyka er du sannsynligvis ikke voksen nok til å røyke hasj heller, siden du får noia av det.

Det er jo folk i alle aldere som får noia av det. Dem som ikke får det mer har bare drevet på så lenge at de gir faen. Vet ikke om det er så mye mer positivt?

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg kjenner ihvertfall ingen over tjue som bryr seg om det, og det er ikke fordi de er så innmari innrøyka heller, men fordi de vet at dersom de oppfører seg som normalt så er det ingenting å være redd for.

Skrevet
Jeg kjenner ihvertfall ingen over tjue som bryr seg om det, og det er ikke fordi de er så innmari innrøyka heller, men fordi de vet at dersom de oppfører seg som normalt så er det ingenting å være redd for.

Tror ærlig talt ikke du kjenner så mange! For du aner tydligvis ikke hva du snakker om!

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Tror ærlig talt ikke du kjenner så mange! For du aner tydligvis ikke hva du snakker om!

Noen som føler seg truffet..?

Uansett så var poenget mitt at dersom man får noia av å røyke, så bør man kanskje la være...

Skrevet
hvis du er så engstelig for at andre skal merke det, så er det vel kanskje ikke så dumt å la være å røyke? Det sies at hasjrøyking ødelegger hjernen din  :ler:

Og på enkelte kan man merke det fortere, at den har ødelagt hjernen ;)( mener selvfølgelig ikke deg malicious :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...