Gå til innhold

Hvor finner man bra menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du finner de på parkeringsplassen foran Coop Extra Prinsdal. Helt sant.

Anonymkode: 3ffaf...72b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Haha, denne likte jeg! Personlig har jeg erstattet sixpacken med både turbukse og fiskestang og trives godt med det. Riktig nok er jeg ferdig utpult så dette spiller nok inn, men likevel. Fiskestanga er den eneste stanga jeg trenger å leke med nå :)

M36

Anonymkode: 33d1e...917

For en mann ❤️ Ts, han er her. 

Anonymkode: e868c...b86

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For en mann ❤️ Ts, han er her. 

Hvem ønsker en mann som er ferdig utpult? Kvinner som ikke liker sex kanskje, men jeg hadde ikke gått for ferdig utpult. 

Kutt ut bullshit- menn med en gang det er tendenser til slikt ts. Ikke gi hjerte, sjel og begynn med å tenke for mye på evig forhold før de over tid har vist at de er bra menn. Vær våken for at folk ikke viser sitt ekte jeg i starten, så ta det piano mens du vurderer om dette er mann å satse på. 

Så må du være en bra kvinne. Bra menn vil ha en kvinne de uten å være nervøs for utfallet kan presentere for familie, venner og kolleger. Ha et ok språk og oppførsel. Følg med på aktuelle saker og ha egne interesser. Påstås ofte at menn er mest opptatt av utseende, men oppførsel og å ikke være dum og uvitende har faktisk mye å si for menn. De ønsker ingen kvinne de skammer seg over. Bra menn gidder ikke drama- kvinner, kvinner som høres ut som en bryggesjauer når de prater, som er stokk dum, som kun er opptatt av eget utseende, sminke og blogger/trash- tv. Bra menn vil ha oppegående kvinner de kan være stolt av, og ikke skamme seg over/være redd for at lager styr og drama ovenfor andre. Man må rett og slett være en partner med kvalitet for å få en partner med kvalitet. 

Anonymkode: adbe0...f8e

• Liker 2
Skrevet
On 2/21/2023 at 1:47 AM, AnonymBruker said:

Hvor finner dere bra menn med moral, og som er snille og ikke fuckboy eller playere, de som faktisk bryr seg om deg som person og ikke leker med følelser osv? Og hvordan vet dere at han er en bra mann? Alle leker jo snille men de er ikke det alltid, så hvordan vet du om han er real?

Anonymkode: bc4eb...b10

De vanker på samme bar som de bra kvinnene. 

Anonymkode: f7385...6c2

• Liker 2
Skrevet

I tillegg er vi gutta på bygda som regel millionærer.

Anonymkode: 0e33f...891

Skrevet
On 2/21/2023 at 10:57 AM, AnonymBruker said:

Jeg er enig med deg men om du faktisk tror de du møter på jobb eller fremtid/ mutal venner ikke er like overfladiske som den fyren som sier "du er pen" er du naive. Alle menn som har lyst til å være i forhold med deg vil ha deg fordi du er pen, personlighet har jo noe å si men ikke så mye, så lenge man har en normal personlighet, personligheten er ikke den som avgjør om han vil ha deg som kjæreste eller ikke.

Anonymkode: 385ae...5e8

Dette er jo bare tøv. Hvis en mann vil ha et FORHOLD, så holder det å møte en ganske romslig minstestandard hvor det å ikke ha noen store "turnoffs" er langt viktigere enn at man ser ut som en fotomodell. Normale kvinner på ca samme alder med over middels god kjemi er godt nok i de aller fleste tilfellene. Det er vel heller det å finne hverandre mens begge er single blant ikke SÅ mange som matcher godt nok som personer som er problemet.

Kvinners attraktivitet går rett i taket hvis mannen liker personen bak det ytre skallet.

Forøvrig lønner det seg jo å ta initiativer selv. Hvis OP er en sånn som leker tradisjonalist og venter på å bli vartet opp, ber hun om at det er fuckboysa som kommer. Han sjenerte som ikke har den samme ambisjonen om å få folk til køys skjer det ingenting med. Da ber man om dette. Jeg regner med at kvinnene på KG er enig med meg i at det å sjekke opp noen i 2023 er like mye kvinnens jobb som mannens.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 5.42):

Dette er de mennene som fremstår kjedelige og lite spennende. De trauste som sveipes til venstre. De er overalt, men usynlige. 

Anonymkode: 8d0ee...43c

Niks.. Noen er det helt sikkert, men de er ikke overrepresentert i den kategorien heller. Antar det bare er sånn folk er, dessverre. Så man må vell bare prøve å feile til man har flaks.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

TS fortjener ikke en bra mann, for ut ifra hva hun skriver så får jeg ikke inntrykk av at hun er en særlig bra kvinne. Ser ut til å mangle selvinnsikt, spesielt.

Er jo helt klart at hun går etter "fuck boys" og de mest populære. Samme fella som ett stort antall kvinner på tinder gjør, men klarer lissom ikke ta ansvar for det selv. Bare masse ubrukelige unnskyldninger. Ansvarsfraskrivelse på høyt nivå dette og kvinner her inne ser ut til å være veldig "gode" på det!🤣

Hun innser vel hvor feil hun har tatt når hun blir gammel og blir desperat. Da vil hun gi de "kjedelige ,bra mennene" en sjanse. Men da er det for sent, for da har de innsett hvordan kvinner fungerer og de orker ikke alt styret. De ønsker heller ikke å være ett andre valg!

Lykke til TS

Anonymkode: fc5b1...1cf

Har bare hatt  "kjedelige" menn. Til og med ett forhold hvor jeg egentlig ikke var spesielt forelsket, men tenkte at dette er en bra mann, hvorfor ikke. Kan ikke si det har gitt meg serlig mye altså. Utro har jeg bare opplevd en gang, men resten har vist seg å være egoistiske og bortskjemte mennesker som er umulig å kommunisere med når det gjelder og som bare forventer at jeg skal gjøre alle tilpasninger. Samt dårlige partnere som bare lar meg ta alt av de tredje skiftet, selv når jeg uttrykker at det ikke er helt fair. 

Mulig jeg er for snill og naiv, men i min verden så er det naturlig å oppføre seg som folk å gjøre det som trengs å gjøres uten å spille ett spill hvor det er om å gjøre å snike seg unna mest mulig eller å få alt servert. Jeg er på ingen måte perfekt, men jeg er omtenksom, jeg stiller opp, varter opp og er generelt lite kravstor utover at jeg ønsker en partner. Så hva vet jeg. Det burde ikke være nødvendig å fortelle voksne mennesker at det er ugreit å dumpe alt ansvar på partner, men om så det skjer så burde jo det si sitt. Jeg hadde ihvertfall skjemtes om jeg hadde vært skikkelig lat på hjemmefronten over tid og bare latt partner ta alt i så stor grad at de til slutt måtte ta det opp som ett problem. 

Men jeg tror nok dette er sånn folk er. Alt for mange tenker bare på seg selv, på å vinne, på hva andre kan gjøre for dem men de vil ikke bidra med noe selv. Da får det heller bare være altså. 

Endret av Crazydoglady
  • Liker 2
Skrevet

Ser dere fortsatt diskuterer. Svaret er fortsatt det samme. Er du en kvinne og sliter med å finne «en bra mann» så er det av to grunner;

1) Du er ikke en kvinne bra menn vil ha

2) Du har ikke selvinnsikt og sikter for høyt

Anonymkode: b93fb...01d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 1.47):

Hvor finner dere bra menn med moral, og som er snille og ikke fuckboy eller playere, de som faktisk bryr seg om deg som person og ikke leker med følelser osv? Og hvordan vet dere at han er en bra mann? Alle leker jo snille men de er ikke det alltid, så hvordan vet du om han er real?

God jakt. Det er hard kamp om disse mennene. 

Anonymkode: fbbb7...4f7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ser dere fortsatt diskuterer. Svaret er fortsatt det samme. Er du en kvinne og sliter med å finne «en bra mann» så er det av to grunner;

Det var ikke det hun spurte om. Du må lese hva trådstarter spør om. Det kan du huske på til neste gang. Les spørsmålet og ikke la dine behov syde svaret. 

Anonymkode: fbbb7...4f7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 1.47):

Sannsynligvis de du sveipet til venstre på som ikke ser ut som en fuckboy.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har møtt et par bra menn, men det har foreløpig ikke "klikket". De finnes, må bare finne den riktige 😊

• Liker 2
Skrevet

På KG

Anonymkode: 22b87...d4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På KG

Anonymkode: 22b87...d4e

Vi har noen bra menn på kg, ja.

Skrevet
Nikea skrev (9 minutter siden):

Har møtt et par bra menn, men det har foreløpig ikke "klikket". De finnes, må bare finne den riktige 😊

Har funnet dem på Tinder og Match forresten, glemte å svare på spørsmålet 😄

Skrevet
Reign skrev (6 timer siden):

Sannsynligvis de du sveipet til venstre på som ikke ser ut som en fuckboy.

Tror du det hadde funket å skrive «må være husren og selvstendig» i bio? 🤔

Anonymkode: 04930...f1a

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 9.20):

3. Man har ikke funnet rett. 

Problemet er jo at man ikke vet hvem som er bra eller ikke før det har gått en stund. Åpenbart kjipe folk kan man selvsagt kutte ut med en gang, men folk flest prøver vell å gi ett godt inntrykk i starten av en relasjon. Så blir man glad i folk da å prøver å få ting til å funke, selv om det går stadig dårligere. Og Vipps har man brukt ett år eller to. Skal ikke så mange sånne runder til før man bare gir opp og ikke gidder. Og de fleste va oss er jo trofaste når vi er i ett forhold så om vi var uheldig å valgte feil da så møter vi jo ikke disse normale/"skikkelige" mennene. 

Eller kanskje vi legger forskjellig i ordet "bra mann". Jeg vil vell strengt tatt ikke klassifisere de jeg har vært sammen med som."dårlige menn". Dårlig partner, ja. Umoden, ihvertfall på visse punkter. Og strengt tatt så tenker jeg at flere av dem kanskje hadde vært annerledes som partner om jeg tidligere hadde stilt mer krav, før de ble bortskjemte og komfortable og begynte å se for seg at jeg bare skulle ta ansvar og ikke dem.. Men allerede der er det konflikt. Og jeg orker ikke å oppdra voksne folk. 

Hvor finner man menn som kan kommunisere normalt når ting blir utfordrende, som greier å gi litt tilbake av seg selv, fordi de har lyst til det, og som ikke tror å slippe unna alt er den nye virkeligheten bare fordi jeg en gang gjør det som trengs å gjøres, fordi jeg kunne, uten å kreve at partner gjør det fordi jeg har gjort mitt denne uka? Hvor finner man normale folk med omtanke og folkeskikk? De som heller tenker, oi, det var hyggelig at hun tok alt her hjemme i dag når jeg var sliten. Også kan de gjøre det samme når ting er snudd på hodet. Du vet, gi og ta, samarbeid, omtanke. 

Det er jo ikke bare bare for to forskjellige voksne å skulle bo og leve sammen, og det er greit, det kommer til å kreve litt. Men det meste kan løses om begge har som utgangspunkt at man skal være en partner og ha ett samarbeid som skal funke for begge, og om man er i stand til å kommunisere. Men kanskje det er for mye forlangt? Hva vet jeg. 

Endret av Crazydoglady
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 10.16):

TS fortjener ikke en bra mann, for ut ifra hva hun skriver så får jeg ikke inntrykk av at hun er en særlig bra kvinne. Ser ut til å mangle selvinnsikt, spesielt.

Er jo helt klart at hun går etter "fuck boys" og de mest populære. Samme fella som ett stort antall kvinner på tinder gjør, men klarer lissom ikke ta ansvar for det selv. Bare masse ubrukelige unnskyldninger. Ansvarsfraskrivelse på høyt nivå dette og kvinner her inne ser ut til å være veldig "gode" på det!🤣

Hun innser vel hvor feil hun har tatt når hun blir gammel og blir desperat. Da vil hun gi de "kjedelige ,bra mennene" en sjanse. Men da er det for sent, for da har de innsett hvordan kvinner fungerer og de orker ikke alt styret. De ønsker heller ikke å være ett andre valg!

Lykke til TS

Anonymkode: fc5b1...1cf

Kjedelige menn knuser også hjerter. 

Anonymkode: ecc73...2e9

Skrevet

Det går an å finne en ok og bra mann, ts, men det du trenger er en mann som passer DEG spesifikt. Så hvem er du, og hva trenger du? 

Anonymkode: ecc73...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...