AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Hvor finner dere bra menn med moral, og som er snille og ikke fuckboy eller playere, de som faktisk bryr seg om deg som person og ikke leker med følelser osv? Og hvordan vet dere at han er en bra mann? Alle leker jo snille men de er ikke det alltid, så hvordan vet du om han er real? Anonymkode: bc4eb...b10 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor finner dere bra menn med moral, og som er snille og ikke fuckboy eller playere, de som faktisk bryr seg om deg som person og ikke leker med følelser osv? Og hvordan vet dere at han er en bra mann? Alle leker jo snille men de er ikke det alltid, så hvordan vet du om han er real? Anonymkode: bc4eb...b10 Du har gjerne møtt noen av de men de var sikkert ikke "bra" nokk for deg. Anonymkode: 6ebb5...624 12 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Dette er de mennene som fremstår kjedelige og lite spennende. De trauste som sveipes til venstre. De er overalt, men usynlige. Anonymkode: 8d0ee...43c 13 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 De er overalt, men de må like deg. Single vil ha sex selv om de er single. Noen liker å ha noen å gå til flere ganger for å ha tilgang til sex. En kan også flørte og date litt før en finner ut at det ikke var noe og så avslutte. De blir fort kalt playere og fuckboys av dem som håpte det skulle bli mer. Men de vil jo ofte finne kjærlighet de også, men da må de finne den rette, ikke bare dem som er villig til å ha sex med dem eller er interessert tilbake. Du kan heller aldri vite 100 prosent at den du er sammen med er en trofast og bra person desverre. Noen er jo veldig åpenbart kjipe, men noen er uheldigvis veldig flinke til å late som de er bra, og noen er bra. Anonymkode: d5ae9...62b 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er de mennene som fremstår kjedelige og lite spennende. De trauste som sveipes til venstre. De er overalt, men usynlige. Anonymkode: 8d0ee...43c Jepp, folk med turbukse og fiskestang, men null sixpack. Går man etter de med sixpack så får man som oftest en del ekstra med på kjøpet. For de VET jo at de når frem til mange kvinner… M34 Anonymkode: 48ed9...3bc 9
Bombasi Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 På bygda finner du dem garantert. Flesteparten er ikke på Tinder o.l. fordi dem har gitt opp, og de som er på Tinder har så kjedelige profiler at du sweiper de til venstre automatisk. 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): På bygda finner du dem garantert. Flesteparten er ikke på Tinder o.l. fordi dem har gitt opp, og de som er på Tinder har så kjedelige profiler at du sweiper de til venstre automatisk. Hvor er bygda? Anonymkode: 385ae...5e8 1
Bombasi Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor er bygda? Anonymkode: 385ae...5e8 Overalt i Norge godt utenfor byene. "Bygdemenn" har ikke anledning til, og heller ingen lyst til, å være en player eller fuckboy. Alt de ønsker seg er en partner og kjærlighet. Hvordan du skal treffe dem er dog en annen problemstilling. 7 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 Bombasi skrev (3 minutter siden): Overalt i Norge godt utenfor byene. "Bygdemenn" har ikke anledning til, og heller ingen lyst til, å være en player eller fuckboy. Alt de ønsker seg er en partner og kjærlighet. Hvordan du skal treffe dem er dog en annen problemstilling. Hvis de er overalt i Norge hvorfor har jeg aldri møtt dem da? Alle jeg møter er jo sykt giftige. Anonymkode: 385ae...5e8 1
billie833111 Skrevet 21. februar 2023 #10 Skrevet 21. februar 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvor finner dere bra menn med moral, og som er snille og ikke fuckboy eller playere, de som faktisk bryr seg om deg som person og ikke leker med følelser osv? Og hvordan vet dere at han er en bra mann? Alle leker jo snille men de er ikke det alltid, så hvordan vet du om han er real? Anonymkode: bc4eb...b10 Du leter etter dem i feil retning. Du må jobbe med å øke din egen respekt og verdi og kjærlighet for deg selv. Da vil du automatisk luke ut dem som ikke er bra menn ved å sette sunne grenser og kutte ut alle som viser røde flagg i datingstadiet. Føler du at du elsker deg selv slik du er? Er du fornøyd med hvem du er som person? 8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #11 Skrevet 21. februar 2023 Fortjener du dem da? Ut ifra spørsmålet ditt får jeg inntrykk av at du har pult mye rundt med playere og fuckboys. Anonymkode: 56142...701 6 1
Bombasi Skrevet 21. februar 2023 #12 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis de er overalt i Norge hvorfor har jeg aldri møtt dem da? Alle jeg møter er jo sykt giftige. Anonymkode: 385ae...5e8 Kanskje du skal svare på det spørsmålet selv? Hvis ALLE du møter er sykt giftige, så bør du evaluere deg selv og dine kriterier, og endre ting rundt deg for å unngå dette. Prøve noe nytt. Så hva er det som gjør at du alltid trekkes mot slike menn, når man finner normale, ordentlige og gode menn overalt? 10 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #13 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fortjener du dem da? Ut ifra spørsmålet ditt får jeg inntrykk av at du har pult mye rundt med playere og fuckboys. Anonymkode: 56142...701 Nei, jeg lar ikke dem pule, og har aldri gjort det. Jeg var kun ute etter et seriøst forhold, og de ga meg inntrykk av at de ville ha et forhold også. Anonymkode: 385ae...5e8 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #14 Skrevet 21. februar 2023 Bombasi skrev (4 minutter siden): Kanskje du skal svare på det spørsmålet selv? Hvis ALLE du møter er sykt giftige, så bør du evaluere deg selv og dine kriterier, og endre ting rundt deg for å unngå dette. Prøve noe nytt. Så hva er det som gjør at du alltid trekkes mot slike menn, når man finner normale, ordentlige og gode menn overalt? Jeg har spurt meg selv flere ganger og kommer ikke frem til et svar, kan det være fordi jeg er for snill? At jeg prøver å snakke med dem selvom de er jævlig? Anonymkode: 385ae...5e8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #15 Skrevet 21. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg har spurt meg selv flere ganger og kommer ikke frem til et svar, kan det være fordi jeg er for snill? At jeg prøver å snakke med dem selvom de er jævlig? Anonymkode: 385ae...5e8 Hvis du ikke klarer å finne den selvinnsikten, bør du snakke med en relativt intelligent mannlig venn, og forlange at han er brutalt ærlig. Du må også la ham observe hvordan du sorterer folk på Tinder. Anonymkode: 74c12...fec 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #16 Skrevet 21. februar 2023 Som kvinne 40+ har jeg ingen problemer med å finne dem, men de er som regel mellom 20-25 år. Er i forhold med en nå som er 23 og jeg klager ikke 😁 Anonymkode: d6a02...7ce 2 2
Chandria Skrevet 21. februar 2023 #17 Skrevet 21. februar 2023 Jeg ønsker å bli kjent på en nøytral måte først. Venners venner feks, eller mennesker med litt samme interesser på fritiden osv. Jeg er en som observerer mennesker, og måten de behandler andre på har utrolig mye å si. Kommer en fyr bort til meg og forteller at han syntes at jeg er pen feks blir jeg lite imponert. Ikke for å være uhøflig, men hvis det er den viktigste grunnen for å prate med meg så ser jeg ikke for meg at vi vil ha særlig mye til felles. Men, førsteinntrykk kan bedra så det er derfor det er viktig å ta seg tid, og observere🤓 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #18 Skrevet 21. februar 2023 Chandria skrev (1 minutt siden): Jeg ønsker å bli kjent på en nøytral måte først. Venners venner feks, eller mennesker med litt samme interesser på fritiden osv. Jeg er en som observerer mennesker, og måten de behandler andre på har utrolig mye å si. Kommer en fyr bort til meg og forteller at han syntes at jeg er pen feks blir jeg lite imponert. Ikke for å være uhøflig, men hvis det er den viktigste grunnen for å prate med meg så ser jeg ikke for meg at vi vil ha særlig mye til felles. Men, førsteinntrykk kan bedra så det er derfor det er viktig å ta seg tid, og observere🤓 Jeg er enig med deg men om du faktisk tror de du møter på jobb eller fremtid/ mutal venner ikke er like overfladiske som den fyren som sier "du er pen" er du naive. Alle menn som har lyst til å være i forhold med deg vil ha deg fordi du er pen, personlighet har jo noe å si men ikke så mye, så lenge man har en normal personlighet, personligheten er ikke den som avgjør om han vil ha deg som kjæreste eller ikke. Anonymkode: 385ae...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #19 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er de mennene som fremstår kjedelige og lite spennende. De trauste som sveipes til venstre. De er overalt, men usynlige. Anonymkode: 8d0ee...43c Sveipes? Gode menn er ikke på Tinder. Anonymkode: bd3fc...6c4 3 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #20 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er de mennene som fremstår kjedelige og lite spennende. De trauste som sveipes til venstre. De er overalt, men usynlige. Anonymkode: 8d0ee...43c Nah, man er ikke en god mann bare fordi man ikke er utadvendt og impulsiv. En del har lite erfaring med konfliktløsning så de tyr til løgn og konfliktskyhet inntil ting eksploderer. Anonymkode: ecc73...2e9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå