Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 Beklager detaljer her.. Men etter å ha hatt sex sist, begynte det å lukte ganske så vondt etterpå. La vel merke til det allerede dagen etter egentlig. Jeg gikk på do etter samleie, så man skulle tro det meste kom ut da. Nå i et par dager har det luktet vondt og stramt. Hva er dette? det må sies at det var lenge siden jeg hadde hatt sex, kan det være at det skapte ubalanse der nede? Hadde det vært en kjønnsykdom ville vel ikke lukten kommet etter så kort tid?? Og hva kan jeg gjøre nå for å bedre dette?
Gjest gjest1 Skrevet 24. desember 2005 #2 Skrevet 24. desember 2005 kanskje blanding av dere to? Du har vaska deg ordentlig? Hilsen julenissen.
Gjest Pecado Skrevet 24. desember 2005 #3 Skrevet 24. desember 2005 Prøvd Vivag? Reseptfrie tabletter til vagina til å fikse opp bakteriefloraen nedentil med.
Ladyen Skrevet 25. desember 2005 #4 Skrevet 25. desember 2005 Et kinkig problem, ja. Anbefaler deg en tur til legen din. Ikke noe å utsette. I mellomtiden kan du henge opp godt med Wonderbaum i nærheten av åstedet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå