Gå til innhold

Tinder-matchen sa "du er hora mi"!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er nok nye yngre folk bruker å si. De kopierer hva de sier borti statene "my bitch". Men oversatt til norsk høres det ikke helt bra ut..

Anonymkode: 46ba2...0da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
herzeleid skrev (10 timer siden):

Vet ikke, men jeg blir stadig overrasket over hva noen klarer å lykkes med.

😆😆😆😆😆 Sant.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 19.49):

Ja mulig… Fikk bare litt bakoversveis siden det kom etter en chat om fritidsinteresser og matvaner liksom.

Ts

Anonymkode: f8c31...35b

Kan den være feilsendt? 

Skrevet

Det har jeg aldri fått. 

Skriver de det som noe aller først? Så utrolig merkelig og ekkelt. Det er absolutt ikke den nye trenden. Godt for deg at de er så åpne, så kan du kutte dem ut med det samme. Overalt fins det noen sånne eklinger. Like greit at de viser sitt sanne jeg med en gang.

Skrevet

Atte… hva? Normalt at fremmede på en dating app kaller deg horen sin? Nei.

Uansett - du skal aldri lure på om noe er normalt og du egentlig burde ha godtatt det. Gå etter magefølelsen og det som er riktig for deg. Det går galt i det øyeblikket vi begynner å kompromisse på verdiene våre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 3.13):

Har to ganger i det siste matchet og chattet med menn som har sagt dette, eller noe liknende. 
Begge har vært voksne menn i 40-årene. 

Har så lite sansen for det, at jeg har ghostet og fjernet begge to etterpå. 
Er dette den nye normalen?

Har ganske nylig blitt singel etter et langt forhold, så har jo ikke datet på over 20 år, og det er første gangen jeg bruker Tinder.

Men er dette normalt, eller er jeg prippen?

Nei det er alt annet en normalt.Blokker,rapporter,avinstaller appen!

Anonymkode: 19625...ff3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 3.13):

Er dette den nye normalen?

Jeg tror ikke det og håper ikke det. Jeg har aldri sagt det, og vil ikke si det selv om det skulle bli det nye store å si.

• Liker 1
Skrevet
Full Ugle skrev (14 timer siden):

Kan den være feilsendt? 

Nei, kan nok ikke det. Han svarte også på noe jeg hadde spurt om i samme meldingen.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 22.57):

Det er vel noe med deg som får menn til å tenke at du er hora dems da...🤷‍♂️🤷‍♂️

Anonymkode: 5fa6e...2fb

Om du er mann så må du gjerne fortelle meg hvilken type mennesker du kaller hore. Bortsett fra de som tar betalt for seksuelle tjenester eller på andre måter fremstår som om de gjør det. 
For jeg gjør det ikke!

ts

Skrevet
exictence skrev (14 timer siden):

Det har jeg aldri fått. 

Skriver de det som noe aller først? Så utrolig merkelig og ekkelt. Det er absolutt ikke den nye trenden. Godt for deg at de er så åpne, så kan du kutte dem ut med det samme. Overalt fins det noen sånne eklinger. Like greit at de viser sitt sanne jeg med en gang.

Vi hadde chattet et par dager ca. Men uansett en merkelig ting å komme med.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei det er alt annet en normalt.Blokker,rapporter,avinstaller appen!

Anonymkode: 19625...ff3

Skal vel være forsiktig med å påstå at alle på Tinder kommer med sånne ting, så ser ikke noen grunn til å avinstallere appen liksom. Men har ingen problemer med å si ifra og blokkere sånne mennesker.

ts

Skrevet

Stort red flag 

Anonymkode: 607db...15f

Skrevet
herzeleid skrev (På 20.2.2023 den 7.40):

Mulig det bare er en måte å teste om begge er med på samme "kink". Noen (få) blir sikkert gira av det, mens det for de fleste er helt fremmed, og dermed kanskje en enkel måte å "sile" på. 

Min mann kan finne på å si slike ting til meg, i rette settinger, altså det er en "greie" mellom oss, men om en fremmed, på en datingside, hadde sagt noe sånt, så hadde det vært blokk med en gang. Det må være særs få som er "på" på slike ting.

Anonymkode: 33105...182

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min mann kan finne på å si slike ting til meg, i rette settinger, altså det er en "greie" mellom oss, men om en fremmed, på en datingside, hadde sagt noe sånt, så hadde det vært blokk med en gang. Det må være særs få som er "på" på slike ting.

Anonymkode: 33105...182

Ja, skal det ha ønsket effekt fordrer det jo at hensikten er å sile ut disse få. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...