Gå til innhold

Tinder-matchen sa "du er hora mi"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to ganger i det siste matchet og chattet med menn som har sagt dette, eller noe liknende. 
Begge har vært voksne menn i 40-årene. 

Har så lite sansen for det, at jeg har ghostet og fjernet begge to etterpå. 
Er dette den nye normalen?

Har ganske nylig blitt singel etter et langt forhold, så har jo ikke datet på over 20 år, og det er første gangen jeg bruker Tinder.

Men er dette normalt, eller er jeg prippen?

Anonymkode: f8c31...35b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke normalt og du er selvsagt ikke prippen! For noen svin!

Anonymkode: 91355...04d

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Menn vil ha sexarbeidere de ikke trenger å betale for. Er bare å forbli singel kvinner og lev deres beste og egoistiske liv , så kan de sitte der og grine over at de yngre stramme rumpene ikke vil røre dem, for de er for gammel og de kastet vekk sine beste år på å bare slenge seg rundt.

Anonymkode: 1e754...a29

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Så merkelig ting å bare slenge ut.

Anonymkode: bb318...a93

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis det der er normalt skal jeg definitivt aldri date igjen!

Anonymkode: 6013d...ea2

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er ikke normalt. Ghost, blokker. 

Anonymkode: 67b59...ec4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Mulig det bare er en måte å teste om begge er med på samme "kink". Noen (få) blir sikkert gira av det, mens det for de fleste er helt fremmed, og dermed kanskje en enkel måte å "sile" på. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De samme menna kommer vel snart inn her og lurer på hvorfor de alltid blir valgt bort og hvorfor kvinner ikke gir dem en sjanse til og nå må kvinner senke krava. 😅

Anonymkode: 7c636...86a

• Liker 14
  • Nyttig 14
Skrevet

Det er ikke unormalt møte på noen få idioter, men det er heller ikke vanlig.
Idioter finnes på alle arenaer, både på datingapper, utesteder, arbeidsplasser, skoler, nabolag og younameit. 

Er bare svare '"Og du er heldigvis ikke drittsekken min, men skjønner jævlig godt at du er singel" og så blokkere. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er nok menn som neppe har råd til å betale for slike tjenester😉😉 bare å blokkere

Anonymkode: 628b9...1c3

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Sært. Selv om det er gjort med "humor" er det noe som ville fått meg til å skygge banen med en gang.

Anonymkode: 00d98...fc5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er selvfølgelig ikke normalt! Men det er sikkert mye avskum på dating-apper. 

Anonymkode: 6a05d...2d0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, Taluno said:

Det er ikke unormalt møte på noen få idioter, men det er heller ikke vanlig.
Idioter finnes på alle arenaer, både på datingapper, utesteder, arbeidsplasser, skoler, nabolag og younameit. 

Er bare svare '"Og du er heldigvis ikke drittsekken min, men skjønner jævlig godt at du er singel" og så blokkere. 

This! ☝️

Viktig at sånne rasshøl får passet påskrevet. 

Anonymkode: 6a05d...2d0

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

I min verden er det ikke normalt og jeg ville ikke brukt energi på å svare en gang - bare slettet, blokkert og ignorert. 

Endret av Carrot
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Så lenge du er på Tinder, et sted hvor mange feminister utøver sin rett til å oppføre seg som  horer. Ikke noe man bør bli overrasket over.

Anonymkode: d4d7b...c7e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Har to ganger i det siste matchet og chattet med menn som har sagt dette, eller noe liknende. 

Har ganske nylig blitt singel etter et langt forhold, så har jo ikke datet på over 20 år, og det er første gangen jeg bruker Tinder.

Ikke normalt.

Skrevet

Hadde fristet å svare i samme tone. Og du er horegutten min, slaven min, boy toy og puledukke. Og hvis de hadde svart at de ikke likte det, så sagt at der må de tåle eller go fuck your self.

Anonymkode: bc7df...9fb

• Liker 2
Skrevet
herzeleid skrev (5 timer siden):

Mulig det bare er en måte å teste om begge er med på samme "kink". Noen (få) blir sikkert gira av det, mens det for de fleste er helt fremmed, og dermed kanskje en enkel måte å "sile" på. 

Altså, jeg liker kink, men jeg hadde ikke likt menn som kaller meg hora si helt uten videre. Dårlig måte å sortere i så fall…

Anonymkode: c0c94...ce1

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Menn vil ha sexarbeidere de ikke trenger å betale for. Er bare å forbli singel kvinner og lev deres beste og egoistiske liv , så kan de sitte der og grine over at de yngre stramme rumpene ikke vil røre dem, for de er for gammel og de kastet vekk sine beste år på å bare slenge seg rundt.

Anonymkode: 1e754...a29

Du bør jobbe med sinnet og aggresjonen din. Vi skjønner at du har dårlige erfaringer, men det er ingen unnskyldning for å snakke slik om alle menn. 

Anonymkode: 1ee11...0bc

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så ekle folk.  🤢

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...