Gjest King James II Skrevet 23. desember 2005 #1 Skrevet 23. desember 2005 hvordan hadde dere reagert vist en du kjente kom til deg og sa nå skal jeg feie over deg?
Gjest Pet Skrevet 23. desember 2005 #2 Skrevet 23. desember 2005 Ser det som helt usannsynlig at noen jeg kjenner ville sagt noe sånt til meg. En full og dum mann på et utested kunne kanskje sagt det.
Gjest Gitte Skrevet 23. desember 2005 #3 Skrevet 23. desember 2005 Vet ikke om det blir det samme, men fikk nettopp en sms fra en kompis som sier "blir det no pulings på oss i jula?" Jeg har aldri hatt sex med dette mennesket før, har aldri sagt jeg vil det, han vet jeg er opptatt. Svaret jeg sendte tilbake var "eh?". så det er mitt svar. fulgt av "nei.."
Gjest Gjesta Skrevet 24. desember 2005 #4 Skrevet 24. desember 2005 Jeg hadde ledd og tatt det svært lite seriøst,...(men så har jeg mange venner som sier slikt på fleip, så...)
Gjest Bellatrix Skrevet 24. desember 2005 #5 Skrevet 24. desember 2005 Ser det som helt usannsynlig at noen jeg kjenner ville sagt noe sånt til meg. En full og dum mann på et utested kunne kanskje sagt det. ← Jeg hadde ledd og tatt det svært lite seriøst,... ← Jeg også. Alle jeg kjenner vet at jeg er gift.
Gjest vimse Skrevet 24. desember 2005 #6 Skrevet 24. desember 2005 Da hadde jeg nok spurt hvor han hadde gjort av feiekosten...
Gjest christineemily Skrevet 27. desember 2005 #7 Skrevet 27. desember 2005 Alle jeg kjenner vet at jeg er gift, så jeg hadde tatt det som en spøk. Hadde det ikke vært en spøk (noe jeg ser på som helt usansynlig), hadde jeg prøvd å avvise ham med humor. Men jeg hadde nåttet fortelle om det til mannen min, da vi ikke har sånne hemligheter for hverandre. Blir jeg lagt an på av noen andre når jeg er på by'n forklarer jeg ganske kjapt om min sivilstand, og at jeg er helt uinteressert.
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2005 #8 Skrevet 27. desember 2005 Kom helt an på hvem som sa det. Alle jeg kjenner vet at jeg er godt gift. Hvis det var en dust hadde han fått en dustete svar. Hvis det var en vi kjenner godt, ville jeg vel stusset litt og tatt det for en dårlig spøk.
Gjest Jalileh Skrevet 27. desember 2005 #9 Skrevet 27. desember 2005 Heh... vel.. jeg tar ikke meg selv så veldig høytidlig, så jeg hadde ikke blitt fornærma. Jeg hadde vel begynt å le...og nektet plent tror jeg.
babyboy Skrevet 27. desember 2005 #10 Skrevet 27. desember 2005 hvordan hadde dere reagert vist en du kjente kom til deg og sa nå skal jeg feie over deg? ← Da hadde jeg sagt at jeg bare kjører analt. Og det kun om hun suger pikken min ren etterpå, vil ikke ha noen avføring på den. -Babyboy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå