Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #1 Del Skrevet 28. oktober 2002 Legen sa det tok 20 dager før p-sprøyta virket, det har nå gått 20 dager. Men siden jeg tok den har jeg brukt medisiner mot urinveisinfeksjon. Har det noen innvirkning? Kan jeg stole helt på at p-sprøyta virker som den skal nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 28. oktober 2002 #2 Del Skrevet 28. oktober 2002 Medisiner mot urinveisinfeksjon skal ikke ha noen innvirkning på effekten av p-sprøyta, så du kan trygt stole på den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #3 Del Skrevet 1. november 2002 dustelegen min fortalte meg ikke noe om hvor lang tid det ville ta før psprøyta mi ville virke!!!! er man selv nødt til å spørre??? han fortalte meg egentlig ikke en dritt dessuten var han sur fordi jeg heller ville ha den enn ppiller.... møkkalege!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 1. november 2002 #4 Del Skrevet 1. november 2002 dustelegen min fortalte meg ikke noe om hvor lang tid det ville ta før psprøyta mi ville virke!!!! er man selv nødt til å spørre??? han fortalte meg egentlig ikke en dritt dessuten var han sur fordi jeg heller ville ha den enn ppiller.... møkkalege!! Det var dårlig av ham! Hvis du setter sprøyta under menstruasjon (anbefales) vil den være virksom med en gang. Hvis du setter den utenom menstruasjonen kan du være trygg etter ca. 20 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå