Hannah987 Skrevet 19. februar 2023 #1 Del Skrevet 19. februar 2023 Noen tanker om influenseren Emine Sanders? Følger hun både på Instagram og snapp. Syntes innholdet hennes er helt ok, noen ganger morsom! Eneste jeg syntes er sykt kjipt er at hun svarer ALDRI på spørsmål på snapp. Hun kan legge ut at hun spiser noe nytt - svarer ikke hvor det kan kjøpes. Hun kan legge ut bilde av en ny genser - svarer ikke hvor den er fra osv. Fulgt hun LENGE og tror faktisk jeg aldri noen gang har fått svar på spørsmål jeg stiller hun. Mister litt motivasjonen til å følge hun da. Når til og med typ Sara Emilie, Familien Nyhus og andre som er mye større enn hun på some klarer å svare så ja 🤷🏽♀️ Man gir å tar tenker jeg. Å hun gir jo aldri noe tilbake.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily7 Skrevet 20. februar 2023 #2 Del Skrevet 20. februar 2023 Har alltid fått svar av henne på Instagram ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 20. februar 2023 #3 Del Skrevet 20. februar 2023 Har også fått svar på snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå