Gjest Lilleulv Skrevet 23. desember 2005 #1 Skrevet 23. desember 2005 Noen her som går på Candidadiett, eller vet noe om det? Jeg er så i tvil nå i julen om hva jeg kan spise...
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #2 Skrevet 25. desember 2005 Du kan vel spise alt som ikke har gjær, sukker og melk i seg.. Dvs ingenting omtrent! Dritkjedelig... Har hørt av leger at candida bare er en humbug sykdom som naturmedisinere setter på alle. Alle har candida i kroppen , og skal ha det...
Gjest Lilleulv Skrevet 25. desember 2005 #3 Skrevet 25. desember 2005 Du kan vel spise alt som ikke har gjær, sukker og melk i seg.. Dvs ingenting omtrent! Dritkjedelig... Har hørt av leger at candida bare er en humbug sykdom som naturmedisinere setter på alle. Alle har candida i kroppen , og skal ha det... ← jepp, men når man får utmattelsessyndrom og kyssesyken kronisk pga candida, så har man ikke mye valg Vet at jeg ikke kan ha gjæs, sukker eller melk. men jeg kan heller ikke ha røkt mat eller eddik + div annet...
Gjest gjest Skrevet 25. desember 2005 #4 Skrevet 25. desember 2005 Oi! da blir det lite utvalg i matveien ja. Lurer på om jeg har det selv; plages mye med huden.Skal få sjekka det opp. Men mat ja.Det blir vel frukt,grønnsaker,nøtter som snacks. Ellers vet jeg ikke.desverre.
Iceglow Skrevet 25. desember 2005 #5 Skrevet 25. desember 2005 Frukt og nøtter? Marsipan går vel neppe, eller går den grovere typen bra? (mer mandler, men det er en del sukker i den og dessverre).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå