Gå til innhold

Har noen energi til absolutt alt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er greit nok at vi er ulike, men nabodama er helt vill. Jeg tror hun bare elsker livet og familien så mye at det er en glede for henne å bake boller, sette frem friske blomster, invitere på grilling, skøyter og klassefest. Blir med på cup, ordner kake, kjører, henter og bringer. Inviterer hjem de som trenger det litt ekstra. Hvor i all verden tar noen det fra?? 

Og ja; Hun er i tillegg fastlege og har nok en krevende jobb. 🤷‍♀️ 

Bør prøve å ta litt inspirasjon fra henne, fremover å bare stå og måpe. 

Anonymkode: 5c795...7a3

Et gammelt ordtak sier: "vil du ha noe gjort?  Spør en opptatt person!"

Jeg har vært slik selv, en "duracell-kanin" uten avknapp.
Men alt har en grense, også hos slike virvelvinder, og selv om jeg bare kan snakke for meg selv, vet jeg at mange andre også har samme erfaring.

Dette gjelder ikke for alle, men jeg var så stresset i kroppen at jeg rett og slett ikke kunne sette meg ned.
Jeg sov kanskje 4 timer om natten, spiste dårlig fordi jeg var i full fart hele dagen, kollapset innimellom når kroppen ble for sliten.  Da sov jeg 24 timer i ett strekk før jeg var på'n igjen.

Det holdt i 12-15 år.

Anonymkode: ec690...5a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også et par slike i min omgangskrets. Flere barn enn snittet, bruker mye tid på hus og hjem, fulle jobber, tar på seg ansvar og verv, baker og står i, og har tilsynelatende flere timer i døgnet enn meg. Jeg synes det er imponerende. Personlig er jeg lat og trenger en del tid som faktisk ikke brukes på noe konstruktivt i det hele tatt. Og jeg må ha minst 8 timer søvn i døgnet, gjerne mer. 

Anonymkode: 55e4f...7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...