Gå til innhold

Min samboers far har forandret seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært kjæreste med samboer i 7 år, siden vi var 20 år. Hehe den tiden har svigerfar hatt en kjæreste, ikke samboer. Vi fant på mye hyggelig med de. Middager 2 søndager i måneden hos kjæresten til svigerfar. Kjæresten stod for maten. Vi hadde spillkvelder og mye annet. For 1 år siden fant svigerfar seg plutselig en ny kjæreste. Alt ble forandret. Siden da har det ikke vært noen middager eller noe annet. Når vi spør så er han opptatt. Til og med på bursdagen til sønnen avlyste han. Jeg tror dette sårer samboer mer enn han innrømmer. Vanlig at menn i 50 årene blir sånn når de blir forelsket?

Vi har heldigvis god kontakt med x damen til svigerfar. Vi er ofte til henne på middag 

Anonymkode: 85da6...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis det var eksen til svigerfar som ordnet alt har han vel ikke endret seg. Han kom til dekket bord og nå når han må fikse selv gidder han ikke. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Vis det var eksen til svigerfar som ordnet alt har han vel ikke endret seg. Han kom til dekket bord og nå når han må fikse selv gidder han ikke. 

Det er sant 🤣. Men han inviterte ut på middag av og til og bestandig på sønnen sin bursdag, men ikke i år 

Anonymkode: 85da6...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere er vel såpass voksne nå at dere kan invitere dere også? Det trenger jo ikke være slik at dere alltid skal blir invitert..

Anonymkode: 8ac40...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men dere er vel såpass voksne nå at dere kan invitere dere også? Det trenger jo ikke være slik at dere alltid skal blir invitert..

Anonymkode: 8ac40...7f1

Vi har invitert. Han sier først ja, men så avlyser han 

Anonymkode: 85da6...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (24 minutter siden):

Vis det var eksen til svigerfar som ordnet alt har han vel ikke endret seg. Han kom til dekket bord og nå når han må fikse selv gidder han ikke. 

Dette. Det var nok den forrige damen som stelte i stand. Den nye damen er ikke sånn og svigerfaren er ikke i stand til eller gidder ikke å ordne, så da blir det ikke. 

Anonymkode: a644e...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er sant 🤣. Men han inviterte ut på middag av og til og bestandig på sønnen sin bursdag, men ikke i år 

Anonymkode: 85da6...a89

Fordi kjæresten minte han på det ;) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk for menn som overlater det sosiale liv og familierelasjoner til sin nye fru. 
Sånn er min far, og vi har ikke lenger kontakt. 
Far til den yngste ble også slik etter vi skilte lag . Nyen fruen bestemmer alt,  og far må juge til henne av og til for å kunne stille opp for barnet sitt. 
Det sier seg selv at de taper på det i det lange løp 

Anonymkode: 637b2...7ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Typisk for menn som overlater det sosiale liv og familierelasjoner til sin nye fru. 
Sånn er min far, og vi har ikke lenger kontakt. 
Far til den yngste ble også slik etter vi skilte lag . Nyen fruen bestemmer alt,  og far må juge til henne av og til for å kunne stille opp for barnet sitt. 
Det sier seg selv at de taper på det i det lange løp 

Anonymkode: 637b2...7ec

Veldig trist synes jeg. Men hans valg 

Anonymkode: 85da6...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...