AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Leste at den skal være litt gulaktig. Men min er faktisk ofte mørkebrun eller brun. Er det normalt med den fargen? Jeg får litt løs mage, ca hver 14 dag dersom jeg er forsiktig med hva jeg spiser. Tåler foreks ikke en halvliter med øl. Andre som er ømfintlig med tanke på hva man spiser? Føler at jeg har litt helseangst som følger med på alt dette 😊 Anonymkode: 0f47e...e5b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Hvor leste du at den skal være gulaktig? Det er da bare spedbarn som får morsmelk som har gul avføring. Bæsjen vår skal ha ulike brunfarger, fra lys brun til mørk brun. Alt er normalt, og det avhenger også mye av hva man har spist. Merker at min avføring er lysere jo dårligere jeg har tålt noe jeg har spist. Av en eller annen grunn får jeg alltid løs mage etter å ha spist sushi, men det blåser jeg i, for jeg liker sushi så godt. Derfor spiser jeg det likevel. Og da blir avføringen løs og mer lyst brun. Sånn. Nok drittprat for i dag! Anonymkode: 81723...149
svartkatt Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Det er vanlig at fargen varierer med det du spiser. Det er kanskje en farge som blir sett på som mer "korrekt", men det er virkelig ikke noe å bry seg for mye med. Viktigere å tenke på hvordan magen eller tarmene dine reagerer på ting. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå