Gå til innhold

Viktor Orban


mr.

Anbefalte innlegg

https://www.reuters.com/world/europe/hungarys-orban-says-europe-drifting-into-ukraine-war-2023-02-18/

 

Fornuftig mann ! 

Ser og sier ting slik de egentlig er.

 

Ikke som han Jens, Norge må bli glad nå, Ukraina skal få tanks fra dere.

Ja, vi er kjempe glade for at du blander oss i krig, dine egne folk til og med.

Usa sold out han .....

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fornuftig man, men vanskelig å få fornuftige meninger frem når støyen overdøver den.
Mye kunne vært anderledes om man snakket sivilisert sammen,ble enige og fulgte de avtalene man inngår.
Tenk hvordan verden kunne ha sett ut om alle var ærlige og ikke hele tiden hadde økonomiske motiver og fortjenester i bakkant. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr. skrev (5 timer siden):

https://www.reuters.com/world/europe/hungarys-orban-says-europe-drifting-into-ukraine-war-2023-02-18/

Fornuftig mann ! 

Ser og sier ting slik de egentlig er.

Ikke som han Jens, Norge må bli glad nå, Ukraina skal få tanks fra dere.

Ja, vi er kjempe glade for at du blander oss i krig, dine egne folk til og med.

Usa sold out han .....

Nei, han bare gulper opp russisk propaganda.

Klart vi blander oss i denne krigen. Det er en ulovlig krig der diktaturet og nazistaten Russland har invadert en demokratisk nabo. Det kan vi ikke akseptere.

Hva betyr "Usa sold ut han"?

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missbluebird skrev (2 timer siden):

Fornuftig man, men vanskelig å få fornuftige meninger frem når støyen overdøver den.
Mye kunne vært anderledes om man snakket sivilisert sammen,ble enige og fulgte de avtalene man inngår.
Tenk hvordan verden kunne ha sett ut om alle var ærlige og ikke hele tiden hadde økonomiske motiver og fortjenester i bakkant. 

Han er ikke fornuftig. Han er en høyreekstrem nazisympatisør og nikkedukke for nazi-Kreml.

Man har prøvd å snakke sivilisert med Putin, men det fungerer ikke. Hitler, Putin og lignende imperialistiske diktatorer lyver alltid og holder aldri avtaler. Mener du liksom at jødenne burde prøvd å snakke med Hitler under andre verdenskrig?!

Ja, tenk hvordan verden kunne ha sett ut hvis nazidiktatoren Putin ikke hele tiden løy og bedrev folkemord.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missbluebird skrev (2 timer siden):

Fornuftig man

Ganske sikker på at du ikke mener det, selv om du er enig med han i akkurat denne saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missbluebird skrev (På 18.2.2023 den 22.26):

Tenk hvordan verden kunne ha sett ut om alle var ærlige og ikke hele tiden hadde økonomiske motiver og fortjenester i bakkant. 

Ja, tenk hvor fredelig det hadde vært om alle var som Putin og Orban. Ærlige, redelige menn av den gamle skolen, som for lengst skulle hat hver sin fredspris. Synd det slemme og korrupte vesten bare vil ha død og fordervelse og knuse alles frihet, som Orban og Putin er sånne forkjempere for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jabx skrev (På 19.2.2023 den 0.47):

Nei, han bare gulper opp russisk propaganda.

Klart vi blander oss i denne krigen. Det er en ulovlig krig der diktaturet og nazistaten Russland har invadert en demokratisk nabo. Det kan vi ikke akseptere.

Hva betyr "Usa sold ut han"?

Demokratisk nabo ?

Langt unna å være demokratisk og langt unna å være nabo.

Burde friske dine kunnskaper du.

'Usa sold out han' betyr at han har solgt seg selv til Usa.

Nei, jeg skal ikke diskutere noe mer her, ikke noe poenget, mange 10 åringer som henger her ser jeg.

 

Ihvertfall,

Live long and prosper !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er russisk propaganda, men jeg tror han får rett i sine profetier. Det er ikke bare russisk propaganda som forutser fredsbevarende styrker som han kaller det, support troops har jeg vel også hørt. Vi får vente å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Orban er hel ved han taler EU midt i mot mannen til Kusina mi er Ungarsk men har bodd mange år i Norge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr. skrev (På 3.3.2023 den 20.29):

Demokratisk nabo ?

Langt unna å være demokratisk og langt unna å være nabo.

Burde friske dine kunnskaper du.

'Usa sold out han' betyr at han har solgt seg selv til Usa.

Nei, jeg skal ikke diskutere noe mer her, ikke noe poenget, mange 10 åringer som henger her ser jeg.

Ihvertfall,

Live long and prosper !

Ukraina er et demokratisk land ja. De har reelle demokratiske valg, i motsetning til nazi-diktaturet Russland.

Zelensky har solgt seg selv til USA? Nei, det har han slett ikke. Da hadde han ikke satt seg selv i umiddelbar livsfare ved å bli hos folket sitt fremfor å flykte til trygghet i utlandet. Zelensky er en helt og en stor leder, og vil forhåpentligvis en dag lede et forent Europa. Som ekskluderer nazistaten Russland.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 17.3.2023 den 17.16):

Orban er hel ved han taler EU midt i mot mannen til Kusina mi er Ungarsk men har bodd mange år i Norge :) 

Orban er en nazist og fascist som støtter folkemord og imperialisme. Han er for tortur, henrettelse av politiske motstandere, osv.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (På 8.3.2023 den 7.54):

Mulig det er russisk propaganda, men jeg tror han får rett i sine profetier. Det er ikke bare russisk propaganda som forutser fredsbevarende styrker som han kaller det, support troops har jeg vel også hørt. Vi får vente å se hva som skjer.

Nei, han prater bare tull.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...