AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #21 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hehe, takk ☺️ Tenker du jeg skal ha kun sitronskall eller også litt saft? Har bare kremfløte og ikke matfløte, så redd det blir litt tungt? Anonymkode: 8c0c0...069 Du kunne ha byttet til matfløte, sånn at du har svært stor sannsynlighet for at det skiller seg? Jeg har vært innom tresifret antall kjøkken (jobbet som inspektør i nesten to år) og kan ikke huske registrert en eneste kokk handle inn matfløte. Alle bruker kremfløte. Men ikke bruk bare kremfløte, bruk 1-2/3 vann/buljong også. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er laks med skinn, må få den av. Er ikke det lettere om de er i ovn? Anonymkode: 8c0c0...069 Du kan servere med skinn! Null stress! Anonymkode: 39c72...2e2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #22 Skrevet 19. februar 2023 Har smakt samme greia, men med røkt ørret istedenfor. Helt topp det også. Anonymkode: 4df44...a34
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #23 Skrevet 19. februar 2023 Du kan også dele opp laksen i terninger og varme den i sausen. Slik får du mindre oppvask. Vårløk ville jeg tilsatt helt på slutten da den er best når den ikke blir så veldig varmebehandlet. Matfløte er det samme som kremfløte tilsatt melk. Så er gunstigere å bruke kremfløte faktisk og heller spe med litt melk. Anonymkode: 25258...88e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #24 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du kunne ha byttet til matfløte, sånn at du har svært stor sannsynlighet for at det skiller seg? Jeg har vært innom tresifret antall kjøkken (jobbet som inspektør i nesten to år) og kan ikke huske registrert en eneste kokk handle inn matfløte. Alle bruker kremfløte. Men ikke bruk bare kremfløte, bruk 1-2/3 vann/buljong også. Du kan servere med skinn! Null stress! Anonymkode: 39c72...2e2 Det ble godt. Hadde ikke i vann/buljong, bare kremfløte, men skal prøve det neste gang. Jeg stekte laksen i ovn og tok av skinnet når det var ferdig. Det ble veldig godt. Takk til alle! Anonymkode: 8c0c0...069
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå