Gå til innhold

Er alle single idag på Tinder?

Singel og på Tinder?  

78 stemmer

1. 1. Hvor mange av de single er på Tinder?

• Jeg er singel og er på Tinder
      16
    • Jeg er singel og er ikke på Tinder!
      53
    • Jeg er ikke singel
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet
52 minutter siden, Majer said:

Det er statistisk sett en sexapp. Det at mange finner en kjæreste der skyldes at det er den eneste arenaen de faktisk bruker for å finne seg kjæreste. Hvor mange timer tror du søstrene dine brukte på å spørre ut folk gjennom venner eller på offentlige arrangementer? Jeg kan bruke fem minutter på å sjekke opp noen i det virkelige liv. Gjør jeg det med en person i måneden i elleve av de tolv månedene vi har i året blir det en time i året. Har søsknene dine brukt mer enn en time på tinder?

Det er venninnene mine. Men har og et søsken (bror) som fikk seg samboer der, de flyttet sammen denne måneden faktisk :) Nå pleier ikke kvinner å gå rundt å sjekke opp menn så det hadde nok ikke hjulpet stort. De var på byen og andre steder som konserter og div uten at det hjalp. Kjenner meg jo igjen der, jeg har blitt sjekket opp på gaten (T-banen, butikk og ute mens jeg gikk) 3 ganger i 2023 men alle av menn rundt 22 som er 10 år yngre enn meg, det blir for ungt men antar bare unge menn tør dette?

For min del blir jeg aldri bedt ut av jevnaldrende menn andre steder enn på tinder. Hater appen men blir pent nødt å bruke den igjen en dag om jeg skal ha meg kjæreste. Jobber i kvinnedominerende yrke og venninner er sjeldent med ut, da gjenstår bare tinder. Sånn tenker kanskje andre jevnaldrende på tinder også, og dermed er de ute etter forhold selv om de er på en «sexapp»? 

Anonymkode: ba75a...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil hvertfall si de fleste single har prøvd tinder. Mange har sletta den igjen fordi det ikke funker for de og de prøver videre på andre arenaer mens  noen har fått kjæreste der.

Jeg er singel og er periodevis på Tinder. Syns det er mye uhøflige menn der og mye kjedelige menn så etter en dag eller to med sveiping og chatting pleier jeg å bli lei hele appen og tar noen måneder pause. Jeg møter ikke menn på andre arenaer i livet desverre så kommer alltid tilbake til tinder og håper det har blitt bedre der men blir like skuffet hver gang..

Anonymkode: 54b6e...174

Skrevet

Jeg er frivillig singel. Ønsker virkelig ikke å date noen. Så er ikke på noen datingsider 

Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Det er statistisk sett en sexapp

Hvilken statistikk?  Folk har sex med folk, og ikke med en app. Statistikken sier antagelig at Tinder er en app for tidtrøyte, og å søke oppmerksomhet, siden de fleste aldri møter noen derfra likevel. 

Anonymkode: 69513...d93

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn. Minst av alt Tinder, men ikke noen andre sjekkeapper heller. Da er det forventet at man går på stevnemøter, og det interesserer meg ikke. Jeg leter ikke etter en partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...