Gå til innhold

Spiser enkelt 8-9 store tacolefser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst jeg er mann, men jeg spiser 8-9 tacolefser før jeg blir mett, store. Skal sies at det ikke er alltid like fyll på enhver lefse. Er slank og trener hver dag.

Er jeg helt sinnsyk? 

Anonymkode: 54931...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg spiser max 3 i en sitting. 

Anonymkode: 17d91...a1f

Skrevet

Hehe hvorfor skulle du være sinnsyk pga det? Det er forresten to størrelser, men uansett.. spørs kanskje hvor mye det er av det andre.. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Jeg spiser max 3 i en sitting. 

Anonymkode: 17d91...a1f

Men du er sikkert dame? Skal sies at jeg ikke spiser noe før tacoen. Så 15t uten mat.

Skrevet

Du er flink til å spise:) 8 stk er rundt 1600 kcal og det er uten fyll:laugh:

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Hehe hvorfor skulle du være sinnsyk pga det? Det er forresten to størrelser, men uansett.. spørs kanskje hvor mye det er av det andre.. 

Er vel ikke helt normalt? Normal pers klarer seg med 3-4.

Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Du er flink til å spise:) 8 stk er rundt 1600 kcal og det er uten fyll:laugh:

Hahah ja. Er nok fort 3000 kalorier med fyllet. Men jeg trenger 4000 for og oppretholde vekta. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er vel ikke helt normalt? Normal pers klarer seg med 3-4.

Det er mange normaler her i verden 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hahah ja. Er nok fort 3000 kalorier med fyllet. Men jeg trenger 4000 for og oppretholde vekta. 

Akkurat den biten er jo misunnelsesverdig:) Blir litt dyrt i lengden da.

Skrevet

Jeg klarer maks 1, er kvinne. Men har en bestevenninne, som spiser store mengder mat, og er undervektig. Jeg spiser lite mat, og er overvektig. Hun er dritt lei av å måtte spise så mye mat, for å ikke bli for tynn. Jeg er dritt lei av å aldri kunne kose meg med noe, uten å legge på meg.

Anonymkode: 0cfc5...2b6

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er lett overvektig og klarer 2 men da blir jeg i overkant mett, og det er de medium store lefsene. Min manns mage er også en sånn endeløs avgrunn, men han er like slank. Spiser hele mitt kaloribudsjett i ett måltid liksom. Ikke en spesielt stor mann, 186, normalt slank, trener ikke. Han var visst enda verre da han var yngre. Fatter ikke åssen det er mulig.

Anonymkode: 68c30...058

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (9 minutter siden):

Akkurat den biten er jo misunnelsesverdig:) Blir litt dyrt i lengden da.

Ufattelig dyrt. Spesielt kjøttet river lommeboka. 

Skrevet

Jeg er lett overvektig og klarer 2 men da blir jeg i overkant mett, og det er de medium store lefsene. Min manns mage er også en sånn endeløs avgrunn, men han er like slank. Spiser hele mitt kaloribudsjett i ett måltid liksom. Ikke en spesielt stor mann, 186, normalt slank, trener ikke. Han var visst enda verre da han var yngre. Fatter ikke åssen det er mulig.

Anonymkode: 68c30...058

Ja, det er noen som har det. Rett og slett gener. Jeg er han typen som kan spise sjokolade, pizza og allikvell ha en stram mage. Rare greier. 

Skrevet

Ufattelig dyrt. Spesielt kjøttet river lommeboka. 

Du får begynne å stikke innom venner og familie rundt middagstider:) "Å, skal dere spise nå; beklager."

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (2 minutter siden):

Du får begynne å stikke innom venner og familie rundt middagstider:) "Å, skal dere spise nå; beklager."

Ja, sant. Men skjønner ikke hvordan det er mulig. Skal sies at jeg sov 5t inatt, og da blir jeg mer sulten. Mindre søvn, mer sulten

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Først og fremst jeg er mann, men jeg spiser 8-9 tacolefser før jeg blir mett, store. Skal sies at det ikke er alltid like fyll på enhver lefse. Er slank og trener hver dag.

Er jeg helt sinnsyk? 

vet ikke. Du er mann, trener mye, da er man vel og mye sulten?

Skrevet

Litt mye men forståelig siden du trener hver dag og kanskje ikke har spist på lenge. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men hvorfor spiser du ingenting hele dagen og sparer alt til ett måltid hvor du er så utsultet at du kan spise nesten en dagsrasjon i ett måltid? Det må jo være bedre med regelmessige måltider fordelt utover dagen ikke minst for jevnere blodsukker, bedre konsentrasjon og energi? 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Men du er sikkert dame? Skal sies at jeg ikke spiser noe før tacoen. Så 15t uten mat.

det er jo ikke sunt å bare spise et stort måltid hver dag 

• Liker 1
Skrevet

Vi er 2 voksne og to tenåringer (en av hvert kjønn) som aldri har klart å spise opp alt av 400 g kjøttdeig. Tilbehør (alle spiser ikke alt) er mais, agurk, rømme, pico de gallo, tacosaus, guacamole og ost. Bruker 1 pk minitrays (10) og 1 stk tortilla til hver.  Da er det nok rester til at 16 åringen kan spise flere tortillaer resten av helgen. 

Vil likevel si det kommer helt an på hva du fyller tortillaen med om det er som oss voksne her at det blir mye pico de gallo, men ikke noe rømme så er det vel ikke farlig.

Anonymkode: 87b73...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...