AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Kommer for salg til PS5 22 februar og får jevnt over veldig bra anmeldelser. Sitter selv på gjerdet da det tross alt koster ca 7000 spenn.Er vel 2 valg muligheter…1 bare VR utstyr og den andre med et spill som sikkert bare er en kode som kan brukes 1 gang…. Noen som skal kjøpe? Anonymkode: bf499...d78
Okapi Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Frister litt, men synes prisen er i overkant høy sett i forhold til spillene jeg er interessert i. Kanskje jeg plukker den opp når det går an å spille Ace Combat eller Star Wars Squadrons på den.
ColaZero2018 Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Okapi skrev (På 19.2.2023 den 16.44): Frister litt, men synes prisen er i overkant høy sett i forhold til spillene jeg er interessert i. Kanskje jeg plukker den opp når det går an å spille Ace Combat eller Star Wars Squadrons på den. Ja frister og prisen er visst ikke så høy i forhold til andre lignende VR utstyr og hva man får.Har allerede GT7 og Village og VR utgavene er gratis å laste ned.Blir spennende å se hva vanlige gamere sier når de får testa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå