Gå til innhold

Privat gynekolog i Trondheim.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en bra privat gynekolog i Trondheim.

Skal ta celleprøve og få sjekket opp litt diverse. Orker rett og slett ikke å dra til fastlege. Er så mye utskiftninger blandt legene på fastlegekontoret at man rekker knapt å møte sin fastlege før en ny har kommet og overtatt. 

Anonymkode: a7337...f37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med Sentrum Gynekologi. 

Anonymkode: 3a584...7dd

Skrevet

Jeg har vært hos Medicus noen ganger, veldig fornøyd der.

Anonymkode: 17797...400

Skrevet

Jeg har gått til Stig Pedersen hos Sentrum gynekologi i mange år, han er super!

Anonymkode: 5ed10...72e

Skrevet

Liv bente på spiren. Ligger ved pirbadet.

Anonymkode: e217a...825

• Hjerte 2
Skrevet

Noen som har gått til Gaia? 

Anonymkode: be9d9...28f

Skrevet

Stig på Sentrum gynekologi. Fantastisk gynekolog! 

Anonymkode: 46d65...c78

• Liker 1
Skrevet

Hørt litt diverse om han Stig, så jeg går ikke dit av den grunn. Superfornøyd med Spiren på piren som flere nevner her. Veldig fint å få tatt innvending ultralyd og fått sett litt nøyere enn kun celleprøve hos fastlege. 

Anonymkode: 09744...7e1

Skrevet

Jeg har vært på både Medicus og Gaia, men da har jeg blitt henvist dit fra lege.

Celleprøven ble tatt hos Gaia. Jeg sliter med PTSD, så de tok ekstra hensyn til det.

Anonymkode: e3b35...703

Skrevet

Har gått til Gaia. Men det er vel ikke helprivat, jeg måtte ha henvisning fra fastlege i hvertfall.

Anonymkode: b4bc8...26e

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det noen som kan anbefale en bra privat gynekolog i Trondheim.

Skal ta celleprøve og få sjekket opp litt diverse. Orker rett og slett ikke å dra til fastlege. Er så mye utskiftninger blandt legene på fastlegekontoret at man rekker knapt å møte sin fastlege før en ny har kommet og overtatt. 

Hvorfor skal du bli kjent med fastlegen for å bli undersøkt gynekologisk? Du blit vel neppe kjent med den private gynekologen heller. Uansett kan du vel bare få en henvisning fra fastlegen, trenger ikke å ta undersøkelsen der?

Anonymkode: 9233e...366

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor skal du bli kjent med fastlegen for å bli undersøkt gynekologisk? Du blit vel neppe kjent med den private gynekologen heller. Uansett kan du vel bare få en henvisning fra fastlegen, trenger ikke å ta undersøkelsen der?

Anonymkode: 9233e...366

Ikke nødvendig å bli kjent med, men greit å vite hvem andre er fornøyd med. Skal undersøke noe annet i tillegg til bare celleprøve, og da kan jeg like godt gå direkte til privat gynekolog, da fastlegene ikke her ikke har noe slikt utstyr å hjelpe seg med. 

Dessuten er gjengen med leger her av ymse "kvalitet" i mangel på et bedre ord. Voldsom gjennomtrekk av nye leger, leger som knapt behersker norsk både skriftlig og muntlig. Nylig måtte en lege sies opp på grunn av voldsom klagestorm mot h*n. Så ja, ønsker ikke å gå dit, da ønsker jeg heller å dra direkte til noen som er spesialisert innen gynekologi ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...