Gå til innhold

Hjelp- katt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en svært lite sosialisert katt i fosterhjem pr tid. Den hadde nå klart å åpne et skap og kommet seg inn i veggen(!) bak skapet, da det var et hull i veggen inn mot en vannmåler. Den kom ikke ut på mamge timer, og gikk lenger og lenger inn i veggen og dermed lenger vekk fra håp om å få lirka den ut.  

Jeg var nødt til å få katten ut, men nå er jeg veldig redd for at jeg kan ha skadet den. Jeg var så forsiktig som overhode mulig, men det er faen så mye motstand i en redd katt som helst vil ligge inni veggen. Katten lagde naturligvis lyd da den var dritsur på meg, veldig redd, og ga armene mine greit med juling. Jeg tok selvfølgelig tak i nakken på den når jeg fikk mulighet (liten katt). Greia er at katten er så lite sosialisert akkurat nå at det er vanskelig å få undersøkt den nå som den ikke er venn med meg for øyeblikket. 

Noen som har erfaring med dette, eller som kan si noe om hva en katt tåler?? Den løp jo når jeg slapp den ut av veggen, men det er jo ingen garanti... jeg vet jo jeg måtte få katten ut av veggen, men det føles jo helt grusomt å ikke vite om den fikk vondt.. 

Anonymkode: 21de1...588

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katter tåler mye. Men er du usikker tar du kontakt med organisasjonen du har katten gjennom og gir beskjed om at du må ta med katten til veterinær for sjekk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...