AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne, men prøver her. En jeg nylig har hatt (god) kontakt med på snap er plutselig borte. Chatten vår er forsvunnet, profilen er borte fra vennelista, og den dukker heller ikke opp når jeg søker på profilnavnet. Det jeg lurer på er hvordan man kan se forskjell på om personen har blokkert deg, eller om hele snapkontoen har blitt slettet? Har forsøkt å Google, og ser forskjellige svar som at snapscoren er borte etc. Men her er jo hele profilen borte. Noen som vet? Anonymkode: b1d3b...8d3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Her er du nok blokkert ja, for da kan du ikke finne den profilen noen vei. Anonymkode: 8336e...33f 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Du vil ikke se forskjell på om snapkontoen er slettet eller du er blokkert for er kontoen slettet så er den borte og er du blokkert så er den også borte. Så enten må du spørre vedkommende eller leve med at du aldri får svar på spørsmålet ditt. Uansett hva så vil jo personen tydeligvis ikke ha kontakt akkurat nå. Anonymkode: e9f90...54a 8
GrønnNellik68 Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du vil ikke se forskjell på om snapkontoen er slettet eller du er blokkert for er kontoen slettet så er den borte og er du blokkert så er den også borte. Så enten må du spørre vedkommende eller leve med at du aldri får svar på spørsmålet ditt. Uansett hva så vil jo personen tydeligvis ikke ha kontakt akkurat nå. Anonymkode: e9f90...54a Og hun skal være glad hun er kvitt dritten. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 Hadde prøvd å søke han opp med en annen konto, så finner du fort ut av det Anonymkode: 5141e...490 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hadde prøvd å søke han opp med en annen konto, så finner du fort ut av det Anonymkode: 5141e...490 Takk for tips. Gjorde dette, og finner ikke brukeren der heller. Så da virker det som hele kontoen er slettet. Anonymkode: b1d3b...8d3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Da er du blokkert, eller kontoen er slettet fordi han har brutt reglene til snap, f eks dickpics eller rusmidler Anonymkode: 96643...e81
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Takk for tips. Gjorde dette, og finner ikke brukeren der heller. Så da virker det som hele kontoen er slettet. Anonymkode: b1d3b...8d3 Har ikke snap selv men ville trodd den er slettet da ja.. i hvert fall om du prøver fra en helt annen konto som ikke på noen måte er linket til ditt nr Anonymkode: 5141e...490
Blått Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne, men prøver her. En jeg nylig har hatt (god) kontakt med på snap er plutselig borte. Chatten vår er forsvunnet, profilen er borte fra vennelista, og den dukker heller ikke opp når jeg søker på profilnavnet. Det jeg lurer på er hvordan man kan se forskjell på om personen har blokkert deg, eller om hele snapkontoen har blitt slettet? Har forsøkt å Google, og ser forskjellige svar som at snapscoren er borte etc. Men her er jo hele profilen borte. Noen som vet? Anonymkode: b1d3b...8d3 Chatten er borte i feeden din? Er chatten borte i feeden din så har han slettet eller deaktivert kontoen. Den vil komme tilbake hvis han aktiverer kontoen igjen. Ligger chatten fortsatt i feeden din, så er du blokkert. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 Blått skrev (14 minutter siden): Chatten er borte i feeden din? Er chatten borte i feeden din så har han slettet eller deaktivert kontoen. Den vil komme tilbake hvis han aktiverer kontoen igjen. Ligger chatten fortsatt i feeden din, så er du blokkert. Skjønner. Chatten er borte ja. Anonymkode: b1d3b...8d3
Blått Skrevet 15. februar 2023 #11 Skrevet 15. februar 2023 20 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner. Chatten er borte ja. Anonymkode: b1d3b...8d3 Da er kontoen slettet. Vært borti en som deaktiverte med jevne mellomrom, for så å blokkere meg etter noen uker 😅 er du blokkert så er chatten der, og du kan trykke deg videre til profilen hvor det står legg til venn.. geniet og jeg var også Facebook-venner.. men der fjernet han meg ikke😅
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #12 Skrevet 15. februar 2023 14 minutter siden, Blått said: Da er kontoen slettet. Vært borti en som deaktiverte med jevne mellomrom, for så å blokkere meg etter noen uker 😅 er du blokkert så er chatten der, og du kan trykke deg videre til profilen hvor det står legg til venn.. geniet og jeg var også Facebook-venner.. men der fjernet han meg ikke😅 Dette har jeg opplevd en del av de siste få årene. Menn blokkerer meg fra snap men ikke FB eller insta. Mon tro om de gjør det for oppmerksomhet Anonymkode: 90335...a44
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #13 Skrevet 15. februar 2023 Og ja, høres ut som at kontoen er slettet Jeg ble nylig slettet og kan fremdeles sende melding ser jeg, eneste er at snapscore er borte som betyr at man er fjernet som venn Anonymkode: 90335...a44
Blått Skrevet 15. februar 2023 #14 Skrevet 15. februar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dette har jeg opplevd en del av de siste få årene. Menn blokkerer meg fra snap men ikke FB eller insta. Mon tro om de gjør det for oppmerksomhet Anonymkode: 90335...a44 Man kan undre seg på hva som går gjennom hodet på folk noen ganger. Jeg sendte en høflig melding på Facebook om hva jeg tenkte om det også slettet han som venn der 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #15 Skrevet 16. februar 2023 Spiller det egentlig noen rolle? Vedkommende vil helt åpenbart ikke ha mer kontakt. Anonymkode: c2b76...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #16 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde prøvd å søke han opp med en annen konto, så finner du fort ut av det Anonymkode: 5141e...490 Men personen vil tydeligvis ikke ha kontakt, hvorfor behov for å stalke han da? Hadde han vært interessert i kontakt, så hadde han tatt kontakt på annen måte dersom han bare ønsket kutte snapchat. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette har jeg opplevd en del av de siste få årene. Menn blokkerer meg fra snap men ikke FB eller insta. Mon tro om de gjør det for oppmerksomhet Anonymkode: 90335...a44 Mest sannsynlig fordi de ikke gidder snakke mer med deg. Har opplevd det selv, med folk jeg hovedsaklig kommuniserer med på snap. Jeg sletter også folk først og fremst på kanaler som har blitt brukt til å kommunisere på. Og instagram tror jeg aldri jeg har slettet noen fra. Anonymkode: 7baef...143 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spiller det egentlig noen rolle? Vedkommende vil helt åpenbart ikke ha mer kontakt. Anonymkode: c2b76...a9a Nei, det gjør ikke det. Men jeg ble nysgjerrig ettersom jeg ikke har opplevd dette før. Så nå vet jeg. Anonymkode: b1d3b...8d3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #18 Skrevet 16. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Men personen vil tydeligvis ikke ha kontakt, hvorfor behov for å stalke han da? Hadde han vært interessert i kontakt, så hadde han tatt kontakt på annen måte dersom han bare ønsket kutte snapchat. Mest sannsynlig fordi de ikke gidder snakke mer med deg. Har opplevd det selv, med folk jeg hovedsaklig kommuniserer med på snap. Jeg sletter også folk først og fremst på kanaler som har blitt brukt til å kommunisere på. Og instagram tror jeg aldri jeg har slettet noen fra. Anonymkode: 7baef...143 Da er det rart de ofte tar kontakt på instagram etter de slettet meg på snap Anonymkode: 90335...a44
Million Skrevet 16. februar 2023 #19 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Her er du nok blokkert ja, for da kan du ikke finne den profilen noen vei. Anonymkode: 8336e...33f Be en venninne som har Snap om å søke den opp for seg fra sin profil. Hun er jo ev ikke blokkert, og vil derfor finne den om den er der ennå.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 Når man blir slettet som venn, får man opp brukernavn/«profilbilde» som vanlig. Når noen sletter brukeren, forsvinner profilbilde og navn slik det så ut, og erstattes med det navnet man søker opp personen med, og med et anonymt helfarget bilde (slik man har ved ny konto). Anonymkode: 9f650...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå