AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Hei! Jeg er (m) 23, fyller snart 24. Og foreløpig studere jeg i en typisk ''studentby'', driver også å trener regelmessig på et typisk treningsstudio for studenter (grunnet prisen). Er en veldig imøtekommende person og ikke redd for å gi litt fra meg i samtaler, så har ikke noe problemer å danne samtaler eller bli kjent med nye mennesker. For litt siden møtte jeg ei veldig hyggelig og artig jente der som også studere i gitt studentby, snakket litt frem og tilbake over flere ganger vi møtte hverandre på studioet og for litt siden utvekslet vi informasjonen vår med hverandre. - Husker ikke nøyaktig hvordan vi kom inn på samtalen, men helt sikkert en form for studentfest, vi kom iallfall inn på samtalen om alkohol, og spurte hun om hun likte gin, da svarte hun at hun aldri hadde smakt det, grunnet at hun ikke var gammel nok. Hun fyller 20 år senere i år og det ganske sent om jeg ikke husker feil, så hun er 19 nå. Er det et rart aldersskille i så ung alder? Vet at 4-5 års aldersskille ikke er unormalt i ''voksen alder'', vet ikke hvorfor, men føler at det muligens blir litt form for utnyttelse i og med at et er bare litt over et halvt år siden hun gikk ut fra VGS, så hun har ennå ikke så mye erfaring fra hva verden har å tilbyd. Trodde selv at hun var så å si rundt min alder. Et sted mellom 23-25. Eller er dette bare en helt tullete tankegang fra min side? Anonymkode: 8de4b...7f6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Oi, glemte å legge til; det virker som hun nå har litt lyst til å bli bedre kjent utenfor treningsstudioet sine rekkevidder. Hintet veldig til at vi burde lage mat sammen (da jeg sender en del bilder av maten jeg lager, hehe) og at jeg burde komme på studentfestene hun går på og litt annet. -TS Anonymkode: 8de4b...7f6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Tråder med slike navn som forklarer ingenting bør stenges Anonymkode: c6191...dd5
AnonymousBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Alder er bare et tall, og dersom dere begge er interesserte i det samme, eller bygge videre på det dere har begynt på, sier jeg bare kjør på. Jo eldre man blir, desto mindre har alderen å si. 4-5 år er heller ikke så mye i min mening uansett.
Elaine Marley Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg