AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Jeg har det som virker å være bihulebetennelse.. Har disse typiske symptomene og har hatt det sånn en mnd nå. Jeg har gått og håpet at det skulle gå over hver uke, da det står på nettet at det som regel går over av seg selv. Men det som også står er at man skal kontakte lege om det ikke gir seg etter 1-2 uker (det las jeg først nå). Hva risikerer man med å gå så lenge med bihulebetennelse uten å ha oppsøkt lege mon tro? Jeg er litt sånn at jeg venter så lenge som mulig med å gå til lege med ting fordi jeg ikke vil plage legen med mine "bagateller". Men burde kanskje bestille en time? Pluss at jeg har en baby med kolikk og en trassig 4- åring🤡så mine problem og egenpleie er ikke akkurat det som står øverst på lista om dagen🙈🙈😅 Anonymkode: dc820...0c8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Prøvd Nasonex nesespray? Jeg hadde kronisk bihulebetennelse og måtte først bruke denne 1 mnd før operasjon ble vurdert. Kanskje den hjelper deg. Evt ringe fastlege og spør om resept på rinexin. Anonymkode: 0908e...bf6 2
Kaisada Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Prøv med store mengder saltvann jetstream physiomer el. så du får løst opp og drenert bihulene, evt en spesialspray til bihulebetennelse. -og deretter Nasonex,
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 Fikk "karret" meg en tur til lege i dag, og her går det jammen unna, endelig på bedringens vei🙏😀Fikk Rinexin tabletter og mometasone sandoz nesespray, så nå begynner livet å hjelpe på litt😁Takk til dere for innspill☝️ Anonymkode: dc820...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå