CrazyCatLady2500 Skrevet 5. mai 2023 #181 Del Skrevet 5. mai 2023 AprilLudgate skrev (15 minutter siden): 1. Den lilla leppegreia må vi nesten få et bilde av 😇 2. Vasker helst svamp etter bruk, men går ofte noen dager (brukes ikke daglig). Kostene ca 1 gang i uka. Noen ganger eddik for å rense litt ekstra. Det er denne 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. mai 2023 #182 Del Skrevet 5. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (6 minutter siden): Det er denne 😃 Jo, men bilde med den PÅ deg 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. mai 2023 Forfatter #183 Del Skrevet 5. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Ingen sminke på hjemmekontoret i dag. Men har vasket alle koster og svamper jeg har brukt i løpet av uka, så de er klare for bruk til jeg skal ut blant folk i morgen 😃 Hva gjør dere andre? Vasker dere svamp etter hver bruk? En gang i uka? Sjeldnere? Vasker kostene mine svært sjelden🙈 Men så bruker jeg ikke så mye koster. Eller, bruker 2 koster fast hver dag. En til både bronzer og blush, og en til øyenskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. mai 2023 #184 Del Skrevet 6. mai 2023 Caia BB-stick, 20 W Sexy mama pudder fra The Balm Blush med skimmer Rosegull highlighter Lipliner fra Ciaté Brun leppestift fra Make up mekka Bronzer fra Caia, Sicily Setting spray fra Catrice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 6. mai 2023 #185 Del Skrevet 6. mai 2023 Mac pro longwear nourishing waterproof foundation NW20 Sephora best skin ever concealer Rodial pore refinging løspudder Catrice contuour/bronzer Mac glow blush cheer up Uban Decay øyenskygge i nøytrale farger Kvd beauty brow pomade blonde Elf. bryn gele L'oreal telescopic false lash mascara Mac mascara extended play på undervippene Lyko setting spray 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. mai 2023 #186 Del Skrevet 8. mai 2023 (endret) Jeg er helt enormt fiskekakeblek året rundt, og orker ikke styr med selvbruning i sommer sånn jevnlig. Så jeg kjøpte MAC face and body foundation i N5 til bruk på leggene for occasions i sommer 😅 Meeeen, i dag brukte jeg et veldig tynt lag under Fenty Eaze drops - og jeg ble kjempefornøyd! Gav en veldig fin finish og fargetone. Nyx concealer i tynt lag+Rare beauty under eye brightener. Så var det Hourglass bronzer+blush På øyne hadde jeg Smashbox kremskygge i rose+vanilla og la over MAC Dazzleshow (krem) i en lys bronzefarge. Clinique mega melon på lepper+mascara. Var superfornøyd 😅 Var sånn passe glødende uten å være diskokule. Tror den MAC face&body og jeg kan bli gode venner om den ikke gir meg utbrudd osv. Men ser ut som Smashbox kutter den kremskyggen og vanillafargen - så jeg må finne erstatter 🥶 Endret 8. mai 2023 av AprilLudgate 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #187 Del Skrevet 8. mai 2023 Erborian cc krem, brynsblyant fra dior, sky high på vippene og lipstick queen på leppene. Er ikke så glad i å sminke meg, så prøver å gjøre det enkelt. Anonymkode: 336f0...996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #188 Del Skrevet 8. mai 2023 Søvn i øyet har vært min sminke i dag 🙂 Anonymkode: c9742...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 8. mai 2023 #189 Del Skrevet 8. mai 2023 flusa skrev (På 14.2.2023 den 12.17): Som overskriften sier; hvilke produkter har du brukt til å stelle/sminke deg i dag🌸 I dag har jeg brukt: •Caia foundation •Rimmel waterproof bronzer •Lancome gråbrun øyeskygge •W7 sort glitter kajal •Loreal xxl mascara •Fenty gloss bomb Parfyme: Ysl Libre edt🩷 Er nysgjerrig på hva dere har brukt i dag😁 Ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. mai 2023 #190 Del Skrevet 10. mai 2023 I går: - Primer fått i Glossybox - foundation fra Bielenda (forbløffende god) - Sexy mama setting pudder - Down boy Blush fra The Balm - Loose bronzer fra Caia - Cindy Lou manizer fra The balm på kinnbeina (roségull highlighter) - Caia glow stick som øvrig highlighter - Billig Øyebrynspudder fra ELF -Pp leppene: Staniac fra The Balm og Lip Topper fra Revolution - That extra hour setting spray fra Caia På øynene: eyeliner fra Josephine - Laura Mercier Caviar Stick i fargen moonlight 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #191 Del Skrevet 10. mai 2023 Blinkie skrev (På 8.5.2023 den 17.12): Ingenting Ok😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #192 Del Skrevet 10. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden): I går: - Primer fått i Glossybox - foundation fra Bielenda (forbløffende god) - Sexy mama setting pudder - Down boy Blush fra The Balm - Loose bronzer fra Caia - Cindy Lou manizer fra The balm på kinnbeina (roségull highlighter) - Caia glow stick som øvrig highlighter - Billig Øyebrynspudder fra ELF -Pp leppene: Staniac fra The Balm og Lip Topper fra Revolution - That extra hour setting spray fra Caia På øynene: eyeliner fra Josephine - Laura Mercier Caviar Stick i fargen moonlight Hvilken øyenbrynspudder bruker du?🤗 Og sitter den godt gjennom dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. mai 2023 #193 Del Skrevet 10. mai 2023 flusa skrev (5 timer siden): Hvilken øyenbrynspudder bruker du?🤗 Og sitter den godt gjennom dagen? Jeg prøver å finne det fra elf på nett, men tror det er utgått…. Og det jeg vanligvis bruker er så gammelt at navnet er visket vekk 😂 husker bare at det er billig og kjøpt på Lyko. Kanskje jeg heller skulle benytte anledningen til å be om tips til et GODT Øyebrynspudder? For jeg trenger egentlig et nytt snart 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #194 Del Skrevet 10. mai 2023 Maybelline colossal curl mascara (fy flate, den er SÅ bra!! Blir ikke svart rundt øynene,og får svære, buede vipper👌) W7 blush, den som er tro kopi av nars orgasm blush🥰 Mørkegrå eyeliner fra maybelline eller Loreal, vannfast Burt's bees lip shimmer caramel Estee Lauder Bronze goddess parfyme som lukter kokosnøtt og sommer💞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #195 Del Skrevet 10. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (På 5.5.2023 den 11.56): Ingen sminke på hjemmekontoret i dag. Men har vasket alle koster og svamper jeg har brukt i løpet av uka, så de er klare for bruk til jeg skal ut blant folk i morgen 😃 Hva gjør dere andre? Vasker dere svamp etter hver bruk? En gang i uka? Sjeldnere? Beautybledere brukes 2-3 ganger før de vaskes med zalo. Kostene vaskes alt for sjelden, kanskje en g i mnd. Anonymkode: 99ea3...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #196 Del Skrevet 10. mai 2023 Blinkie skrev (På 8.5.2023 den 17.12): Ingenting Hvorfor i HELVETE svarer du i tråden da???????? For å få opp innleggstallet? Eller er det så jævlig gøy å irritere folk? Eller kan du ikke lese? Det står HVA HAR DU SMINKET DEG MED IDAG, ikke HAR DU SMINKET DEG IDAG!!! Ville du svart «har ikke bil» i en tråd om hva slags bil man har og? Er faktisk spamming å holde på sånn… Anonymkode: be1f7...aee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #197 Del Skrevet 10. mai 2023 Ingenting Anonymkode: e40a5...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #198 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor i HELVETE svarer du i tråden da???????? For å få opp innleggstallet? Eller er det så jævlig gøy å irritere folk? Eller kan du ikke lese? Det står HVA HAR DU SMINKET DEG MED IDAG, ikke HAR DU SMINKET DEG IDAG!!! Ville du svart «har ikke bil» i en tråd om hva slags bil man har og? Er faktisk spamming å holde på sånn… Anonymkode: be1f7...aee Hva i alle dager er det som feiler deg???? slutt å bann til meg, og skriv så mye stygt til meg. Ta å ro deg ned 10 hakk. Fritt valg her i livet, jeg svarer/skriver hvor jeg vil. Slutt å vær slem. Det er dårlig gjort av deg. Du aner ingenting om hvordan jeg er som person. Tenk deg om før du spyr ut av deg sånne ting … Anonymkode: f8f11...12a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 10. mai 2023 #199 Del Skrevet 10. mai 2023 flusa skrev (15 timer siden): Ok😅 Kun parfyme. Hatt en trist dag i dag❤️ Ha en fin natt flusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #200 Del Skrevet 11. mai 2023 Blinkie skrev (5 timer siden): Kun parfyme. Hatt en trist dag i dag❤️ Ha en fin natt flusa Uff,håper du får en bedre dag idag❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå