Tatja Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Min venninne ble vitne til mishandling av en hund nylig. Hun tør ikke melde ifra, i frykt for represalier fra mannen som utførte dette. Jeg klarer ikke legge det ifra meg, og tenker å oppsøke boligen hvor det skjedde. Ser jeg hunden, ønsker jeg å bare ta den med meg. Men hva er risikoen? De var 2 personer som så mishandlingen, så ingen tvil om at det skjedde.
Gjest Ramona1970 Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Du kan ikke bare stjele hunden. Vil ingen av de to melde fra om det? Kan man ikke melde anonymt?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Meld ifra til mattilsynet og anmeld til politiet. Anonymkode: 7628d...be8 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Mattilsynet kan du melde i fra til . Vet ikke om de gjør noe. Men det burde de. Du kan ringe politiet å høre hva de sier. Stakkars hund. Når han gjør det ute bare tenk hvordan han er inne . 😡 Anonymkode: 2bb78...df7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 Meld i fra med en gang. Ikke la det ligge.Hunden trenger din hjelp . Hva gjorde vedkommende mot hunden? Anonymkode: 2bb78...df7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå