AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Del Skrevet 13. februar 2023 Noen som kan anbefale en shop som gjør slikt i Norge, gjerne på Vestlandet?: Anonymkode: 4189b...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg har ingen konkrete å anbefale, men prosessen heter tørrisblåsing på norsk, og googler du det (eller tørris bil) vil du få ganske mange treff på ulike leverandører. Anonymkode: a4a80...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har ingen konkrete å anbefale, men prosessen heter tørrisblåsing på norsk, og googler du det (eller tørris bil) vil du få ganske mange treff på ulike leverandører. Anonymkode: a4a80...788 Glimrende, takk! Har du prøvd? Jeg arvet en Humber Sniper etter broren min og den skal nå bli som ny. Anonymkode: 4189b...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Del Skrevet 14. februar 2023 Må bare finne de som kan levere tørris også før du kjøper utstyr. Vi bruker det daglig på jobben. Anonymkode: 1c424...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå