Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å få tilgang til skjermbildene man har tatt på konsollen? 

På konsollen ligger de under "mitt bibliotek", men finner dem ikke der på PC.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjermbildene lagres lokalt, med mindre du deler dem. Har du ikke delt dem, så vil de kun ligge lokalt på enheten du tok skjermbildene på. 

Anonymkode: 9bdcc...f1c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Skjermbildene lagres lokalt, med mindre du deler dem. Har du ikke delt dem, så vil de kun ligge lokalt på enheten du tok skjermbildene på. 

Burde de ikke ligget på PC'en også, ikke bare på konsollen, mob og nettbrett, når jeg er logget inn med samme kontoen på PC'en?

Skrevet
7 hours ago, norw said:

Burde de ikke ligget på PC'en også, ikke bare på konsollen, mob og nettbrett, når jeg er logget inn med samme kontoen på PC'en?

Nei, mtp at det ikke er noe automatisk "skylagring" på xbox, så burde det ikke det.

Men du har full mulighet til å lagre de på onedrive på xbox one, eller "dele" skjermbildet på xbox feeden din, og da blir de tilgjengelige overalt. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, mtp at det ikke er noe automatisk "skylagring" på xbox, så burde det ikke det.

Men du har full mulighet til å lagre de på onedrive på xbox one, eller "dele" skjermbildet på xbox feeden din, og da blir de tilgjengelige overalt. 

Hva er forskjellen på PC kontra mob/nettbrett i denne sammenhengen? 

Dette er Xbox series. 

Endret av norw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...