Gå til innhold

Skjæra spiser bæsj?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde en...eh...situasjon med avløpet som førte til at store mengder kloakk slapp ut rett utenfor her. Siden da har skjærene stått opp i det og plukket og spist av det i dagesvis. Nå har noen vært og kostet, og skjærene står fortsatt og gomler i seg et eller annet på plenen.

Hva f*** driver de å spise på?

Anonymkode: 50239...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De spiser avføring, og mark og fluer som blomstrer opp i og under dette. 

Når kloakk slippes rett i havet, så samler fuglene seg i store flokker. 

På utedoen, eller ute i det fri, så samles mus og rotter seg og koser seg med ting som våre tarmer ikke har nyttegjort seg. Det er mye god næring. 

Fuglene og sommerfuglene koser seg med kuruker. Sommerfuglene mesker seg med salter fra denne( les Admiral). Fluer koser seg også. 

Hunder spiser bæsj. 

Villsvin og andre typer griser spiser menneskebæsj når muligheten byr seg. 

Dette er helt naturlig. 

Anonymkode: 1630e...71b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder spiser også bæsj av og til, etterpå sleiker de eieren i ansiktet. Hund er digg!

Anonymkode: 7313f...14d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spiser ihvertfall hundebæsj. Jeg kan finne hundebæsj på terrassen (oppå putekassa feks) hvis jeg venter en halvtime/time før jeg plukker opp etter bikkja her.

Anonymkode: 5098a...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett at skjærer står og hakker i seg hundebæsj som eierne ikke har plukket opp etter hunden sin, i alle fall. Da spiser de sikkert menneskeavføring også, æsj.

Men eh.... har dette ligget utenfor huset deres i "dagesvis"? Det må da være grusomt? Er det ikke noen ekspressfart i å få dette gravd vekk og kastet på fyllinga eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...