Gå til innhold

Ærlighet vs drittsekk

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du mp ha dette innmmdd teskje.

Han er ikke ærlig, hadde ham vært ærlig hadde ham sagt a også b. Detter æ,ø,å.

Det er å være ærlig,utenfor dette er man en drittsekk,fordi det koster ganske lite å fortelle,og gir ganske mye mer mening  det er pretendiøst og en oppfordring til drittsekk oppførsel.

Er samme gata,som at jeg sier at du kan bli hva du vil,sålenge du blir prest.:)

Anonymkode: 45d19...251

Han sier han kun er interessert i nettsex med deg. Han synes dere er en dårlig match utover det. Så hvem trenger teskje her? Han har sagt hva han mener, så han har vært ærlig med deg. 

Han er ikke drittsekk fordi han ikke vil dele alt med deg, kun nettsex. Og det har han sagt, og da er han ærlig.

Men hvorfor diskuterer du med deg selv i tråden?

Anonymkode: b7ab2...8c0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det romantisk interesse du er ute etter? Det er jo ikke nødvendigvis åpenbart for en person hvorfor man er eller ikke er tiltrukket av et menneske, sånn er det bare. Det virker jo ikke som at du har så stor respekt for deg selv heller, når du godtar å ha nettsex med han når han i tillegg sier at han ikke vil noe mer. Noen menn er veldig enkle dyr, og trenger å føle mer på jaktinstinktet. Anse deg ferdig med han her, og ha litt mer respekt for deg selv enn at du gir en gutt alt han vil ha seksuelt uten å føle at du får noe ut av situasjonen.

Anonymkode: f1259...786

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår at det er vondt å føle på at noen ikke respekterer seg. Jeg synes det er kjempe vondt. Selv om fornuften sier at de da ikke er noen varme hyggelige mennesker, og at jeg ikke vil ha dem i livet mitt. De har vel også sin bagasje som gjør at de er som de er. Tror egentlig ikke de vet det selv at de viser liten respekt, fordi de mangler å få det selv. ?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Når du har så lite selvrespekt som det fremkommer i hi så kan du ikke forvente at andre skal respektere deg.

Anonymkode: 2dc21...9e8

Å ha nysgjerrighet,er ikke drt samme som å midte selvrespekt.

Hvor o dette synesbdu å liste selvrespekt er relevant?

I det at jeg slettet han?

I det at jeg krevde en forklaring?

Skrevet

Det er du TS som velger å stå i dette, du kan lett avslutte det hele om du vil det. Altså blir det for dumt å klage her over noe du velger å stå i...

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvorforber det å spørre etter en begrunnelse likt med å ikke høre etter?

Hvis du får en påstand, hvorfor er det plutselig ikke ok å vaske den op med f eks, fordi jrg synes du er harry paga klesstil?

Bare der,værsågod!

Herregud liksom,pretendiøst much?

Også; ganske enkel case å faktisk få oss litt nærmere m hvis han hadde ønsket så hadde jeg  kalt han en drittsekk

Men jeg slettet,bare reagerer på at ham holder seg <for god > typ..

Fatter ikke hvorfor og hva slags taktikk du føler du oppnår?

Kanskje han ikke skjønner hva du skriver? Jeg sliter i hvert fall med å forstå deg her...

Han har ikke opplysningsplikt til deg, enkelt og greit. Du har ikke krav på noen begrunnelse. Han føler ikke kjemi. Hvorfor ønsker du at han skal utdype det? Det faller meg naturlig å overforklare og utdype det meste, men det gjør det ikke for alle. Noen sier bare det viktigste, og har ikke behov for å utbrodere i evigheter.

Du har fått det han ønsker å gi, noe mer har du faktisk ikke krav på. 

Er du forresten sikker på at du forstår betydningen av det nye ordet du har lært deg, pretensiøs?

Et nydelig fremmedord, men om jeg skulle gi deg et tips, så ville det vært å droppe bruken av fremmedord og heller fokusere på å evne å skrive en fullstendig og forståelig setning. Les over teksten din før du trykker send...

Anonymkode: 24a2b...ec6

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg HAR SLETTET han!

Hører du hva jeg spør om her?!

Hvor er de som har sex relasjon og kan veilede i hvordan anakke ogbkå inn til han?!?

Kom på banen!

Takk:)

Det går ikke Ann å veilede til kommunikasjon eller forståelse med en mann som over hode ikke er keen på deg! Det er ikke noe å hente på noe vis for deg i det her! Slutt å legg din energi på en mann som ikke vil ha deg! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Forstår ikke dette. Han er tydelig på at han bare vil ha nettsex med deg, og ikke noe annet. Du vil ha en samtale om hvorfor han ikke vil noe mer? Han vil bare ikke det, enten liker han ikke personligheten din, utseende ditt, verdiene dine osv, veldig mange har sex/sender bilder med folk de har veldig lite interesse i, det handler mer om å få noe ekslusivt til bare seg og oppmerksomheten.

Du har blitt med på det selv om du vet han ikke vil noe mer, det er ditt eget valg og ansvar og han skylder deg ikke noen ting. Vil du ikke gjøre det mer, så slutter du å svare, veldig enkelt.

Har kompiser som har sendt nudes sammen med damer som de ikke syns ser ut i måneskinn og aldri kunne vært med, men de liker oppmerksomheten.

Anonymkode: 211dc...380

Skrevet

- Han sier rett ut han ikke er interessert

- han respekterer deg ikke

- han sier rett ut at dere ikke har kjemi

- han bruker deg kun for nettsex

- han holder på med andre damer

- han oppfører seg som en drittsekk

- han vil ikke chatte med deg når du prøver å få han til å være snillere mot deg

Hvorfor i alle dager fortsetter du å ha kontakt med han???? Klart han ikke respekterer deg når du ikke engang respekterer deg selv!!!!

Det er INGENTING å hente av han. Han kommer aldri til å se noe mer enn nettsex i deg og nettsex er upersonlig, du kunne like gjerne vært en robot så det betyr ikke at han liker deg. Han sier rett ut at han ikke liker deg. Han er dust mot deg. Han er med andre. DROPP han!!!!!

Anonymkode: 33aee...816

Skrevet

Det som har skjedd deg ts er dette: Fyren viser interesse først for å få deg på gli, og serverer noen "personlige" ting som egentlig er oppdiktet løgn for å få deg enda mer videre og hektet. Når du har gitt han det han var ute etter begynner han å behandle deg dårlig og begynner å være ærlig om at han ikke er interessert i annet enn nettsexen eller whatever. Når du så begynner å stille spørsmål om hvorfor og hva som er meningen med ting og vil ha en begrunnelse, så har han oppnådd å få deg enda mer videre dit han vil slik at han overfor andre kan begynne å bruke ord om deg som beskriver at du er koko, gal, har ingen selvrespekt og er helt psyko narsissist og det som verre er. 

Du reagerer så klart som et normalt menneske med tanker og følelser og er interessert i å behandle andre med mest mulig respekt. Og dermed blir du enda mer såret og skuffet fordi han har bestemt seg for at han ikke skylder deg noen forklaring på noe som helst. Selv når han begynner å sveive deg innatt igjen med omtanke og fine ord helt plutsrlig igjen, før det hele gjentar seg.

Det er bare en ting å gjøre med dette ts, og det er å innse at han aldri vil gi deg det du etterspør fordi i hans hode er alt ok og som det skal være og slik han vil ha det. Han leker med mennesker. Dette må du ta inn over deg og forstå. 

Han leker med deg. Han har ikke samvittighet. Han har ingen normal moral eller omtanke for andre mennesker.

Derfor gjør du best i å bare legge skylden dit der den hører hjemme, hos han, og innse at du allerede har svaret på hvorfor han er som han er og hvorfor han behandler deg og mange andre jenter på samme måten.

Anonymkode: cdd1f...23d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du missforstår poenget med hvor jeg vil

Jeg prøver p fp til en konstruktiv samtale på hva han mener nårbhan sier dårlig kjemi og passer ikke sammen

Det ER faktisk dirttsekk oppførsel å si a,og ikke b.

Type; du er dust,fordi jeg sier det!

Ikke akkurat holdbart?

Og han viser gang på gang at han overhodet ikke vil ha den samtalen. Han er ikke blitt forelsket i deg, og er uinteressert i å forklare/nøste i hvorfor/gi deg tips til å vinne hjertet hans. Det er desverre utrolig kjipt når følelser ikke er gjensidige. Ta vare på deg selv og avslutt med ham. 

Anonymkode: e7dd1...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...