AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Hei! I det siste har jeg holdt på med en gutt, han har trukket seg tilbake i det siste. Han sier han synes vi er en dårlig match, men at han er keen på sex. Han er tilbakeholden med alt og kaller livet sitt for <privatlivet>,og vi har sett hverandre nakne og hatt nettsex. Han sier han tenner på meg,og liker det vi gjør. Men han liker ingenting,bortsett fra nettsexen. Virker som at han bader i stoltheten over hvor <ærlig> han erzboe som egentlig er en skikkelig drittsekk oppførsel. Likevel, er han utrolig snill med venninner og venner,og jeg føler meg latterliggjort. Drt er MEG han har hatt nettsex med,og han sier han har møtt og møter andre jenter for sex Likevel,så holder han meg på en armlengdes avstand og er helt utrolig frekk med meg. Jrg fatter ikke qt han hat så lite respekt for met,og aner ikke hvorfor? Jeg prøver å ta dette opp med han men da finner han på dårlige unnskyldninger som atbhan begynner å gjenta seg selv med frasen<dårlig kjemi >, <liker kun nettsex>. Han sier han ikke synes vi er en god match,men likevel behandler han meg så respektløst, svarer ikke ordentlig på spørmål og sier sr vi ikke passer sammen Tar jeg han på ordet og prøver å komme til bunns I det,så svarer han at det bsre er spnn han føler det. Jeg kan eksakt gi en god forklaring på hvorfor jrgbikke liker samtlige,pg synes han kan påkoste seg såpass. Hvordan kan jrg få han til å slutte å kødde rundt med vissvass snakket,og faktisk få en konstruktiv samtale? Er sånsykt såretog føler de eneste jentene gutter vil ha, er dersom også kommer fra en gjeng! Jeg er dritt lei!! Anonymkode: 45d19...251
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Block and delete ass Anonymkode: dc028...cd9 1 2 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Han har vist deg hvem han er. Han vil ha nettsex og ellers null kommunikasjon. Dette er ikke mystisk, det er akkurat som han sier. Hvis du synes det ikke er noe stas, finn noen andre. Anonymkode: e7dd1...610 2 1 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Han er da ærlig, ikke en drittsekk. Anonymkode: b7ab2...8c0 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han har vist deg hvem han er. Han vil ha nettsex og ellers null kommunikasjon. Dette er ikke mystisk, det er akkurat som han sier. Hvis du synes det ikke er noe stas, finn noen andre. Anonymkode: e7dd1...610 Du missforstår poenget med hvor jeg vil Jeg prøver p fp til en konstruktiv samtale på hva han mener nårbhan sier dårlig kjemi og passer ikke sammen Det ER faktisk dirttsekk oppførsel å si a,og ikke b. Type; du er dust,fordi jeg sier det! Ikke akkurat holdbart? Anonymkode: 45d19...251
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er da ærlig, ikke en drittsekk. Anonymkode: b7ab2...8c0 Du mp ha dette innmmdd teskje. Han er ikke ærlig, hadde ham vært ærlig hadde ham sagt a også b. Detter æ,ø,å. Det er å være ærlig,utenfor dette er man en drittsekk,fordi det koster ganske lite å fortelle,og gir ganske mye mer mening det er pretendiøst og en oppfordring til drittsekk oppførsel. Er samme gata,som at jeg sier at du kan bli hva du vil,sålenge du blir prest.:) Anonymkode: 45d19...251
Zeruda Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 Jeg hadde ikke orket. Jeg hadde sagt i fra at jeg ikke orket noe mer nettsex. Om han ikke gav seg, hadde jeg blokkert. 1
koktreke Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du missforstår poenget med hvor jeg vil Jeg prøver p fp til en konstruktiv samtale på hva han mener nårbhan sier dårlig kjemi og passer ikke sammen Det ER faktisk dirttsekk oppførsel å si a,og ikke b. Type; du er dust,fordi jeg sier det! Ikke akkurat holdbart? Anonymkode: 45d19...251 Han behandler deg slik du lar han behandle deg. Det er ingen vits med noen "konstruktiv samtale" om dette. Han er ikke interessert i deg. Han vil bare pule. Det burde du si nei til, så finner du deg heller en mann det også går an å snakke med. 3 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 Han har sagt at han kun er interessert i sex, da kan du faktisk ikke kreve avhandling på hvorfor han han mener det. Han er ikke respektløs mot deg, han er ærlig. Det er du som ikke hører på det han sier, og lar deg bli brukt for nettsex. Anonymkode: 1e897...bcd 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #10 Skrevet 13. februar 2023 At kvinner orker å ligge med menn som bryr seg så lite at han knapt hadde hevet et øyebryn om du ble påkjørt. Lå selv med et par slike da jeg var tyve og angrer skikkelig, forstod ikke at jeg fortjente bedre. De var og «ærlige» med at jeg bare var en tømmestasjon de hadde god sex med. Ts, vær så snill og bare blokker han, hvorfor vil du ha en konstruktiv samtale med en som driter i deg og får deg til å føle deg dårlig? Kun ligg med menn som får deg til å føle deg bra! Anonymkode: 49567...c83 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han har sagt at han kun er interessert i sex, da kan du faktisk ikke kreve avhandling på hvorfor han han mener det. Han er ikke respektløs mot deg, han er ærlig. Det er du som ikke hører på det han sier, og lar deg bli brukt for nettsex. Anonymkode: Når man først og fremst snakker om å være ærlig hvorfor skal ærligheten være så kostbar å nå? Ærlig talt;Avklaring?? Koster nada for han å komme med en begrunnelse,når han kan si a,så jurde han si b,hvorfor skal det være så vanskelig å stå for han han mener? Fatter ikke hvabhanbhar å vinne på å holde meningene for seg selv? Vi hadde evt kommet til en bedre avslutting? Anonymkode: 45d19...251
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #12 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man først og fremst snakker om å være ærlig hvorfor skal ærligheten være så kostbar å nå? Ærlig talt;Avklaring?? Koster nada for han å komme med en begrunnelse,når han kan si a,så jurde han si b,hvorfor skal det være så vanskelig å stå for han han mener? Fatter ikke hvabhanbhar å vinne på å holde meningene for seg selv? Vi hadde evt kommet til en bedre avslutting? Anonymkode: 45d19...251 Hvor vanskelig er det å forstå. Han er ærlig, han vil ha sex, dere passer ikke sammen og han vil ikke si mere enn det. Anonymkode: 4be93...bff 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #13 Skrevet 13. februar 2023 Du kan ikke tvinge folk til å snakke med deg. Anonymkode: 7d6ce...b27 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #14 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor vanskelig er det å forstå. Han er ærlig, han vil ha sex, dere passer ikke sammen og han vil ikke si mere enn det. Anonymkode: 4be93...bff Og det er hele drittsekk oppførselen? Pretendiøst unødvendig måte å være indirekte unødvendig stygg og ufin på. Det handler ikke om forståelsen av hva han sier,men om du mener noe,så burde du klare å være såpass at du sier hvorfor? Det faller ganske hardt igjennom,med en mening,synes du ikke? Hvis jfgnikke klarer å forsvare den? Anonymkode: 45d19...251
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #15 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan ikke tvinge folk til å snakke med deg. Anonymkode: 7d6ce...b27 Derforbjeg tenkte km drt finnes noen smarte hoder her inne,som kan få innspill og innblikk i hvordan forholde seg til sånn oppførsel? Fatter ikke hvorfor ham viser seg til å være kostbar med meningene sine,utrolig barnslig,og jeg er skuffet Anonymkode: 45d19...251
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #16 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Derforbjeg tenkte km drt finnes noen smarte hoder her inne,som kan få innspill og innblikk i hvordan forholde seg til sånn oppførsel? Fatter ikke hvorfor ham viser seg til å være kostbar med meningene sine,utrolig barnslig,og jeg er skuffet Anonymkode: 45d19...251 Du trenger ikke å forholde deg til det, bare kutt han ut. Du sier jo selv at han er en drittsekk. Anonymkode: 7d6ce...b27 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #17 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Derforbjeg tenkte km drt finnes noen smarte hoder her inne,som kan få innspill og innblikk i hvordan forholde seg til sånn oppførsel? Fatter ikke hvorfor ham viser seg til å være kostbar med meningene sine,utrolig barnslig,og jeg er skuffet Anonymkode: 45d19...251 Legger til at han har tidligere vært ganske personlig,men jeg gidder ikke ta dritt som dette,utrolig skuffende at han,på det enkleste faller så hardt igjennom,med å være predendiøs for så lite Det er utrolig mye forklaring i hvordan han oppfatter meg,andre osv. Og drt koster han så lite Som atvheg skal si du er en dust,uten å si hvorfor Anonymkode: 45d19...251
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #18 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du trenger ikke å forholde deg til det, bare kutt han ut. Du sier jo selv at han er en drittsekk. Anonymkode: 7d6ce...b27 Det blir han som bestemmer til hvilken punkt vi forholder oss til hverandre på,og jr vil ike godta at frt kum er hans prinsipper som skal gjelde Anonymkode: 45d19...251
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #19 Skrevet 13. februar 2023 Igjen, hvorfor lege så mye inn i meningene dine,og avslutte basert på noe som du ikke vil forklare? Anonymkode: 45d19...251
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #20 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det blir han som bestemmer til hvilken punkt vi forholder oss til hverandre på,og jr vil ike godta at frt kum er hans prinsipper som skal gjelde Anonymkode: 45d19...251 Men altså hva er du ikke forstår med bare sex? Du kan ikke kreve noe, enten finner du deg i det eller så går du videre. Anonymkode: 1e897...bcd 2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå