AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Når dere dater, hvor ofte treffer dere en person som dere har riktig kjemi med, kanskje forstår hverandre på et annet plan? Noen som har opplevd nesten telepatisk kommunikasjon med en annen, slik twin flame energi? Eller er det bare sprø mennesker som føler på sånt? Har dere følt på at der er noe verdifullt å ta vare på hvis dere opplever sånt uforklarlig, eller at det er forklarlig logisk sånn egentlig? Jeg føler nesten ødelagt på dating scenen på grunn av slike opplevelser et fåtall ganger (2) i mitt ca 50 år lange liv. Denne energien er noe jeg trenger i mitt neste eventuelle forhold, og jeg føler dettte med nesten ingen. Kan ikke tenke meg å engang kysse en annen person uten denne følelsen eller energien tistede. Når jeg ser på mine single venner, så har de ofte ikke problemer med å kysse noen bare fordi de syntes personen er litt kjekk, i mens jeg har en sperre rett og slett med mindre kontakten er magnetisk. Jeg skjønner også at selv med den typen energi kan et forhold gå til grus, med Romeo og Juliet som eksempel. Noen ganger vil forholdet brenne ut. Jeg blir litt trist på det at jeg må faktisk innse at jeg aldri kommer til ha kjæreste eller ha sex igjen. Får nok av tilbud og kandidater fortsatt for spesielt sex, men når det er ingenting der, blir det ingenting. Jeg kan nærmest øyeblikkelig sanse om det er potensiale for kjemi. Noen ganger glir det over til vennekjemi og to ganger for meg til magnetisk sexuell kjemi. Dating er nesten ikke vits i, jeg vet med en gang med personen om jeg gidder å gå videre eller ikke, og det er nesten utelukkende nei fra min side. Så jeg orker ikke date eller søke og spør man meg hva jeg søker etter i en kjæreste er svaret veldig komplisert og personen finnes rett og slett ikke, ikke for meg. Det er ingenting for meg som handler om hvor kjekk fyren er, eller hvor mye penger vedkommende har, eller andre kriterier, det er bare den rette energien jeg er ute etter og den finner jeg nesten aldri. Noen andre som gar det slik, eller er jeg rar? Anonymkode: 6dbe4...52e 3 2
Zeruda Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ingenting for meg som handler om hvor kjekk fyren er, eller hvor mye penger vedkommende har, eller andre kriterier, det er bare den rette energien jeg er ute etter og den finner jeg nesten aldri. Har det likedan. Jeg har alltid vært veldig kresen og jeg har det egentlig veldig bra i mitt eget selskap. Jeg kjeder meg aldri og føler meg aldri ensom. Skal jeg ha en kjæreste, må det være en som bidrar til å gjøre livet mitt mye bedre enn det allerede er. Og 99% av befolkningen gjør ikke det. Skal jeg gå inn i et forhold, må det være den store kjærligheten. Det nytter ikke med den «lille» kjærligheten. Jeg klarer også å sense tidlig om det er potensiale eller ikke. Jeg har ikke noe sperre mot å date folk som det ikke er skikkelig kjemi med, men jeg orker rett og slett ikke. Synes ikke det er verdt det. Noen ser ut til å ta til takke med det de får. Kanskje det er fordi de ikke trives i eget selskap? Endret 13. februar 2023 av Zeruda 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Zeruda skrev (3 timer siden): Har det likedan. Jeg har alltid vært veldig kresen og jeg har det egentlig veldig bra i mitt eget selskap. Jeg kjeder meg aldri og føler meg aldri ensom. Skal jeg ha en kjæreste, må det være en som bidrar til å gjøre livet mitt mye bedre enn det allerede er. Og 99% av befolkningen gjør ikke det. Skal jeg gå inn i et forhold, må det være den store kjærligheten. Det nytter ikke med den «lille» kjærligheten. Jeg klarer også å sense tidlig om det er potensiale eller ikke. Jeg har ikke noe sperre mot å date folk som det ikke er skikkelig kjemi med, men jeg orker rett og slett ikke. Synes ikke det er verdt det. Noen ser ut til å ta til takke med det de får. Kanskje det er fordi de ikke trives i eget selskap? ❤ Sant, jeg trives godt i eget selskap, men er også ufattelig lei av å føle tomhet etter hver gang jeg får hjertet mitt knust. Jeg har aldri vært i forhold med slike med stor kjemi, men har "been there done that" med mindre kjærligheter fra elsker ikke, til liker, til glad i... Mine exer og flørter...sier alltid når det er over: Du får det som du vil til slutt med hensyn til forhold, du er en pen og sterk kvinne bla bla bla... , men jeg får det faktisk aldri "som jeg vil", det ser ikke ut til å være planen for mitt liv at jeg noen gang skal få oppleve nettopp det, og skjønner ikke hvorfor en skal plages slik. Føler virkelig jeg må utvikle hardt skall for å slippe å oppleve slikt igjen. Hvem orker å bli knust gang på gang liksom, det er vondt. Anonymkode: 6dbe4...52e 1 1
exictence Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Jeg tror mer på et langvarig vennskap som kan gå over til ekte kjærlighet 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 exictence skrev (8 minutter siden): Jeg tror mer på et langvarig vennskap som kan gå over til ekte kjærlighet Jeg fungerer helt annerledes enn de som tenker sånn. Er ganske gammel nå og det har aldri vært slik for meg. Kjemi av den typen er der enten fra start eller ikke i det heletatt. Er glad i mine venner selvfølgelig, men det er ikke noe som jeg føler kan utvikle seg. Anonymkode: 6dbe4...52e 1
Tradegy Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Hatt en slik relasjon. Eksplosivt men mye konflikt i meg selv. Energien trumfet det jeg så. Savn fikk en ny dimensjon. 💔 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 Veldig sjelden jeg føler ting slår gnister, men jeg er ikke så veldig opptatt av at kjemien må være unik. De forholdene jeg har hatt som startet sånn, endte stygt. Men jeg tror man skal vokte seg for å "ta til takke" også. Bedre å være alene enn å være med en mann som føles mest som en klamp om foten. Jeg syns det er mange raringer og vanskelig å finne noen som er henimot normal. Anonymkode: a9488...78e 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig sjelden jeg føler ting slår gnister, men jeg er ikke så veldig opptatt av at kjemien må være unik. De forholdene jeg har hatt som startet sånn, endte stygt. Men jeg tror man skal vokte seg for å "ta til takke" også. Bedre å være alene enn å være med en mann som føles mest som en klamp om foten. Jeg syns det er mange raringer og vanskelig å finne noen som er henimot normal. Anonymkode: a9488...78e Jeg er vel rar, så elsker raringer😂 de normale skremmer meg mer haha Anonymkode: 6dbe4...52e
exictence Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er vel rar, så elsker raringer😂 de normale skremmer meg mer haha Anonymkode: 6dbe4...52e Og hvem er de normale?
Frykt Intet Skrevet 13. februar 2023 #10 Skrevet 13. februar 2023 Takk for at du setter ord på noe flere av oss føler TS. Personlig føler jeg det å date nesten er meningsløst da denne tiltrekningen så sjeldent oppstår. Uten den føler jeg det å date som en nærmest død aktivitet. Har passert midten av tredveårene, men har opplevd den magnetiske tiltrekningen to ganger i mitt liv. En gang for ti år siden hvor flammen brant ut ... Trodde faktisk at jeg ikke kunne føle slikt for noen etter dette. Men jeg tok feil - det bare er slik at jeg føler denne magnetiske tiltrekningen med veldig få. Og nå nylig skjedde det igjen. MAGNETISK, men måtte løpe andre veien. Dette var faktisk gjennom tinder hvor jeg har hvor jeg har vært litt fra og til de siste syv årene uten å føle noen ting. SÅ PLUTSELIG var hun der. Gjensidig tiltrekning også.. Det var dessverre for mye annet som ikke stemte og skapte emosjonell påvirkning som gikk ut over hvert eneste annet aspekt ved livet. *hjertesorg, sukk, the pain is real* Man kan allikevel ikke gjøre så mye med at man sjeldent tiltrekkes noen tenker jeg. Tidligere trodde jeg ikke jeg kunne føle, men nå vet jeg. Hvis det skjer igjen skal jeg gi alt av meg selv Dette intense emosjonelle båndet med et annet menneske som bare er...
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 exictence skrev (19 minutter siden): Og hvem er de normale? Ja hvem er de? Er det de som kler seg som normen, har et gjennomsnittelig A4 livsløp som aldri har hatt psykiske problemer? Utrolig nok sliter mange også av de "normale" psykisk, men kanskje deres psykiske problemer handler mer om depresjon fordi de sliter så mye med å tilpasse seg normen at de blir mentalt slitne. Jeg kan nok aldri kalle meg normal, men glad de gale kan ha det godt... 😅 Anonymkode: 6dbe4...52e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #12 Skrevet 13. februar 2023 Frykt Intet skrev (35 minutter siden): Takk for at du setter ord på noe flere av oss føler TS. Personlig føler jeg det å date nesten er meningsløst da denne tiltrekningen så sjeldent oppstår. Uten den føler jeg det å date som en nærmest død aktivitet. Har passert midten av tredveårene, men har opplevd den magnetiske tiltrekningen to ganger i mitt liv. En gang for ti år siden hvor flammen brant ut ... Trodde faktisk at jeg ikke kunne føle slikt for noen etter dette. Men jeg tok feil - det bare er slik at jeg føler denne magnetiske tiltrekningen med veldig få. Og nå nylig skjedde det igjen. MAGNETISK, men måtte løpe andre veien. Dette var faktisk gjennom tinder hvor jeg har hvor jeg har vært litt fra og til de siste syv årene uten å føle noen ting. SÅ PLUTSELIG var hun der. Gjensidig tiltrekning også.. Det var dessverre for mye annet som ikke stemte og skapte emosjonell påvirkning som gikk ut over hvert eneste annet aspekt ved livet. *hjertesorg, sukk, the pain is real* Man kan allikevel ikke gjøre så mye med at man sjeldent tiltrekkes noen tenker jeg. Tidligere trodde jeg ikke jeg kunne føle, men nå vet jeg. Hvis det skjer igjen skal jeg gi alt av meg selv Dette intense emosjonelle båndet med et annet menneske som bare er... Værsågod❤ 💔 Hvis det skjer med 20 års mellomrom til meg, så har jeg også håp hvis jeg lever til over 70😅 Anonymkode: 6dbe4...52e 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #13 Skrevet 13. februar 2023 Jeg føler det på akkurat samme måte.. for noen mnd siden så traff jeg en som jeg hadde kjemi med.. me det stresset meg veldig, og det tror jeg smittet over på han.. håper vi sees igjen når jeg har fått roen på at dette er noe❤️ man må føle på det og kjenne etter og bli vant til tanken.. If its meant to be. Det har jeg troen på. Anonymkode: defb2...edf
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #14 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg føler det på akkurat samme måte.. for noen mnd siden så traff jeg en som jeg hadde kjemi med.. me det stresset meg veldig, og det tror jeg smittet over på han.. håper vi sees igjen når jeg har fått roen på at dette er noe❤️ man må føle på det og kjenne etter og bli vant til tanken.. If its meant to be. Det har jeg troen på. Anonymkode: defb2...edf Vet dette er en vanlig situasjon og at det ikke er sjans i havet for at man kommer over en avsluttet date på et forum... Men HVIS ... Hvis det er deg R... Så skal du vite... At jeg tenker på deg ❤️ Anonymkode: ca064...203
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #15 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vet dette er en vanlig situasjon og at det ikke er sjans i havet for at man kommer over en avsluttet date på et forum... Men HVIS ... Hvis det er deg R... Så skal du vite... At jeg tenker på deg ❤️ Anonymkode: ca064...203 Er dessverre ikke R. 😄 beklager, vanlig situasjon ja. Anonymkode: 6dbe4...52e
exictence Skrevet 13. februar 2023 #16 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja hvem er de? Er det de som kler seg som normen, har et gjennomsnittelig A4 livsløp som aldri har hatt psykiske problemer? Utrolig nok sliter mange også av de "normale" psykisk, men kanskje deres psykiske problemer handler mer om depresjon fordi de sliter så mye med å tilpasse seg normen at de blir mentalt slitne. Jeg kan nok aldri kalle meg normal, men glad de gale kan ha det godt... 😅 Anonymkode: 6dbe4...52e Jeg vil i hvert fall ikke kalle meg normal, men så vet jeg egentlig ikke hvem som er normal.
Engel Skrevet 13. februar 2023 #17 Skrevet 13. februar 2023 Det skjer ikke ofte nei. Men når det først skjer... Jeg er der nå🥰 Sykt fantastisk og skremmende på en gang. Jeg kan faktisk ikke huske at jeg har kjent på en slik kjemi tidligere, til tross for flere forhold tidligere. Og det med en person jeg ikke forventet å falle for. Og jeg er 46 år, så det er da håp for de fleste tenker jeg.😉 Nå tenker jeg at selv med kjemi er det ikke gitt at det vil vare. Men det er faktisk verdt det bare å oppleve følelsen... 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #18 Skrevet 13. februar 2023 Engel skrev (Akkurat nå): Det skjer ikke ofte nei. Men når det først skjer... Jeg er der nå🥰 Sykt fantastisk og skremmende på en gang. Jeg kan faktisk ikke huske at jeg har kjent på en slik kjemi tidligere, til tross for flere forhold tidligere. Og det med en person jeg ikke forventet å falle for. Og jeg er 46 år, så det er da håp for de fleste tenker jeg.😉 Nå tenker jeg at selv med kjemi er det ikke gitt at det vil vare. Men det er faktisk verdt det bare å oppleve følelsen... Ja skremmende og fantastisk. Men ingen lykke for min del. Skulle ønske jeg en dag kunne oppleve det med et snev av lykke. 🖤 Anonymkode: 6dbe4...52e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #19 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er dessverre ikke R. 😄 beklager, vanlig situasjon ja. Anonymkode: 6dbe4...52e Det var ikke du som skrev innlegget… Anonymkode: defb2...edf
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #20 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det var ikke du som skrev innlegget… Anonymkode: defb2...edf Å ja😅 Anonymkode: 6dbe4...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå