Gå til innhold

Julebrus

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, men så kommer du / linken med feilinformasjon tydeligvis da...for det stoffet sucra...et eller annet finnes ikke i denne coca-cola-company-julebrusen!

Innholdsdeklarasjonen sier klart det samme som på Coca cola light!

Hvis du leser innlegget mitt engang til, ser du at det er to forskjellige typer lettbrus jeg snakker om...

Den ene er den Simba eller hva den heter (Coca cola sin), det er den jeg har smakt, og ikke liker.

Den det er snakk om i linken, er den andre, som selges på Østlandel eller hvor det var, og den har jeg ikke smakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simba sin røde uten sukker.

(Sånn egentlig, egentlig er det Dahls sin brune, men jeg tåler ikke sukker så bra :sur: )

Skrevet
Hvilken julebrus foretrekker du? Selv liker jeg kun Dals julebrus (den brune), og helst bør den være på glassflaske.

De røde utgavene synes jeg smaker likt alle sammen, ekkelt, falskt på en måte (av de jeg har smakt da) Det samme synes jeg om Rødbrus/Eventyrbrus.

:nissevink:

signerer denne.

Skrevet

CB og Sørlands julebrus.. ingen tvil. rød julebrus suger...

Skrevet (endret)

Rød julebrus!

Hansa eller Grans på liten glassflaske...Nammm...

Det er det beste som fins til pinnekjøtt :)

Vi har ikke noe brun julebrus i butikkene her.

Endret av Majka
Skrevet

sørlandet julebrus fra Egersund (!!!) bryggeri!! Absolutt best! Danker lett ut alt annet jeg har smakt, til og med den jeg er vant med fra jeg var liten...

Skrevet (endret)

Hamar/Lillehammer sin. Ble kjempeskuffet første gang jeg smakte E.C Dahls sin, det er jo bare champagnebrus jo...

Endret av *Enigma*
Skrevet
Jeg drikker kun sukkerfri julebrus, den fra the coca cola company, den er rød og kalles "simba JULEBRUS".

Den har ikke de skadelige stoffene som en her nevner med link - den er akkurat som Pepsi max og annen lett-brus: aspartam og andre "vanlige" søtstoffer.

Kjempegod!  :)

Den inneholder aspartam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...