Totalya Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 Hvilken julebrus foretrekker du? Selv liker jeg kun Dals julebrus (den brune), og helst bør den være på glassflaske. De røde utgavene synes jeg smaker likt alle sammen, ekkelt, falskt på en måte (av de jeg har smakt da) Det samme synes jeg om Rødbrus/Eventyrbrus. Tenkte å lage en poll, men vet ikke navnet på så mange av de røde...
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 Den som er rød og som er uten sukker! Smaker kjempegodt, men husker ikke bryggeriet..
Totalya Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2005 Denne lettbrusen har jeg ikke smakt, (har ingen planer om det heller), men den andre synes jeg smaker synes jeg er grufull! Ikke engang barna i et barneselskap jeg var i likte denne... Men hver sin smak!
rugrat Skrevet 22. desember 2005 #4 Skrevet 22. desember 2005 Berentsens julebrus. Ingen over, ingen ved siden.
Gjest uri Skrevet 22. desember 2005 #5 Skrevet 22. desember 2005 Berentsens julebrus. Ingen over, ingen ved siden. ← Heeelt enig!! Men ikke den røde, kun den "brune"
Arkana Skrevet 22. desember 2005 #6 Skrevet 22. desember 2005 Jeg syntes Hamar og Lillehammer sin var best helt til jeg i forrige uke smakte Sørlandets brune julebrus, og den var best.
Gjest -eline- Skrevet 23. desember 2005 #7 Skrevet 23. desember 2005 Hvilken julebrus foretrekker du? Selv liker jeg kun Dals julebrus (den brune), og helst bør den være på glassflaske. De røde utgavene synes jeg smaker likt alle sammen, ekkelt, falskt på en måte (av de jeg har smakt da) Det samme synes jeg om Rødbrus/Eventyrbrus. Tenkte å lage en poll, men vet ikke navnet på så mange av de røde... ← Signerer! Ingen jul uten! Og ja, det må være på glassflaske!
Frk Doodad Skrevet 23. desember 2005 #8 Skrevet 23. desember 2005 Dahls på glassflaske! Gjett om jeg blir gretten hvis jeg oppdager at noen har drukket opp MIN dahls julebrus som jeg har hatt på lur i kjøleskapet
Gjest Sukkerfri julebrus Skrevet 23. desember 2005 #9 Skrevet 23. desember 2005 Jeg drikker kun sukkerfri julebrus, den fra the coca cola company, den er rød og kalles "simba JULEBRUS". Den har ikke de skadelige stoffene som en her nevner med link - den er akkurat som Pepsi max og annen lett-brus: aspartam og andre "vanlige" søtstoffer. Kjempegod!
Totalya Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #10 Skrevet 23. desember 2005 Var den jeg også hadde smakt, som ingen i barneselskapet likte, men vær sin smak
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #11 Skrevet 23. desember 2005 Var den jeg også hadde smakt, som ingen i barneselskapet likte, men vær sin smak ← Ja, men så kommer du / linken med feilinformasjon tydeligvis da...for det stoffet sucra...et eller annet finnes ikke i denne coca-cola-company-julebrusen! Innholdsdeklarasjonen sier klart det samme som på Coca cola light!
Pasha Skrevet 24. desember 2005 #12 Skrevet 24. desember 2005 Roma sin brune trur den egentlig kalles for svensk julemost eller noe
Gjest anonym 3 Skrevet 24. desember 2005 #13 Skrevet 24. desember 2005 cb sin julebrus ingen over,ingen ved siden
Brunhilde Skrevet 24. desember 2005 #16 Skrevet 24. desember 2005 cb sin julebrus ingen over,ingen ved siden ← CB sin. ←
Cilla Skrevet 24. desember 2005 #18 Skrevet 24. desember 2005 I år har Oskar Sylte sin julebrus på glassflaske vært min favoritt
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #20 Skrevet 24. desember 2005 Jeg drikker kun sukkerfri julebrus, den fra the coca cola company, den er rød og kalles "simba JULEBRUS". Den har ikke de skadelige stoffene som en her nevner med link - den er akkurat som Pepsi max og annen lett-brus: aspartam og andre "vanlige" søtstoffer. Kjempegod! ← Den er grusom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå