Gå til innhold

Julebrus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken julebrus foretrekker du? Selv liker jeg kun Dals julebrus (den brune), og helst bør den være på glassflaske.

De røde utgavene synes jeg smaker likt alle sammen, ekkelt, falskt på en måte (av de jeg har smakt da) Det samme synes jeg om Rødbrus/Eventyrbrus.

Tenkte å lage en poll, men vet ikke navnet på så mange av de røde... :nissevink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som er rød og som er uten sukker! Smaker kjempegodt, men husker ikke bryggeriet..

Skrevet
Denne lettbrusen har jeg ikke smakt, (har ingen planer om det heller), men den andre synes jeg smaker synes jeg er grufull! Ikke engang barna i et barneselskap jeg var i likte denne... Men hver sin smak! :nisseblunk:
Skrevet

Berentsens julebrus. Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet
Berentsens julebrus. Ingen over, ingen ved siden.

:Nikke:

Heeelt enig!!

Men ikke den røde, kun den "brune"

Skrevet

Jeg syntes Hamar og Lillehammer sin var best helt til jeg i forrige uke smakte Sørlandets brune julebrus, og den var best.

Skrevet
Hvilken julebrus foretrekker du? Selv liker jeg kun Dals julebrus (den brune), og helst bør den være på glassflaske.

De røde utgavene synes jeg smaker likt alle sammen, ekkelt, falskt på en måte (av de jeg har smakt da) Det samme synes jeg om Rødbrus/Eventyrbrus.

Tenkte å lage en poll, men vet ikke navnet på så mange av de røde... :nissevink:

Signerer! Ingen jul uten! Og ja, det være på glassflaske!

Skrevet

Dahls på glassflaske!

Gjett om jeg blir gretten hvis jeg oppdager at noen har drukket opp MIN dahls julebrus som jeg har hatt på lur i kjøleskapet :sur:

Gjest Sukkerfri julebrus
Skrevet

Jeg drikker kun sukkerfri julebrus, den fra the coca cola company, den er rød og kalles "simba JULEBRUS".

Den har ikke de skadelige stoffene som en her nevner med link - den er akkurat som Pepsi max og annen lett-brus: aspartam og andre "vanlige" søtstoffer.

Kjempegod! :)

Skrevet

Var den jeg også hadde smakt, som ingen i barneselskapet likte, men vær sin smak :)

Skrevet
Var den jeg også hadde smakt, som ingen i barneselskapet likte, men vær sin smak  :)

Ja, men så kommer du / linken med feilinformasjon tydeligvis da...for det stoffet sucra...et eller annet finnes ikke i denne coca-cola-company-julebrusen!

Innholdsdeklarasjonen sier klart det samme som på Coca cola light!

Skrevet

Roma sin brune

trur den egentlig kalles for svensk julemost eller noe

Skrevet
cb sin julebrus ingen over,ingen ved siden

CB sin.

:Nikke:

Skrevet

I år har Oskar Sylte sin julebrus på glassflaske vært min favoritt :sikle:

Skrevet
Jeg drikker kun sukkerfri julebrus, den fra the coca cola company, den er rød og kalles "simba JULEBRUS".

Den har ikke de skadelige stoffene som en her nevner med link - den er akkurat som Pepsi max og annen lett-brus: aspartam og andre "vanlige" søtstoffer.

Kjempegod!  :)

Den er grusom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...