Gå til innhold

Menn og Wordfeud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som feiler menn som skriver på Wordfeud? Verre enn Tinder.. Andre med samme erfaring? 

Anonymkode: b3434...d4a

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å bytte eget profilbilde med et bilde av en stor, hårete mann så slipper man at noen skriver👍🏻

Anonymkode: 77edd...0e2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, en plage… 

Anonymkode: 7de91...b55

• Liker 2
Skrevet

Spiller dere på lavt nivå?  Jeg har høy rangering, og har ikke merket noe😜 Man får jo motstandere som matcher. Tenkte bare at kanskje de mennene som gjør sånt, ikke er så opptatt av spillet. 

Anonymkode: c3da2...145

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd endel sånne selv, derfor er min taktikk å alltid straks det viser seg hva de er ute etter å skrive noe ala: "Jeg er på Wordfeud kun for å spille. Ingenting annet." Da pleier de som regel å avslutte spillet ganske kjapt.

Jeg gidder ikke bruke tid på å chatte, og har kun chattet noe som: Gratulerer! Spille en gang til? Og så har vi holdt oss til kun den form for kommunikasjon eller rundt rare ord. Ingenting om privatlivet og andre opplysninger.

Anonymkode: 7aac1...e15

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det som feiler menn som skriver på Wordfeud? Verre enn Tinder.. Andre med samme erfaring? 

Anonymkode: b3434...d4a

Helt utrolig hvor enkelte mannfolk prøver seg, mange er virkelig desperate. Det er mannfolk som prøver seg på kjæresten på en app for å dele tips om bøker, husker ikke hva den heter, men lo så høyt naboen hørte det når jeg fikk vite om det. 

Så ja, hva faen feiler det dere egentlig? Hvor desperat er det mulig å bli🤣

Anonymkode: 6bd5b...baa

• Liker 5
Skrevet

Jepp, har opplevd mange menn på wordfeud som bruker det nesten som tinder ja. Bruker som regel å bare slutte å svare på meldinger og unngå å starte nye spill med de etterpå

• Liker 5
Skrevet

Jeg gjør det omvendt, og spiller bare med kvinner jeg har møtt på Tinder først. 

Anonymkode: 7cceb...3b4

• Liker 2
Skrevet

Ja,det er nærmest håpløst å finne noen som kun vil spille..🙄

• Liker 1
Skrevet

Jeg havner nesten kun i spill med andre kvinner, når jeg søker etter tilfeldig spiller. De få mennene jeg har møtt på, har avsluttet med en gang eller bare latt være å spille. De har altså avsluttet uten chat først. Jeg har ikke hatt bilde på profilen, og navnet mitt antyder kanskje også at jeg er eldre enn jeg er.

Anonymkode: a57e3...074

• Liker 1
Skrevet

Ja, hva feiler det dere menn? Helt utrolig at de må sjekke opp folk overalt. Jeg sluttet helt å spille på WF pga det. 

Det er bilde av en fotball på min profil. 

Anonymkode: 53647...241

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, hva feiler det dere menn? Helt utrolig at de må sjekke opp folk overalt. Jeg sluttet helt å spille på WF pga det. 

Fotball, ja! Men da er det jo ikke rart! Det fungerer jo som fluepapir på mannfolk! 

Anonymkode: 6449c...795

Skrevet

Jeg har så vanskelig bilde og nick at de færreste tipper at jeg er dame. Men de som tror jeg er dame, haha, full sjekkings!

Hei! Hva gjør du? Hvem der? Har du bilde? Er du gammel? Snap? Hva liker du å gjøre på kveldstid? 

Anonymkode: b3dd3...2b2

• Liker 1
Skrevet

Er det alle mannfolk som driver på slik? Vet du det? Er du synsk eller noe?

Anonymkode: 63377...8c6

Skrevet

Er mann og spiller ikke WordFeud selv, men har hørt flere ganger at appen er et sted man kan møte kvinner. ;) Tydeligvis er det feil.

Anonymkode: f2fcd...310

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er mann og spiller ikke WordFeud selv, men har hørt flere ganger at appen er et sted man kan møte kvinner. ;) Tydeligvis er det feil.

Man kan, men bør ikke oppføre seg som en kåt hund heller.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man kan, men bør ikke oppføre seg som en kåt hund heller.

Må nesten være enig i det.

• Nyttig 1
Skrevet

Spilt Wordfeud i 12 år, ALDRI opplevd at noen har sjekket opp eller i det hele tatt prøvd å starte en samtale. Kun chattet for å kommentere rare ord, takke for spillet o.l.

Har et kjønnsnøytralt nick, og et generelt bilde av landskap/blomster/dyr (bytter litt).

Skjønner ikke at dette kan være et problem for folk 😄 Dere som sliter med dette, har dere «fint» profilbilde av dere selv, eller hva?

Anonymkode: 4ecbf...ec2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det alle mannfolk som driver på slik? Vet du det? Er du synsk eller noe?

Anonymkode: 63377...8c6

De jeg har spilt med er menn. Gerd75 eller Randi43 er mer interessert i å spille. Chatter minimalt. 

Skrevet

Spilt Wordfeud i 12 år, ALDRI opplevd at noen har sjekket opp eller i det hele tatt prøvd å starte en samtale. Kun chattet for å kommentere rare ord, takke for spillet o.l.

Har et kjønnsnøytralt nick, og et generelt bilde av landskap/blomster/dyr (bytter litt).

Skjønner ikke at dette kan være et problem for folk 😄 Dere som sliter med dette, har dere «fint» profilbilde av dere selv, eller hva?

Anonymkode: 4ecbf...ec2

Jeg har Nick og bilde som tilsier at jeg er intetkjønn haha, noen går likevel for at jeg er dame. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...