AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #21 Skrevet 13. februar 2023 John McClane skrev (11 timer siden): Små pupper er da mer sexy enn store vannballonger som er i veien, tunge og ubrukelige og sjelden pene. Hvorfor skal pupper være store? Hva skal vi med denne infoen om dine preferanser? Menn har ulike preferanser, det vet jo alle fra før. Tenker du at damer med store pupper skal få lyst til å ta brystreduksjon for å tekkes dine preferanser? Bryster "skal" ingenting (annet enn å produsere melk), så hvor du har dette ifra skjønner jeg ikke. Anonymkode: 6ce86...9e0 5
Nikea Skrevet 13. februar 2023 #22 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lett å si. Men du har ikke opplevd å ha hatt en kjæreste som sier til deg før sommerferien: "Hvis du har lyst til å gå på den der nakenstranda er det greit, men da får du slutte å barbere deg før vi drar, ellers vil du få meg til å se helt pedo ut." Anonymkode: 98be3...c00 Håper du kvitta deg med ham 😳 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #23 Skrevet 13. februar 2023 Tror alle "skjønnhetsideal" det er sånn underbevisst greie. Så er det noe som blir formet av samfunnet og folk har forskjellig smak, men veldig ofte er disse skjønnhetstrekkene tegn på noe positivt når det det kommer til å formere seg og god helse. Store pupper: masse melk til babyene. Brede hofter: godt egnet til å bære barn Høye menn sterke menn: store og beskyttende Lite rynker: ung og fruktbar Hvite rette tenner: bra helse Overvekt: Dårlig helse (for lenge siden noe positivt da det ga tegn på bra økonomi) Fett på magen og sidene: ofte der usunt fett legger seg og tegn på dårlig helse Anonymkode: ec7c0...dc9 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #24 Skrevet 13. februar 2023 Ikke for små, og ikke for store. Men måtte jeg velge, hadde jeg gått for ballonger framfor ingen pupper. Anonymkode: 89cbf...048
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #25 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Lett å si. Men du har ikke opplevd å ha hatt en kjæreste som sier til deg før sommerferien: "Hvis du har lyst til å gå på den der nakenstranda er det greit, men da får du slutte å barbere deg før vi drar, ellers vil du få meg til å se helt pedo ut." Anonymkode: 98be3...c00 Nei den var drøy. Syns helt ærlig mange av dere i kommentarfeltet er tullete. Selv har jeg ikke store pupper og har aldri fått en slik kommentar. Føles veldig bra når jeg får en slik kommentar. Helt greit at dere ikke er enig med ham, men dere trenger rett å slett ikke være så sure på at noen andre har en preferanse. Det er ikke slik at jeg hater på dem som liker større bryst Anonymkode: a9120...06d
I Grosny Skrevet 13. februar 2023 #26 Skrevet 13. februar 2023 John McClane skrev (11 timer siden): Små pupper er da mer sexy enn store vannballonger som er i veien, tunge og ubrukelige og sjelden pene. Hvorfor skal pupper være store? Pupper er bedre enn vannballonger hva som er mest sexy, det ligger egentlig ikke i puppene , men i personligheten. 3 1 1
Gjest Made4u Skrevet 13. februar 2023 #27 Skrevet 13. februar 2023 I Grosny skrev (5 minutter siden): Pupper er bedre enn vannballonger hva som er mest sexy, det ligger egentlig ikke i puppene , men i personligheten. Våger å påstå at personligheten har mindre å si dersom dama har fine pupper, menn legger merke til puppene først og personligheten blir vi kjent med først etterpå, damer med flott frontparti får mer oppmerksomhet enn damer som ikke har det og man kan ikke si at det er tilfeldig...
Gjest Warrior Skrevet 13. februar 2023 #28 Skrevet 13. februar 2023 Pupper er alltid flotte både små og store.
I Grosny Skrevet 13. februar 2023 #29 Skrevet 13. februar 2023 Made4u skrev (2 minutter siden): Våger å påstå at personligheten har mindre å si dersom dama har fine pupper, menn legger merke til puppene først og personligheten blir vi kjent med først etterpå, damer med flott frontparti får mer oppmerksomhet enn damer som ikke har det og man kan ikke si at det er tilfeldig... Hva menn ser først er vel litt variabelt. Jeg ser ansiktet først. Men selv ikke det er noen garanti for tilnærming. 2
Trish Skrevet 13. februar 2023 #30 Skrevet 13. februar 2023 Folk liker forskjellige ting. Heldigvis. Det gjør at vi alle ikke trenger å være like. Pupper er generelt fine uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #31 Skrevet 13. februar 2023 Made4u skrev (6 minutter siden): Våger å påstå at personligheten har mindre å si dersom dama har fine pupper, menn legger merke til puppene først og personligheten blir vi kjent med først etterpå, damer med flott frontparti får mer oppmerksomhet enn damer som ikke har det og man kan ikke si at det er tilfeldig... Hadde aldri rørt ei dame med fine pupper om resten ikke var tiltrekkende, kunne derimot rørt ei dame med mindre pene pupper om resten var på plass. Vil også påstå at damer med et pent ansikt får mer oppmerksomhet enn damer med pene pupper. Men vi er vel alle forskjellige.. Anonymkode: ec7c0...dc9 2
Gjest Made4u Skrevet 13. februar 2023 #32 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde aldri rørt ei dame med fine pupper om resten ikke var tiltrekkende, kunne derimot rørt ei dame med mindre pene pupper om resten var på plass. Vil også påstå at damer med et pent ansikt får mer oppmerksomhet enn damer med pene pupper. Men vi er vel alle forskjellige.. Anonymkode: ec7c0...dc9 Sex er noe ganske annet enn et forhold, å røre en dame betyr altså ikke nødvendigvis at man skal innlede et forhold med henne, altså kan man hoppe i høyet med noen man ikke kunne tenke seg et forhold med men som det er ok å ha sex med. Ikke sagt at et pent ansikt er mindre viktig enn puppene, søte damer er jeg selvfølgelig svak for og smilet og øynene legger jo også jeg merke til. Men altså, det er ikke noen ulempe for damer å ha flott frontparti, og det er mitt poeng.
I Grosny Skrevet 13. februar 2023 #33 Skrevet 13. februar 2023 Made4u skrev (9 minutter siden): Sex er noe ganske annet enn et forhold, å røre en dame betyr altså ikke nødvendigvis at man skal innlede et forhold med henne, altså kan man hoppe i høyet med noen man ikke kunne tenke seg et forhold med men som det er ok å ha sex med. Ikke sagt at et pent ansikt er mindre viktig enn puppene, søte damer er jeg selvfølgelig svak for og smilet og øynene legger jo også jeg merke til. Men altså, det er ikke noen ulempe for damer å ha flott frontparti, og det er mitt poeng. Det er jeg enig i, men min mening er at "flott" opptrer i mange former og størrelser. Små bryster er også flott, selv om de ikke nødvendigvis fanger blikket umiddelbart.
Hjelpsom Skrevet 13. februar 2023 #34 Skrevet 13. februar 2023 45 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde aldri rørt ei dame med fine pupper om resten ikke var tiltrekkende, kunne derimot rørt ei dame med mindre pene pupper om resten var på plass. Vil også påstå at damer med et pent ansikt får mer oppmerksomhet enn damer med pene pupper. Men vi er vel alle forskjellige.. Da jeg forelsket meg i min store kjærlighet hadde jeg ikke sett henne ennå. Tror jeg fikk bilde av henne etter nesten 2 uker. Så for meg var det personligheten jeg forelsket meg i og utseende var da uvesentlig for jeg var allerede solgt. Ble ikke mindre forelsket etter å ha sett henne heller . For meg var hun drømmejenta. Og det var hun helt frem til vi ble separert. '
Sphere Skrevet 13. februar 2023 #35 Skrevet 13. februar 2023 Kunne ikke brydd meg mindre om puppestørrelse. De er flotte, store som små.
Gjest Made4u Skrevet 13. februar 2023 #36 Skrevet 13. februar 2023 I Grosny skrev (1 time siden): Det er jeg enig i, men min mening er at "flott" opptrer i mange former og størrelser. Små bryster er også flott, selv om de ikke nødvendigvis fanger blikket umiddelbart. Det du sier her er altså at det meste er akseptabelt? Tenker at man skal ha sine standarer og at det er lov å ha krav, man kan ikke være for ukritisk og ta til takke med alt...
Elaine Marley Skrevet 13. februar 2023 #37 Skrevet 13. februar 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #38 Skrevet 13. februar 2023 Små pupper er - etter min smak - å foretrekke. Ikke til forkleinelse for de som har store, men smaken er heldigvis forskjellig. Kona min var spinkel og hadde små, faste pupper da vi møttes. Etter et par barn og et par tiår er hun 15 kg tyngre og har medium+ store pupper. Elsker de, men hadde ikke sagt noe på at de var mindre. Forøvrig liker jeg sexylubben, så kanskje kombinasjonen av smålubne jenter med små pupper er sjelden? Anonymkode: bbe72...820
Eryn Skrevet 13. februar 2023 #40 Skrevet 13. februar 2023 (endret) Tror du at vi kvinner kan trykke på en knapp når vi er 12 år og velge akkurat den størrelsen som er «in» for tiden? Vet du hvor mange damer som har dårlig selvtillit i årevis nettopp pga dustete kommentarer som dine? Noen blir mobbet fordi de har for små pupper, noen blir konstant klådd på og får oppmerksomhet pga store pupper. Har vi valgt størrelsen selv? Klarer du å se kvinnen bak puppene? Eller er det puppen du er ute etter ved en dame? La nå puppene og størrelsen på dem få være i fred!!! Skal vi starte penis- størrelse- tråder igjen??? 🍆vs. 🍌? Endret 13. februar 2023 av Eryn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå