Gå til innhold

Små pupper mer sexy

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Små pupper er da mer sexy enn store vannballonger som er i veien, tunge og ubrukelige og sjelden pene. Hvorfor skal pupper være store?

Endret av John McClane
feil
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker mellomting, for små eller for store er turn of..

Litt å ta på og kose med er greit da

• Liker 1
Skrevet

Det ligger mye mer bak det enn at det bare er stor eller liten pupp. 

for en tid tilbake, var det inn med store pupper, gjerne silikon. Disse har begynt å bli eldre, selv om det fortsatt er mange som hiver seg på silikon trenden. Men faktumet er, at det blir assosiert med godt voksne folk. 

Små pupper assosieres med friskt ungt menneske i 20 åra. Nå er dette inn. Og når 20-åringene ser på de eldre med silikon, så syntes de at det var en rar mote. Dette synet har spredt seg. Store pupper er oldschool, små er ungdommelig. Men, whatever floats your bout, heldigvis har mange forskjellige preferanser :)

Anonymkode: 5cb1b...6dd

Skrevet

Store pupper er aldri feil, men de må være naturlig med litt heng😍 Lena Paul, Angela White, eller Alia Janine for eksempel🤤

Anonymkode: 25e76...f5d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Så lenge de kan brukes til å mate babyer med så er det vel likegyldig hvordan de ser ut? Samme med penis. Spruter den ut sæd så er det likegyldig hvordan den ser ut.

Anonymkode: 2d1d5...76d

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes også det er finest med små pupper, men kroppen min er finest med store 😄

Anonymkode: adf50...b24

Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

....

Endret av DreamWorks
Skrevet

Det var pent sagt ,ts 🙄

Anonymkode: 89edf...5e8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
DreamWorks skrev (1 minutt siden):

Fordelen med mindre bryster er at man kan gå i hva som helst uten at det oppleves som vulgært. En utringning vil aldri bli annet enn klassisk uansett hvor dyp den er. 

Jeg mener selvsagt ikke at store bryster noen gang er vulgært i seg selv(!)  og har i mange år ønsket meg det selv. Men større bryster er liksom alltid DER, så åpenlyst, og gjør det vanskeligere å kunne leke med denne delen av kroppen på en litt mer subtil måte hvor mer er overlatt til fantasien

Enig, har jeg utringning så er det ikke mye annet som får fokus for å si det sånn. Blir bare et par vandrende pupper 🙈

• Hjerte 1
Skrevet
John McClane skrev (11 timer siden):

Små pupper er da mer sexy enn store vannballonger som er i veien, tunge og ubrukelige og sjelden pene. Hvorfor skal pupper være store?

Hvem har sagt at store er bedre enn små? Din tankegang høres veldig umoden for meg. Treffer man enn dame man liker, så tenker vel man ikke så mye på puppestørrelse (hvis man har ferdig med VGS, da). 

Anonymkode: 81533...d07

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
11 hours ago, John McClane said:

Jeg har bestandig likt små pupper, men de har ikke vært vesentlige. Personen bak puppene har vært viktigst og om de da er store eller små, eller slanket veldig mye bort har vært uvesentlig, jeg elsket dem uansett. :)

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Hvorfor skal pupper være store? Tja, si det 🤔 Mine kom ikke med noen begrunnelse 🤷‍♀️

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg pupper. Jeg har nesten ingen. Fordelen er at jeg ikke trenger å bruke BH. Ulempen er at jeg ser ut som en gutt før puberteten, spinkel og liten.

Jeg har lurt på silikon og nesten satt i gang med det, men problemet er at jeg har så lite former også (smale hofter og spinkel kropp), så jeg er redd det vil se rart ut.

Men når sommer'n kommer vil jeg få lyst igjen.

Anonymkode: 98be3...c00

Skrevet

Kvalitet over kvantitet. 

Det beste er en kombo. En håndfull som er fast og fin. Men det får man jo bare på de yngste damene med gode gener og som har relativt store pupper. 

Anonymkode: f9d8f...daa

• Liker 1
Skrevet

Er det bestemt genetisk å få store så er det ikke så mye å gjøre med😄

Anonymkode: d4666...cd6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har alltid ønsket meg pupper. Jeg har nesten ingen. Fordelen er at jeg ikke trenger å bruke BH. Ulempen er at jeg ser ut som en gutt før puberteten, spinkel og liten.

Jeg har lurt på silikon og nesten satt i gang med det, men problemet er at jeg har så lite former også (smale hofter og spinkel kropp), så jeg er redd det vil se rart ut.

Men når sommer'n kommer vil jeg få lyst igjen.

Personlig synes jeg ikke det ser rart ut, små, middels eller store - fine alle sammen. 

Anonymkode: 81533...d07

Skrevet

Flott at du liker små pupper 👍

For mange av oss kvinner har vi dog intet valg. Vi blir født med det vi har, noen med store og noen med små. 

Og bare for å ha det sagt: vi kvinner kommer naturlig med pupper, og de vokser ikke ut for å behage dere menn. Det er ikke funksjonen. Men at dere lar dere behage, får dere stå for selv. At mine er store eller små, sexy eller usexy, har ingenting med deg og dine preferanser å gjøre. 

Store vannballonger, som er i veien og er ubrukelige? I alle dager da? I veien for hvem? Ubrukelige for hvem? Er det dine egne bryster du klager over, så kan jeg forstå deg. Har du ikke egne bryster, så kan jeg ikke skjønne at de kan være verken ubrukelige eller i veien for deg. 

Anonymkode: 2adb3...000

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Store vannballonger, som er i veien og er ubrukelige? I alle dager da? I veien for hvem? Ubrukelige for hvem? Er det dine egne bryster du klager over, så kan jeg forstå deg. Har du ikke egne bryster, så kan jeg ikke skjønne at de kan være verken ubrukelige eller i veien for deg. 

Tror han mente slike som er overfylt med silikon og veier flere kilo, de er jo ikke egnet til amming og er en belastning på både skuldre og rygg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At mine er store eller små, sexy eller usexy, har ingenting med deg og dine preferanser å gjøre. 

Nja, i utgangspunktet ikke. Men hvis en mann liker pupper vil han jo ikke være interessert i meg som knapt har noen.

Men når jeg har lyst på silikon innimellom er det fordi jeg synes det ser flott ut, og jeg misunner de som har.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Personlig synes jeg ikke det ser rart ut, små, middels eller store - fine alle sammen. 

Lett å si. Men du har ikke opplevd å ha hatt en kjæreste som sier til deg før sommerferien: "Hvis du har lyst til å gå på den der nakenstranda er det greit, men da får du slutte å barbere deg før vi drar, ellers vil du få meg til å se helt pedo ut."

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...