AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #21 Skrevet 13. februar 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Finnes det noen bøker eller noe online materiell man kan lese/se på istedenfor kurs? Noe du kan anbefale? Anonymkode: d8e12...b77 Folk om. Tror det er folkom.no Anonymkode: 51830...246
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #22 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): fikk ingenting fra dette kurset, bare masse pjatt og logisk tankemåte som man kan lese seg opp til selv. noen synes det er greit å dele erfaringer men også dette fant jeg online. Anonymkode: b87a3...58f AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns det bare var svada. Helt selvsagte ting som alle fornuftige folk klarer å tenke seg til. Pluss en del i den moderne oppdragelsesstilen som går ut på å dulle med barn uansett hva. Syns det var birtkastet tid, og ble flau av alle klisjéene… Anonymkode: 719a8...639 Dette syntes jeg er veldig lite konstruktive kommentarer/tilbakemeldinger. Joda, dere personlig syntes dette var naturlig, men det finnes svært mange som har godt nytte av slike kurs, til og med kan et slikt kurs endre en forelder totalt. Dette gjelder faktisk barna, like mye som de voksne. Jeg tolker disse to tilbakemeldingene som oppfordringer til å droppe et slikt kurs. Fordi alle "fornuftige mennesker" vet da bedre. En ovenfra og ned holdning som bringer skam til de som faktisk har bruk for det, potensielt skadelig. Tenker det er veldig kjekt å reflektere over egen formulering og hvordan man vil formidle et budskap, for dette kunne dere ha formidlet på en helt annerledes måte. Anonymkode: d36e1...187 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #23 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette syntes jeg er veldig lite konstruktive kommentarer/tilbakemeldinger. Joda, dere personlig syntes dette var naturlig, men det finnes svært mange som har godt nytte av slike kurs, til og med kan et slikt kurs endre en forelder totalt. Dette gjelder faktisk barna, like mye som de voksne. Jeg tolker disse to tilbakemeldingene som oppfordringer til å droppe et slikt kurs. Fordi alle "fornuftige mennesker" vet da bedre. En ovenfra og ned holdning som bringer skam til de som faktisk har bruk for det, potensielt skadelig. Tenker det er veldig kjekt å reflektere over egen formulering og hvordan man vil formidle et budskap, for dette kunne dere ha formidlet på en helt annerledes måte. Anonymkode: d36e1...187 Veldig enig med deg. Min opplevelse er at alle får noe ut av det, noen mer enn andre. Det er en bevisstgjøring ifht foreldrerollen. Det jeg synes er så bra med Cos er det positive synet på barnet, det er vi som foreldre som må endre oss. Og haimusikken synes jeg er et utrolig godt begrep og hva den gjør med oss slik at vi mister kontakten med barnet. Jeg bruker Cos i jobben med barn og hjemme på privaten. Den bevisstgjøringen ifht egne foreldres styrke og svakhet er også veldig bra. Anonymkode: 7c564...21d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå