AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Har noen er skikkelig god oppskrift? Jeg skal reise, hadde vært digg å ha noen som niste 🥹❤️ Anonymkode: e0b2f...a1d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Vil heller anbefale deg å bake muffins, muslibarer eller lignende. Hvetebakst er veldig vanskelig å få godt glutenfritt, og da best med en gang det har kommet ut av ovnen. Mens muffins og lignende synes jeg blir bedre med glutenfritt mel, mer luftig. Anonymkode: cef75...bde 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vil heller anbefale deg å bake muffins, muslibarer eller lignende. Hvetebakst er veldig vanskelig å få godt glutenfritt, og da best med en gang det har kommet ut av ovnen. Mens muffins og lignende synes jeg blir bedre med glutenfritt mel, mer luftig. Anonymkode: cef75...bde Ah, lurt 😊👏🏻 Har du en god muffinsoppskrift? 🥹 Anonymkode: e0b2f...a1d
MarianneE Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Pappautengluten har gode oppskrifter på gjærbakst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå