Gå til innhold

Hva er den verste kaken?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 8.10):

Jeg er ikke spesielt glad i kaker, men den absolutt verste er "verdens beste", aka Kvæfjordkake. 

Anonymkode: 9dcad...a47

Måtte spise den ofte i barndommen fordi det var en av min mors favoritter. Jeg pleide å kalle den verdens verste. Romsmaken er fæl.

Jeg tror egentlig at de eneste kakene jeg liker, er eplekake og krydderkake. Noen sjokoladekaker med mørk sjokolade og gjerne litt  kaffesmak går an, men de aller fleste er alt for søte og kvalmende. 

Anonymkode: e0c3e...901

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er den verste kaken?

Kukake. Jeg har aldri hørt om noen som liker det. Merkelig nok er det å få tak i land og strand rundt likevel. Både ferske og vellagrede. Jeg synes de godt kunne sluttet å produsere det. I hvert fall her i landet.

Anonymkode: a7e15...c57

Skrevet

Er SÅ enig i verdens beste/kvæfjordkake. Kom inn her bare for å skrive det 😂

• Liker 1
Skrevet

Slik «julekake» (kan ikke navnet til den) er høyt oppe på lista; kake med masse tørket frukt og rom. Ikke noe for meg 😅

Anonymkode: 0691a...f04

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker få kaker. Hater kokosmasse, så ble kvalm i alle bursdager som barn fordi det ikke var lov å servere sjokoladekake i langpanne på 80-tallet uten at de var drukna i kokos, virket det som. 

Delfiakake er ille. Marsipankake også  - det er jo som å spise rent sukker. Vi har ofte marsipankake på jobb, og jeg får vondt i hodet av å spise det.

Anonymkode: e0c3e...901

Såpass ja 😅. Når man får hodepine av kake er det tegn på at den er ekstra usunn og gir deg høyt blodtrykk. 

Anonymkode: 41dae...c5c

• Nyttig 3
Skrevet

Suksessterte er grusomt.

Anonymkode: 3c481...c90

Skrevet

marsipankake og bløtkake så kvalmense

• Liker 1
Skrevet

Tror der heter dronningens juvelen eller noe sånt... stor favoritt av svigermor og svigerinne men æsj som set er kvalmende, sånn rullekake med mandelmasse og banan og pisket krem?

Hvem kan syntes den komboen er godt?

Anonymkode: 815e6...e36

Skrevet

Bakeriet arbeidsgiveren har rammeavtale med lager noen helt grusomme kaker. Sist fikk vi en smakløs fruktkake med fruktkompott på toppen, vassent sukkerbrød og alt for mye krem. 

Anonymkode: c9277...f1c

Skrevet

Min stemor lager en en kokoskake, med hvitt skum som skal likne det hvite skummet i kokosboller, som jeg synes smaker såpe. Grusomt!

Anonymkode: 1ab7a...4bd

• Liker 1
Skrevet

Kaker som er søtet med dadler. Jeg synes dadler er helt grusomt!

Skrevet

Marsipankake og bløtkake. For mektig.

Anonymkode: 5a2fc...8a2

Skrevet

Eplekake med hele eplebiter. Utrolig kvalmende og ekkel smak🤢 Ellers verdens beste, bløtkake, alt med marengs. 

Anonymkode: 73218...026

Skrevet

kransekake og pavlova.. liker ikke marsipan og marengs 

Skrevet

Syns det går igjen her at dere ikke er sp glad i kake i seg selv 🤣 Hadde vært mer interessant om dere igså oppga en kake dere faktisk liker. 

Anonymkode: a86be...b26

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tror der heter dronningens juvelen eller noe sånt... stor favoritt av svigermor og svigerinne men æsj som set er kvalmende, sånn rullekake med mandelmasse og banan og pisket krem?

Hvem kan syntes den komboen er godt?

Anonymkode: 815e6...e36

Er ikke mandelsmasse i den kaka. Det er malte hasselnøtter.

Anonymkode: 9e922...618

Skrevet

Blaudkage, marsipankake,  kransekake, alt som har kokos på seg.

Anonymkode: ef236...661

Skrevet

Delfiakake og Napoleonskake, det meste går ned, men spiser kun et lite stykke om det er en veldig tung sjokoladekake.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 11.19):

Minner om svigermor sin bløtkake med tyttebær😂🤢 Noe av det verste jeg har smakt. 

Anonymkode: 0699c...3fd

Jeg åpna tråden og så dette innlegget og lo høyt første gang på lenge! Må takke deg for det! Samtidig har du min dype medfølelse 😅

Anonymkode: 883fe...413

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...