Gå til innhold

Tinder; Hvor mange "likes"

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo men Tinder det er også en plattform for å få inn mest mulig penger fra kundene sine. Så har hørt at i starten legger de deg på de mest synlige plassene mens, etter hvert legger de deg lengere og lengere ned, for de ønsker at du skal kjøpe boost`s og platinum osv.. 

Anonymkode: 298d3...c55

Du skal ikke høre på alt andre tror. Enkel logikk sier at i begynnelsen vil du vises til bølingen som allerede er på Tinder, og etter en stund er det bare de nyregistrerte som ikke har sveipet deg en eller annen vei.

Anonymkode: b8c49...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Rundt 80?? og kjæresten din hadde 6500... Har hun gått ned i "standard" 😂 Eller er det "vanlig" for menn ? (jeg tuller såklart angående det med ned i standard..)

Hvor gamle er dere ?

80 er ikke så verst til å være mann, så han er nok relativt attraktiv. Litt under 40 er det største antallet likes jeg personlig har hatt samtidig noen gang, og langt fra alle så reelle ut. Jeg er en vanlig mann med "alt på stell", over 190 høy, slank og ganske sprek.

Anonymkode: c159e...b62

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 18.20):

Jeg har delte erfaringer med dette. Hvis jeg sveiper "ja" på noen hvor jeg kan anta at jeg ikke er deres type, feks de er superfit sportsutøver og jeg er klart overvektig, og får match så hender det ofte at jeg blir slettet veldig fort etter. Da vet jeg jo at det er deres sorteringssystem. Hvorfor sveipe ja når man mener nei? Det gjør de kun fordi det er enklere å sveipe ja på alle for å så bestemme seg etterpå.  

Anonymkode: a56cd...673

Brukte nettopp et par minutter på tinder. Sveipet ja på noen og fikk 3 matcher. Det har ikke gått 1 minutt en gang før 2 av dem slettet meg uten dialog. Er så tydelig at dette er mannfolk som sveiper ja på alle og sletter etterpå.  

Anonymkode: a56cd...673

Skrevet

Vært på Tinder siden oktober. Har ca 9000 likes. Får nå ca 30 nye i snitt per dag tenker jeg. Mange matcher, men møtt bare fire stykker. Dater en nå som jeg liker veldig godt. Håper det funker, for herlighet så mye tid og krefter datingprosessen tar 😳

Er K47, har barn, skrevet endel i bio, flere bilder, ikke filter. 

Anonymkode: c70ff...fef

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vært på Tinder siden oktober. Har ca 9000 likes. Får nå ca 30 nye i snitt per dag tenker jeg. Mange matcher, men møtt bare fire stykker. Dater en nå som jeg liker veldig godt. Håper det funker, for herlighet så mye tid og krefter datingprosessen tar 😳

Er K47, har barn, skrevet endel i bio, flere bilder, ikke filter. 

Anonymkode: c70ff...fef

9000 siden oktober ? 😲 Men, er ikke det ganske interessant da, at flere menn her sier de har 40-80 likes og tror det var en som hadde over 100 i tråden her.  Da blir det litt enklere å navigere på Tinder føler jeg. Når jeg vet litt mere :) 

Det er spennende å høre :) Vil du beskrive deg selv som pen? 

Hva skriver folk i bio forresten? Jeg har så og si ikke noe i bio. Selv har jeg også flere bilder, ingen med filter eller jeg har to svarthvit bilder om det regnes som filter ? 🤔

Skrevet

omtrent null, kanskje det er navnet mitt 🤔 (mannfolk forresten)

Anonymkode: 8df19...0d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...