Maskinfører Skrevet 7. februar 2024 Forfatter #1461 Del Skrevet 7. februar 2024 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. februar 2024 Forfatter #1462 Del Skrevet 7. februar 2024 Spennende dette Rapport fra nr 24 (Sønsteby) https://tv.nrk.no/serie/rapport-fra-nr-24/sesong/1/episode/1/avspiller 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2024 Forfatter #1463 Del Skrevet 8. februar 2024 Vi kan snakke her sånn 😉😉 @Ciaran og Ciara 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2024 Forfatter #1464 Del Skrevet 8. februar 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #1465 Del Skrevet 10. februar 2024 Skifte stabstag på Raven i dag da samt rense Lambdasonden så blir det nok bra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 10. februar 2024 #1466 Del Skrevet 10. februar 2024 Maskinfører skrev (På 7.2.2024 den 1.23): Tusen takk nei det ble ikke noe bursdag sovna når jeg kom hjem fra jobb i dag og våkna klokken 23:00 har ingen og feire med så men tok med en kake hjem fra Butikken da 🍰 Hvorfor har du ingen venner å feire med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #1467 Del Skrevet 10. februar 2024 Kaktusogsol skrev (14 minutter siden): Hvorfor har du ingen venner å feire med? Rivd ut av barndomshjemmet som 3 åring og når jeg kom hjem til hjemstedet som 20 åring så kjent jeg ingen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 10. februar 2024 #1468 Del Skrevet 10. februar 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Rivd ut av barndomshjemmet som 3 åring og når jeg kom hjem til hjemstedet som 20 åring så kjent jeg ingen Så trist. Men hvorfor har du ikke fått venner de siste 16 årene? Etter at du flyttet tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #1469 Del Skrevet 10. februar 2024 (endret) Kaktusogsol skrev (3 minutter siden): Så trist. Men hvorfor har du ikke fått venner de siste 16 årene? Etter at du flyttet tilbake. De jeg har vokst opp med har flytta er bare barnefamilier og eldre folk her nå så har ikke noe til felles med dem ungkar og barnløs etter jobb er jeg hjemme hadde 2 søstre dette er også over mor gikk bort når jeg var 23 pappa når jeg var 35 år Endret 10. februar 2024 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 10. februar 2024 #1470 Del Skrevet 10. februar 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): De jeg har vokst opp med har flytta er bare barnefamilier og eldre folk her nå så har ikke noe til felles med dem ungkar og barnløs etter jobb er jeg hjemme Jobber du ikke? Har du ikke kollegaer du kan være venn med? Du kan jo være venn med folk selv om de har barn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #1471 Del Skrevet 10. februar 2024 Kaktusogsol skrev (1 minutt siden): Jobber du ikke? Har du ikke kollegaer du kan være venn med? Du kan jo være venn med folk selv om de har barn... Jobber i min onkels Entreprenørfirma men dette er gamle karer så har ikke så mye med de å gjøre på fritiden de er opptatt ned familie og diverse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 10. februar 2024 #1472 Del Skrevet 10. februar 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Jobber i min onkels Entreprenørfirma men dette er gamle karer så har ikke så mye med de å gjøre på fritiden de er opptatt ned familie og diverse Du burde prøve å være litt mer sosial. Ikke bra å være alene hele tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #1473 Del Skrevet 10. februar 2024 Kaktusogsol skrev (3 minutter siden): Du burde prøve å være litt mer sosial. Ikke bra å være alene hele tiden Det har jeg prøvd men det er vanskelig nei hadde jeg fått vokse opp hjemme så ville alt vært så meget bedre mistet pappa 16 Desember 2023 ingen i familien inviterte meg heller så Juleaften og Nyttårsaften ble feiret på Kirkegården sammen med mamma og pappa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 10. februar 2024 #1474 Del Skrevet 10. februar 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det har jeg prøvd men det er vanskelig nei hadde jeg fått vokse opp hjemme så ville alt vært så meget bedre mistet pappa 16 Desember 2023 ingen i familien inviterte meg heller så Juleaften og Nyttårsaften ble feiret på Kirkegården sammen med mamma og pappa Kanskje du skulle flytte til et nytt sted? Venner er viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #1475 Del Skrevet 10. februar 2024 Kaktusogsol skrev (2 minutter siden): Kanskje du skulle flytte til et nytt sted? Venner er viktig. Nei det er ikke noe alternativ jeg har overtatt det som egentlig skulle vært mitt barndomshjem i huset skal jeg bo til kista mi bæres ut av soverommet det skal utvikles og vedlikeholdes er 1978 standard så en får begynne til våren/sommeren men ja venner er viktig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2024 #1476 Del Skrevet 10. februar 2024 Håper at vi kan brukes til å prate med om ting og tang, selv om en god samtale ansikt til ansikt er bra å kunne ha når en trenger det. Godt at du har dyrevenner rundt deg i alle fall. Jeg trives med deg her og sender alle gode tanker og ønsker for denne lørdagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #1477 Del Skrevet 10. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Håper at vi kan brukes til å prate med om ting og tang, selv om en god samtale ansikt til ansikt er bra å kunne ha når en trenger det. Godt at du har dyrevenner rundt deg i alle fall. Jeg trives med deg her og sender alle gode tanker og ønsker for denne lørdagen. Tusen takk @Hoppetaujenta det varmer og høre ja har jo mine pusevenner da Frida og Tuss ja savner det med ansikt til ansikt tusen takk i like måte Hoppe trives her med deg også tusen takk sender gode tanker og gode ønsker for denne Lørdagen tilbake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #1478 Del Skrevet 10. februar 2024 Hadde jeg ikke trosset de djevlene i 2008 så hadde min kjære umistelige far sovnet inn alene den 16.12.2023 klokken 14:44 det er jeg glad ikke skjedde hvil i fred kjære snille far 1945-2023 🥰🥰♥️♥️🕯️🕯️✝️ i morgen er det morsdag og lystenning ære være med dere ✝️✝️🕯️🕯️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2024 #1479 Del Skrevet 10. februar 2024 Maskinfører skrev (3 timer siden): Hadde jeg ikke trosset de djevlene i 2008 så hadde min kjære umistelige far sovnet inn alene den 16.12.2023 klokken 14:44 det er jeg glad ikke skjedde hvil i fred kjære snille far 1945-2023 🥰🥰♥️♥️🕯️🕯️✝️ i morgen er det morsdag og lystenning ære være med dere ✝️✝️🕯️🕯️ Maskinfører skrev (3 timer siden): Tusen takk @Hoppetaujenta det varmer og høre ja har jo mine pusevenner da Frida og Tuss ja savner det med ansikt til ansikt tusen takk i like måte Hoppe trives her med deg også tusen takk sender gode tanker og gode ønsker for denne Lørdagen tilbake Maskinfører skrev (4 timer siden): Nei det er ikke noe alternativ jeg har overtatt det som egentlig skulle vært mitt barndomshjem i huset skal jeg bo til kista mi bæres ut av soverommet det skal utvikles og vedlikeholdes er 1978 standard så en får begynne til våren/sommeren men ja venner er viktig Maskinfører skrev (5 timer siden): Det har jeg prøvd men det er vanskelig nei hadde jeg fått vokse opp hjemme så ville alt vært så meget bedre mistet pappa 16 Desember 2023 ingen i familien inviterte meg heller så Juleaften og Nyttårsaften ble feiret på Kirkegården sammen med mamma og pappa Maskinfører skrev (5 timer siden): Jobber i min onkels Entreprenørfirma men dette er gamle karer så har ikke så mye med de å gjøre på fritiden de er opptatt ned familie og diverse Maskinfører skrev (5 timer siden): De jeg har vokst opp med har flytta er bare barnefamilier og eldre folk her nå så har ikke noe til felles med dem ungkar og barnløs etter jobb er jeg hjemme hadde 2 søstre dette er også over mor gikk bort når jeg var 23 pappa når jeg var 35 år Maskinfører skrev (5 timer siden): De jeg har vokst opp med har flytta er bare barnefamilier og eldre folk her nå så har ikke noe til felles med dem ungkar og barnløs etter jobb er jeg hjemme hadde 2 søstre dette er også over mor gikk bort når jeg var 23 pappa når jeg var 35 år Maskinfører skrev (5 timer siden): Rivd ut av barndomshjemmet som 3 åring og når jeg kom hjem til hjemstedet som 20 åring så kjent jeg ingen Maskinfører skrev (5 timer siden): Skifte stabstag på Raven i dag da samt rense Lambdasonden så blir det nok bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #1480 Del Skrevet 10. februar 2024 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå