Maskinfører Skrevet 25. januar 2024 Forfatter #1241 Del Skrevet 25. januar 2024 Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Bare å sette i gang ungdommen 😅 Ja det er det men er dårlig sånt rundt her på bygda ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 25. januar 2024 #1242 Del Skrevet 25. januar 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er det men er dårlig sånt rundt her på bygda ☹️ Det fins grupper på Facebook der man kan legge ut annonse 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar 2024 Forfatter #1243 Del Skrevet 25. januar 2024 Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Det fins grupper på Facebook der man kan legge ut annonse 🙂 Se der ja takk takk 😀😀 ja jeg får se hva jeg gjør er jo alene nå så har jo hele påska 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 25. januar 2024 #1244 Del Skrevet 25. januar 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Se der ja takk takk 😀😀 ja jeg får se hva jeg gjør er jo alene nå så har jo hele påska 😀 Bare hyggelig 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar 2024 Forfatter #1245 Del Skrevet 25. januar 2024 Pal Fungi skrev (14 minutter siden): Bare hyggelig 😊 Takk takk 😉 vi får se hva vi gjør mulig jeg kler det om i ferien min 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #1246 Del Skrevet 26. januar 2024 Dakar Frida satt du hodet fast i rømme boksen ? 😉😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2024 #1247 Del Skrevet 26. januar 2024 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Dakar Frida satt du hodet fast i rømme boksen ? 😉😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #1248 Del Skrevet 26. januar 2024 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 26. januar 2024 #1249 Del Skrevet 26. januar 2024 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Dakar Frida satt du hodet fast i rømme boksen ? 😉😻😻 Nei? 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 26. januar 2024 #1250 Del Skrevet 26. januar 2024 Natterangler du også? Jeg skal faktisk snart legge meg. Kanskje på tide når klokka snart bikker to🤭 Ha en god natt Maskinfører❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #1251 Del Skrevet 26. januar 2024 Frida skrev (12 minutter siden): Nei? 😂 Jo 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 26. januar 2024 #1252 Del Skrevet 26. januar 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jo 😻😻 Ups, var klønete! 🙃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #1253 Del Skrevet 26. januar 2024 Hannah80 skrev (7 minutter siden): Natterangler du også? Jeg skal faktisk snart legge meg. Kanskje på tide når klokka snart bikker to🤭 Ha en god natt Maskinfører❤️ Ja her er vi nattranglere langhelg Gravemaskina skal på verksted så ikke jobb før mandag Ha en god natt du også Hannah80 ❤️ innen ett par timer så får du nok følge inn i drømmeland herfra også 😀 😫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #1254 Del Skrevet 26. januar 2024 Frida skrev (1 minutt siden): Ups, var klønete! 🙃 Ja var det spiste grillpølser til kvelds og da pleier jeg og ha rømme på pølsene med sprø løk og ketchup og da skulle Frida ha restene i boksen en gammel dame detta 28 Juli er hun 18 år gammel 😻😻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 26. januar 2024 #1255 Del Skrevet 26. januar 2024 Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja var det spiste grillpølser til kvelds og da pleier jeg og ha rømme på pølsene med sprø løk og ketchup og da skulle Frida ha restene i boksen en gammel dame detta 28 Juli er hun 18 år gammel 😻😻 Rømme på pølse var nytt for meg 🤔 Jeg bruker majones på 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 26. januar 2024 #1256 Del Skrevet 26. januar 2024 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja var det spiste grillpølser til kvelds og da pleier jeg og ha rømme på pølsene med sprø løk og ketchup og da skulle Frida ha restene i boksen en gammel dame detta 28 Juli er hun 18 år gammel 😻😻 Elegant gammel dame med hodet i rømmeboksen...vel...hadde hun kikket dypt i sherryglasset? Det hender jo seg at elegante gamle damer gjør det, godt for gikta! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #1257 Del Skrevet 26. januar 2024 Frida skrev (1 time siden): Elegant gammel dame med hodet i rømmeboksen...vel...hadde hun kikket dypt i sherryglasset? Det hender jo seg at elegante gamle damer gjør det, godt for gikta! hehe nei hun drikker ikke sherry ennå men hun har vært i Cognac glasset tidligere tror ikke hun helt likte innholder ja sherry er godt for gikta nei hu er ikke plaget av gikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #1258 Del Skrevet 26. januar 2024 Pal Fungi skrev (1 time siden): Rømme på pølse var nytt for meg 🤔 Jeg bruker majones på 😃 Neida har hatt det i en 20 års tid vel ? ja men da har vi noe til felles da ? majones på pølse var også ukjent for meg 😃 men intet slår pølse i vaffel ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #1259 Del Skrevet 26. januar 2024 (endret) Sånn da var hjemmelserklæringen utfylt og signert og lagt i ut post hylla da ere bare og vente på skifteattesten så er alt klart til å bli sendt til Kartverket men kjenner ingen glede i å bli huseier Endret 26. januar 2024 av Maskinfører 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2024 #1260 Del Skrevet 26. januar 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Sånn da var hjemmelserklæringen utfylt og signert og lagt i ut post hylla da ere bare og vente på skifteattesten så er alt klart til å bli sendt til Kartverket men kjenner ingen glede i å bli huseier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå