Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Sånn pappa se så fint jeg gjorde det til for deg fakler og gravlys 28 dager siden du sovnet inn og 15 dager siden begravelse trist at jeg ikke fikk sett graven før idag pga for mye  snø og de tok til vettet og fresa 

IMG_20240112_203856_574.jpg

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (På 12.1.2024 den 19.39):

Sånn pappa se så fint jeg gjorde det til for deg fakler og gravlys 28 dager siden du sovnet inn og 15 dager siden begravelse trist at jeg ikke fikk sett graven før idag pga for mye  snø og de tok til vettet og fresa 

IMG_20240112_203856_574.jpg

Ekspander  

🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer, Maskinfører.

Så fint du hadde gjort det på grava. Du får kose litt ekstra med pusekattene dine, og tenke på de gode stundene du fikk med din far. Du var, om jeg husker rett, så flink til å besøke han på hjemmet og dere hadde sikkert mange gode samtaler.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (På 12.1.2024 den 19.29):

Kattene må alltid kna til plassen de skal sove på :fnise:

IMG_20240112_203057.jpg

Ekspander  

Ja de gjør det også stepper dem 😻😻:katt2::katt2: Søt katt/katter  forresten 😻😻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thildamor skrev (På 12.1.2024 den 19.54):

Kondolerer, Maskinfører.

Så fint du hadde gjort det på grava. Du får kose litt ekstra med pusekattene dine, og tenke på de gode stundene du fikk med din far. Du var, om jeg husker rett, så flink til å besøke han på hjemmet og dere hadde sikkert mange gode samtaler.

Ekspander  

Tusen takk ♥️ Ja jeg har det kjøpe gravlykter og fakler til Nyttårsaften men var så dårlig vær at jeg ikke fikk tent dem gadd rett og slett ikke det føyka noe sinnsykt andre nyttårsdag var det 1,5 meter snø ute så fikk sjansen idag så det det var jo fint ja Frida ligger på fanget mitt nå og koser seg ja hadde mange gode stunder på sykehjemmet ja jeg var der hver dag ja gode samtaler hadde vi bortsett fra 13-16 Desember hvor han bare lå og sov 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 12.1.2024 den 23.33):

Tusen takk ♥️ Ja jeg har det kjøpe gravlykter og fakler til Nyttårsaften men var så dårlig vær at jeg ikke fikk tent dem gadd rett og slett ikke det føyka noe sinnsykt andre nyttårsdag var det 1,5 meter snø ute så fikk sjansen idag så det det var jo fint ja Frida ligger på fanget mitt nå og koser seg ja hadde mange gode stunder på sykehjemmet ja jeg var der hver dag ja gode samtaler hadde vi bortsett fra 13-16 Desember hvor han bare lå og sov 

Ekspander  

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm vært mye ulyder og skygger i huset i natt godt klokken er 06:41 og folket våkner ☹️☹️

Endret av Maskinfører
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 13.1.2024 den 5.40):

mhm vært mye ulyder og skygger i huset i natt godt klokken er 06:41 og folket våkner ☹️☹️

Ekspander  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tente lys for deg i går kveld også pappa 🕯️🕯️🕯️🕯️🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️

IMG_20240113_233254_933.jpg

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spurte om Frida skulle ha kjøttmat og da forsvant ha som en rakett fra fanget mitt og bort til matskåla Tuss og også 🥰🥰😻😻🥩🥩🥩🥩

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 14.1.2024 den 0.53):

Spurte om Frida skulle ha kjøttmat og da forsvant ha som en rakett fra fanget mitt og bort til matskåla Tuss og også 🥰🥰😻😻🥩🥩🥩🥩

Ekspander  

Maskinfører skrev (På 14.1.2024 den 0.34):

Tente lys for deg i går kveld også pappa 🕯️🕯️🕯️🕯️🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️

IMG_20240113_233254_933.jpg

Ekspander  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Maskinfører skrev (På 15.1.2024 den 3.18):

Jaggu så nydelig katt ligner på Tuss 😻😻:katt2::katt2: sove sammen ? 😻😻:katt2::katt2:

Ekspander  

🥰🥰😻😻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...