Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #101 Del Skrevet 14. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Jeg også Cassidy Tvillingene ser at vi ikke fikk besøk av flere i dagbøkene våre nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #102 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ser at vi ikke fikk besøk av flere i dagbøkene våre nå.😉😉 Ja kanskje like greit om det er folk som sprer eder og galle 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #103 Del Skrevet 14. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja kanskje like greit om det er folk som sprer eder og galle Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #104 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at vi ikke fikk besøk av flere i dagbøkene våre nå.😉😉 Det er fordi jeg stakk innom her 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #105 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. Ja det er bra liker ikke at folk sprer eder og galle 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #106 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (3 minutter siden): Det er fordi jeg stakk innom her 🙂 Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig at du stakk innom her.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #107 Del Skrevet 14. februar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er bra liker ikke at folk sprer eder og galle Nei det liker heller ikke Cassidy Tvillingene.👎👎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #108 Del Skrevet 14. februar 2023 Idag 14.02.2023 klokken 04:43:00 ble jeg A-Kjendis her på KG Gratulerer! Du klatret opp på rangstigen til A-Kjendis! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #109 Del Skrevet 14. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Idag 14.02.2023 klokken 04:43:00 ble jeg A-Kjendis her på KG Gratulerer! Du klatret opp på rangstigen til A-Kjendis! Cassidy Tvillingene Gratulerer deg med å bli A-Kjendis @Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #110 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Gratulerer deg med å bli A-Kjendis @Maskinfører Tusen takk alltid artig det @Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #111 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (9 minutter siden): Det er fordi jeg stakk innom her 🙂 Ja men det er jo koselig velkommen innom @servitrise&suppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #112 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig at du stakk innom her.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Ja, her i dagbøkene er det fredstid alltid, og det passer bra når jeg spiser som nå. Hamburger 😄 Hei til eieren av dagboka Maskinfører 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #113 Del Skrevet 14. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja men det er jo koselig velkommen innom @servitrise&suppe Takk 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #114 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (Akkurat nå): Ja, her i dagbøkene er det fredstid alltid, og det passer bra når jeg spiser som nå. Hamburger 😄 Hei til eieren av dagboka Maskinfører 😄 Ja her er det fredstid hamburger så tidlig ? Hei tilbake @servitrise&suppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #115 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (1 minutt siden): Takk 🙂 Bare koselig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #116 Del Skrevet 14. februar 2023 Har dere her spist frokost da eller? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #117 Del Skrevet 14. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja her er det fredstid hamburger så tidlig ? Hei tilbake @servitrise&suppe Jah 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #118 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (4 minutter siden): Ja, her i dagbøkene er det fredstid alltid, og det passer bra når jeg spiser som nå. Hamburger 😄 Hei til eieren av dagboka Maskinfører 😄 servitrise&suppe skrev (1 minutt siden): Har dere her spist frokost da eller? 🙂 Cassidy Tvillingene og Maskinfører pleier å ha det hyggelig og koselig sammen her på KG på nattestid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #119 Del Skrevet 14. februar 2023 servitrise&suppe skrev (3 minutter siden): Jah 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 14. februar 2023 #120 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene og Maskinfører pleier å ha det hyggelig og koselig sammen her på KG på nattestid. Jeg ser det, og det er hyggelig ja 🙂 godt flere er våkne om natta innimellom 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå