Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Han har nok reist han sovnet inn Lørdag 16 Desember 2023 klokken 14:10 jeg var hjemme ved 21:30 tiden og da var det en helt annen stemning i huset enn når han levde både mor og hans eks kone fra 70 tallet har nok ventet på han mens han selv har tilgang jeg er hans enebarn perfekt og perfekt jeg skulle ønske jeg selv hadde familie når han tuslet nei det trekkspillet gikk fra far til sønn deretter sønn selv kan jeg ikke spille og skal snart pakke de ned til minne ♥️♥️♥️:rose::rose:

Døden venter på oss alle. Og det er bare de lever som lider. 

Jeg kan ikke forestille meg hva du føler nå @Maskinfører, og hva enn du vil føle har du all rett til. 

Verden snurrer videre. ❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Takk det varmer :klem3::klem3: vært og titta på klærne hans og fant en gråstripete dress sikkert fra 1990 tallet en gang der fant jeg ett gammelt lommeur hvorfor har han ikke nevnt dette ? han skrøt jo så fælt av lommeuret han fikk av mamma på juleaften i 2003 hvor kommer dette fra ? hvem er det sitt ? tok jegerprøva i 2011 han hadde ingen problemer da med å åpne våpenskapet sitt og vise alt hva jeg en gang skulle arve det åpner seg så mange spørsmål jeg lurer nå så fælt på hvem var lommeuret sitt oldefar 1880-1969 Bestefar 1907-1995 onkelen 1906-1998? angrer så fælt ¨på at jeg ikke tittet på den dressen i sommer :( :( :klem3::klem3: husk om jeg får barn en gang i tiden vil disse spørre om hvor kommer dette lommeuret fra ? da må jeg bare lyve og si bestefar som vandre i 2023 men ikke hvor det stammer fra selv har jeg gull lommeur fra familien i Haugesund hvor pappas bestefar vandre til USA for så å komme tilbake igjen gull lommeurene stammer derfra 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 29.12.2023 den 7.10):

Sånn i dag blir en vemodig dag da er flagget hengt på halv stang og det er tid for å hoppe i dusjen  ♥️💔:rose:🕯️🕯️🕯️

Hvil i fred kjære Pappa du vil aldri bli glemt   25.03.1945-16.12.2023 ♥️ 💔:rose:🕯️🕯️🕯️

Kondolerer så mye til deg ❤️ Jeg også mistet pappaen min nå i desember så føler med deg 🌹

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Døden venter på oss alle. Og det er bare de lever som lider. 

Jeg kan ikke forestille meg hva du føler nå @Maskinfører, og hva enn du vil føle har du all rett til. 

Verden snurrer videre. ❤️

le

Jeg vokste opp på barnehjem og vi tapte jo som sagt 16 år personlig tror jeg aldri det vil gå over hadde jeg vært gift og hatt egne barn når han gikk bort så tror jeg at jeg ville taklet det langt bedre spesielt om min kone hadde kjent far og vi hadde samtaleemne for all fremtid  høres kanskje sykt ut men jeg har bilder fra syninga på mobilen bilde fra kista i graven med alle blomstene og bilde av han fra sykehjemmet det jeg aldri skal fortelle en fremtidig kone er at den stolen han sovnet inn i står i stua nå dagen etter han ble hentet sovnet inn lørdag hentet mandag han hadde gitt beskjed til sykepleieren at den stolen skulle jeg arve ja den venter på oss selv er jeg ikke redd døden mere jeg ble mere og mere overbevist om at pappa er ett annet sted nå nei sånt kan ikke beskrives ja jeg føler på mye det skjedde mye uforklarlig den dagen han sovnet inn på sykehjemmet alt fra 3 bank i en dør (har vitner på dette) til en  vinge på en pappeske som løftet seg opp og deretter ned selv de 2 sykepleierne som var på rommet når pappa sovnet inne gråt (veldig sjeldent de gjør det) jeg var den yngste pårørende de har vært borti og de ringer meg stadig vekk ♥️♥️:rose: takk for medfølelse :rose::rose:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pal Fungi skrev (12 minutter siden):

Kondolerer så mye til deg ❤️ Jeg også mistet pappaen min nå i desember så føler med deg 🌹

Kondolere til deg også sånt er vondt ♥️:rose: håper du har en mor eller så blir sorgen ennå tyngre og bære :( ♥️:rose:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Kondolere til deg også sånt er vondt ♥️:rose: håper du har en mor eller så blir sorgen ennå tyngre og bære :( ♥️:rose:

Takk ❤️ Ja min mor lever fortsatt. Jeg og min pappa var ikke særlig nære, så jeg kan tenke meg at det var mye verre i ditt tilfelle 😞

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (Akkurat nå):

Takk ❤️ Ja min mor lever fortsatt. Jeg og min pappa var ikke særlig nære, så jeg kan tenke meg at det var mye verre i ditt tilfelle 😞

Ingen årsak ♥️ja da må du ta  ta vare på henne ♥️ husker jeg stod i dusjen begravelsesdagen 29 Desember og gruet meg tenkte alt var så lett den dagen 12 år tilbake den gangen var vi 2 nå er vi bare 1 ja den tiden under barnevernet og tiden etterpå ble bare mitt bånd til mine foreldre bare sterkere og sterkere alt var feil fred være med fars minne 1945-2023 mor 1953-2011 ♥️:rose:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Jeg vokste opp på barnehjem og vi tapte jo som sagt 16 år personlig tror jeg aldri det vil gå over hadde jeg vært gift og hatt egne barn når han gikk bort så tror jeg at jeg ville taklet det langt bedre spesielt om min kone hadde kjent far og vi hadde samtaleemne for all fremtid  høres kanskje sykt ut men jeg har bilder fra syninga på mobilen bilde fra kista i graven med alle blomstene og bilde av han fra sykehjemmet det jeg aldri skal fortelle en fremtidig kone er at den stolen han sovnet inn i står i stua nå dagen etter han ble hentet sovnet inn lørdag hentet mandag han hadde gitt beskjed til sykepleieren at den stolen skulle jeg arve ja den venter på oss selv er jeg ikke redd døden mere jeg ble mere og mere overbevist om at pappa er ett annet sted nå nei sånt kan ikke beskrives ja jeg føler på mye det skjedde mye uforklarlig den dagen han sovnet inn på sykehjemmet alt fra 3 bank i en dør (har vitner på dette) til en  vinge på en pappeske som løftet seg opp og deretter ned selv de 2 sykepleierne som var på rommet når pappa sovnet inne gråt (veldig sjeldent de gjør det) jeg var den yngste pårørende de har vært borti og de ringer meg stadig vekk ♥️♥️:rose: takk for medfølelse :rose::rose:

Selv om du ikke befinner deg på det stedet i livet du selv skulle ønske du var, så er sikker på at din Far var stolt av deg. 

Det er ikke sjukt i det hele tatt om du har bilder på mobilen fra syning og gravferd. 

Du mistet din Far, og det er vanskelig. 

Men det var ikke til å unngå. 

Jeg veit ikke om noen triks for å lette på sorgen. Dette er noe du må leve med. Jeg er lei for det ❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Ingen årsak ♥️ja da må du ta  ta vare på henne ♥️ husker jeg stod i dusjen begravelsesdagen 29 Desember og gruet meg tenkte alt var så lett den dagen 12 år tilbake den gangen var vi 2 nå er vi bare 1 ja den tiden under barnevernet og tiden etterpå ble bare mitt bånd til mine foreldre bare sterkere og sterkere alt var feil fred være med fars minne 1945-2023 mor 1953-2011 ♥️:rose:

Da hadde faktisk fedrene våre begravelse samme dagen 🕯️🕯️

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Selv om du ikke befinner deg på det stedet i livet du selv skulle ønske du var, så er sikker på at din Far var stolt av deg. 

Det er ikke sjukt i det hele tatt om du har bilder på mobilen fra syning og gravferd. 

Du mistet din Far, og det er vanskelig. 

Men det var ikke til å unngå. 

Jeg veit ikke om noen triks for å lette på sorgen. Dette er noe du må leve med. Jeg er lei for det ❤️

Stolt og stolt vi snakket vel i grunn aldri om det jeg spurte om det på dødsleier burde jeg gifte meg ? hvorfor ikke sa han jeg spurte også om en spesifikk jente på hjemstedet hvor han igjen svarte hvorfor ikke ? dagen før han sovnet inn dette nei jeg følte bare at jeg måtte ha de siste bildene ja det er veldig vanskelig jo det kunne nok vært unngått hadde man tatt HMS på alvor på 1970 tallet sveiserøyk syre dampende bly asbest osv så kunne det fått en annen utgang men det gjorde man ikke nei den sorgen må bare være ja jeg er også lei for det han ville jeg skulle stå der når graven ble fylt igjen og det gjorde jeg noen mere omsorgsfulle kirkegårdsarbeidere har jeg ikke opplevd for utenom meg selv husker graveren hoppet ut av gravemaskinen og gjorde ett dypt bøy tok meg i hånden og kondolerte og sa jeg kunne få det sånn som jeg ville  ♥️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pal Fungi skrev (3 minutter siden):

De hadde det ja ♥️:rose:🕯️🕯️ikke klokken 10:30 vel ? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (3 minutter siden):

Kondolerer, ukjente venn. ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Stolt og stolt vi snakket vel i grunn aldri om det jeg spurte om det på dødsleier burde jeg gifte meg ? hvorfor ikke sa han jeg spurte også om en spesifikk jente på hjemstedet hvor han igjen svarte hvorfor ikke ? dagen før han sovnet inn dette nei jeg følte bare at jeg måtte ha de siste bildene ja det er veldig vanskelig jo det kunne nok vært unngått hadde man tatt HMS på alvor på 1970 tallet sveiserøyk syre dampende bly asbest osv så kunne det fått en annen utgang men det gjorde man ikke nei den sorgen må bare være ja jeg er også lei for det han ville jeg skulle stå der når graven ble fylt igjen og det gjorde jeg noen mere omsorgsfulle kirkegårdsarbeidere har jeg ikke opplevd for utenom meg selv husker graveren hoppet ut av gravemaskinen og gjorde ett dypt bøy tok meg i hånden og kondolerte og sa jeg kunne få det sånn som jeg ville  ♥️

Så klart skal du gifte deg! 

Hvis du har ei i kikkerten, så skjønner jeg ikke hvorfor du nøler. 

Vi skal alle den veien, kamerat. 

Både jeg og du. Livet tar slutt en dag. ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Så klart skal du gifte deg! 

Hvis du har ei i kikkerten, så skjønner jeg ikke hvorfor du nøler. 

Vi skal alle den veien, kamerat. 

Både jeg og du. Livet tar slutt en dag. ❤️

Ja har det men er religionskræsj  ja vi skal jo det det tar slutt en gang det gjør jo det men jeg er i alle fall ikke redd for det da får vi møte våre kjære og etter å ha sett pappa er jeg ikke redd mer for jeg tror vi kommer til en bedre plass ♥️ enten står de og venter på oss ved porten   eller så må vi lete ♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (11 minutter siden):

Kondolerer, ukjente venn. ❤️

Takk for det ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (12 minutter siden):

De hadde det ja ♥️:rose:🕯️🕯️ikke klokken 10:30 vel ? 

Var klokka 13.00 her. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (50 minutter siden):

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...