Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
SVK skrev (6 timer siden):

Det skjønner jeg.  Håper du fikk sove i natt. :klem:

Ja jeg våknet klokken 10:30 :klem3:

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jukkapalme skrev (45 minutter siden):

Å nei, så trist! :trist: 💔 :rose: Kondolerer så mye og varm klem til deg :klem:  Håper begravelsen var fin selv om det selvfølgelig er usigelig tungt. 

Ja det er veldig trist :trist:Tusen takk det varmer :trist::rose:💔 det er så tomt nå jeg tror huset hjemme var hjemsøkt mye lyder og bråk men nå er det stille jeg lurer på om mamma har vært hjemme og ventet på pappa evt hans eks kone pappa bygde jo huset nytt i 1978 mens han var gift med noen andre så er to mulige kandidater det har aldri bodd noen andre her ja begravelsen var veldig fin men også tung :trist:💔:rose:

• Hjerte 3
Skrevet

Sånn da er det snart vinmonopolet hva ville du valgt pappa ? Hennesy Cognac eller Tronnes Napoleon ? det er nyttårsaften i morgen ? mhm Tror han ville valgt Tronnes pga pris :trist:

• Hjerte 3
Skrevet
Maskinfører skrev (12 timer siden):

Ja det er veldig trist :trist:Tusen takk det varmer :trist::rose:💔 det er så tomt nå jeg tror huset hjemme var hjemsøkt mye lyder og bråk men nå er det stille jeg lurer på om mamma har vært hjemme og ventet på pappa evt hans eks kone pappa bygde jo huset nytt i 1978 mens han var gift med noen andre så er to mulige kandidater det har aldri bodd noen andre her ja begravelsen var veldig fin men også tung :trist:💔:rose:

♥️ Et nok mammaen din som har ventet på ham ♥️ Godt begravelsen var fin, men sånt er fryktelig tungt, ja :trist:

Har tenkt så mye på deg idag. Rart med det, man blir liksom glad i hverandre her inne selv om man ikke kjenner hverandre i virkeligheten 💜 Ta deg tid til å sørge, ta vare på deg selv og trøst deg med kattene, det er mitt beste råd :klem3:

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (12 timer siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (På 29.12.2023 den 7.10):

Sånn i dag blir en vemodig dag da er flagget hengt på halv stang og det er tid for å hoppe i dusjen  ♥️💔:rose:🕯️🕯️🕯️

Hvil i fred kjære Pappa du vil aldri bli glemt   25.03.1945-16.12.2023 ♥️ 💔:rose:🕯️🕯️🕯️

Kondolerer ❤ 🌹

• Hjerte 2
Skrevet

Skjønner at dagen i går var veldig tung. Ufattelig trist å følge sin egen pappa til graven. Sender deg masse gode trøsteklemmer, og håper du kommer deg sånn noenlunde gjennom de neste dagene❤️💜❤️

• Hjerte 2
Skrevet

Cassidy Tvillingene kondolerer, våre tanker går til deg vår gode venn @Maskinfører:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kondolerer, våre tanker går til deg vår gode venn @Maskinfører:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Tusen takk det varmer :klem3::klem3:❤️❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Mardina skrev (23 minutter siden):

Kondolerer ❤ 🌹

Takk det varmer ❤️🌹

• Hjerte 2
Skrevet
Trubadur skrev (19 minutter siden):

Kondolerer! 💐

Tusen takk det varmer 🌹

• Hjerte 1
Skrevet
Hannah80 skrev (16 minutter siden):

Skjønner at dagen i går var veldig tung. Ufattelig trist å følge sin egen pappa til graven. Sender deg masse gode trøsteklemmer, og håper du kommer deg sånn noenlunde gjennom de neste dagene❤️💜❤️

Tusen takk Hannah80 det varmer ❤️💜❤️ vil nok ta en del år dette vi var veldig knytt etter 16 års fravær jeg holdt han i hånden når han sovnet inn ☹️💔

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Tusen takk det varmer :klem3::klem3:❤️❤️

:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Tusen takk Hannah80 det varmer ❤️💜❤️ vil nok ta en del år dette vi var veldig knytt etter 16 års fravær jeg holdt han i hånden når han sovnet inn ☹️💔

Utrolig rørende å lese🥰 Og vet du hva? Jeg har lest ganske mye av ting du har skrevet. Blant annet om din far. Og èn ting er ihvertfall sikkert. Han var utrolig heldig som hadde en slik god og omsorgsfull sønn som DEG. ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
jukkapalme skrev (32 minutter siden):

♥️ Et nok mammaen din som har ventet på ham ♥️ Godt begravelsen var fin, men sånt er fryktelig tungt, ja :trist:

Har tenkt så mye på deg idag. Rart med det, man blir liksom glad i hverandre her inne selv om man ikke kjenner hverandre i virkeligheten 💜 Ta deg tid til å sørge, ta vare på deg selv og trøst deg med kattene, det er mitt beste råd :klem3:

Ja enten mamma eller ekskona tror han er sammen med begge nå skjedde mye rart den dagen han sovnet inn va begravelsen var fin jeg stod der når graven ble lukket igjen inspiserte graven før begravelsen og nedi der så jeg en treramme som indikerte at det har vært en kiste der så sitter nå og funderer på hvem det kan ha vært ja vi blir glade i hverandre her sånn 💜 ja de kattene er omsorgsfulle og vet nok at han er borte nå siden jeg er så mye hjemme på kveldene Frida er friskere nå så lurer på om Herren har sett meg nå og gitt henne nytt liv i all sorgen 😻😻 takk for tips 💜💜😻😻

• Hjerte 3
Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Utrolig rørende å lese🥰 Og vet du hva? Jeg har lest ganske mye av ting du har skrevet. Blant annet om din far. Og èn ting er ihvertfall sikkert. Han var utrolig heldig som hadde en slik god og omsorgsfull sønn som DEG. ❤️

Tusen takk for varme og gode ord jeg er sikker på at pappa visste at jeg hadde det vondere enn han han gikk bort under palitativ behandling ja pappa hadde en god sønn og jeg hadde en god far er nå overbevist om at han er i himmelen ❤️:rose:🕯️ 

• Hjerte 2
Skrevet

Gratulere med dagen kjære bestefar 31.12.1907-28.02.1995 ❤️❤️:rose:

• Hjerte 1
Skrevet
Just now, Maskinfører said:

Gratulere med dagen kjære bestefar 31.12.1907-28.02.1995 ❤️❤️:rose:

Gratulerer med dagen til din bestefar og godt nyttår til deg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...