Maskinfører Skrevet 4. november 2023 Forfatter #1041 Del Skrevet 4. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. november 2023 Forfatter #1042 Del Skrevet 10. november 2023 Godt å være på nett igjen og simkortet kom fram 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november 2023 #1043 Del Skrevet 10. november 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Godt å være på nett igjen og simkortet kom fram 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. november 2023 Forfatter #1044 Del Skrevet 10. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. november 2023 #1045 Del Skrevet 11. november 2023 Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2023 #1046 Del Skrevet 11. november 2023 Maskinfører skrev (16 timer siden): Godt å være på nett igjen og simkortet kom fram Bra at du sier i fra, så vi vet at du er her. Blir det god lørdagsmiddag på deg i dag/kveld? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 Forfatter #1047 Del Skrevet 11. november 2023 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Bra at du sier i fra, så vi vet at du er her. Blir det god lørdagsmiddag på deg i dag/kveld? Ja er det 😀 mhm vet ikke hva som serveres på sykehjemmet idag da menyen ikke er fulgt denne uka har bare vært fisk bortsett fra på mandag når det var kålstuing og kjøttkaker 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2023 #1048 Del Skrevet 11. november 2023 Maskinfører skrev (31 minutter siden): Ja er det 😀 mhm vet ikke hva som serveres på sykehjemmet idag da menyen ikke er fulgt denne uka har bare vært fisk bortsett fra på mandag når det var kålstuing og kjøttkaker 😀 De kan da ikke tøyse sånn. Menyen skal være variert, de skal følge den og det skal være noe å glede seg til der hver uke. Kålstuing og skikkelige kjøttkaker er veldig godt det da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 Forfatter #1049 Del Skrevet 11. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): De kan da ikke tøyse sånn. Menyen skal være variert, de skal følge den og det skal være noe å glede seg til der hver uke. Kålstuing og skikkelige kjøttkaker er veldig godt det da. Nei i grunn ikke feks på Torsdag skulle de servere kalkun boller i fløtesaus ble jeg hadde gledet meg veldig til da jeg leser menyen før jeg går kvelden før og på Torsdag kom de inn med fiskegrateng ble litt fysen da 😀 ja en skal jo glede seg ja det er kjempegodt lager på sykehusets storkjøkken men ingen kjøttkaker er bedre enn mammas uansett sammen med kålstuing med muskatt nøtt i 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2023 #1050 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) Maskinfører skrev (8 minutter siden): ...men ingen kjøttkaker er bedre enn mammas uansett sammen med kålstuing med muskatt nøtt i 😀 Det stemmer på en prikk. Jeg forsøkte lenge før jeg fikk litt skikkelig smak på de jeg lager (av og til), men det kommer seg med øvelse. Ehh...når sa du at du selv laget det der sist sa du? Endret 11. november 2023 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 Forfatter #1051 Del Skrevet 11. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det stemmer på en prikk. Jeg forsøkte lenge før jeg fikk litt skikkelig smak på de jeg lager (av og til), men det kommer seg med øvelse. Ehh...når sa du at du selv laget det der sist sa du? Det gjør det 😀 er mammas oppskrift sikker fra skolebok eller noe hun var født i 1953 😀 har muskat og løk også i kjøttdeigen etter de er stekt fyller man vann i stekepanna så har man fett/kraft og ha over potetene etterpå hjemmelaget kålstuing også ja det kommer seg ned øvelse 😀 hehe tror ikke det har vært hjemmelagde kjøttkaker siden pappa endte på sykehjem i 2017/2018 ☹️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2023 #1052 Del Skrevet 11. november 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): hehe tror ikke det har vært hjemmelagde kjøttkaker siden pappa endte på sykehjem i 2017/2018 Men det kommer det til å bli en forandring på snart? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 Forfatter #1053 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Men det kommer det til å bli en forandring på snart? Ja vi får vel se vel må ha ny komfyr da den andre gikk i stykker for 6 år siden eller no så bruker en sånn Airfryer fra Jula burde pusset opp hele kjøkkenet men tiden strekker ikke til dessverre ☹️ gjør alt sjøl så andre har fri når jeg jobber og når jeg jobber har de fri så ☹️ burde nok hatt ett kvinnfolk i huset som holdt meg i øra 😀 Endret 11. november 2023 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2023 #1054 Del Skrevet 11. november 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja vi får vel se vel må ha ny komfyr da den andre gikk i stykker for 6 år siden eller no så bruker en sånn Airfryer fra Jula burde pusset opp hele kjøkkenet men tiden strekker ikke til dessverre ☹️ gjør alt sjøl så andre har fri når jeg jobber og når jeg jobber har de fri så ☹️ burde nok hatt ett kvinnfolk i huset som holdt meg i øra 😀 Syns du heller skal satse på ei hyggelig ei som er god til å lage mat, med mindre "streng holding i ører" er en spesiell interesse hos deg? Du trenger ikke å svare på sånne personlige ting altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 Forfatter #1055 Del Skrevet 11. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Syns du heller skal satse på ei hyggelig ei som er god til å lage mat, med mindre "streng holding i ører" er en spesiell interesse hos deg? Du trenger ikke å svare på sånne personlige ting altså. Ja jeg burde kanskje det 😀 hun lager i allefall gode hamburgere på bensinstasjonen hehe joa men en må ha noen som holder en i øra du så jo åssen det gikk med komfyren ? Sånn ere når man bor alene og ingen maser om komfyren mamma maste lenge før hun gikk bort det er nå 12 år siden ☹️ den står der ennå og er fra 1976 eller noe rødfarget med 3 plater ovnsdøra er borte 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2023 #1056 Del Skrevet 11. november 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg burde kanskje det 😀 hun lager i allefall gode hamburgere på bensinstasjonen hehe joa men en må ha noen som holder en i øra du så jo åssen det gikk med komfyren ? Sånn ere når man bor alene og ingen maser om komfyren mamma maste lenge før hun gikk bort det er nå 12 år siden ☹️ den står der ennå og er fra 1976 eller noe rødfarget med 3 plater ovnsdøra er borte 😀 Kan det hende at det vil være en god start å få seg en flunka ny komfyr...eller en gammel pent brukt en, om det heller er stilen i ditt kjøkken? Eller en toplaters hybelkomfyr med liten steikeovn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 Forfatter #1057 Del Skrevet 11. november 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Kan det hende at det vil være en god start å få seg en flunka ny komfyr...eller en gammel pent brukt en, om det heller er stilen i ditt kjøkken? Eller en toplaters hybelkomfyr med liten steikeovn? Hehe nei jeg har lyst til og bytte ut mitt Star kjøkken fra 1976 med røde fronter til ett flunka nytt moderne kjøkken med integrerte hvitevarer og stekeovn med varmluft sånn at jeg får sånn god ribbe som smelter på tunga sånn som vi får på sykehjemmet på juleaften 😀 men om hun er Tyrkisk så vil det vel bli lite med god ribbe ? Om jeg ikke får omvendt henne da 😀 men føler alle disse prosjektene blir store og gjennomføre på egenhånd ☹️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2023 #1058 Del Skrevet 11. november 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hehe nei jeg har lyst til og bytte ut mitt Star kjøkken fra 1976 med røde fronter til ett flunka nytt moderne kjøkken med integrerte hvitevarer og stekeovn med varmluft sånn at jeg får sånn god ribbe som smelter på tunga sånn som vi får på sykehjemmet på juleaften 😀 men om hun er Tyrkisk så vil det vel bli lite med god ribbe ? Om jeg ikke får omvendt henne da 😀 men føler alle disse prosjektene blir store og gjennomføre på egenhånd ☹️ Oijj...så du har ei i kikkerten altså? Hun lager helt sikkert veldig god tyrkisk mat som blir dine favoritter. Du har bare ikke smakt dem ennå, så du vet ikke om dem. Hun vet kanskje ikke om at du er singel heller? Omvendelse er nok et større prosjekt enn et nytt kjøkken, for der følger hele slekta med i bagasjen og alle skal ha en mening om deg. Hehe...jeg sier bare "lykke til"! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 Forfatter #1059 Del Skrevet 11. november 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Oijj...så du har ei i kikkerten altså? Hun lager helt sikkert veldig god tyrkisk mat som blir dine favoritter. Du har bare ikke smakt dem ennå, så du vet ikke om dem. Hun vet kanskje ikke om at du er singel heller? Omvendelse er nok et større prosjekt enn et nytt kjøkken, for der følger hele slekta med i bagasjen og alle skal ha en mening om deg. Hehe...jeg sier bare "lykke til"! Hu har meg i kikkerten 😉 ja mulig hun lager det eller moren 😀 nei jeg har ikke smakt de ennå 😀 ja det må hun nok vite siden hun bestemmer hva jeg skal spise hamburger og ikke Bacongrill en bacongrill med råd løk og Ketchup så kommer jeg ut med burger i stedet så joda hun bestemmer og smiler og snakker masse med meg men hun lager burger,n og har sagt hun liker meg ja mulig de følger med på lasset heldigvis har foreldrene egen leilighet hvor det bor 7 mennesker totalt faren kom innom en gang også spurte hun hva syns du om han da en fast kunde ? faren så koselig ut han der har du noen sa han 😀 ja jeg tror foreldrene er skikkelige og dessverre mye ekskludering der sånn de blir vel bare glade om hun treffer noen 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2023 #1060 Del Skrevet 11. november 2023 Da ser jeg i spåkulen min at 2024 kommer til å bli et spennende år for Maskinisten vår...og det unner vi ham. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå