Maskinfører Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #781 Del Skrevet 26. juni 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Off 🙁🙁 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni 2023 #782 Del Skrevet 26. juni 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): De hadde jo ikke de multistikka 🙁🙁🙁 sendt melding til hugger i Larvik om de har kontakta på delebilen der har de den ikke må ledningen loddes sammen og gå utenfor kontakta 🙁🙁🙈🙈🙈 Cassidy Tvillingene håper at det går i orden for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #783 Del Skrevet 26. juni 2023 Jobba på egenhånd også 🙁🙁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #784 Del Skrevet 26. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at det går i orden for deg. Ja jeg også 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni 2023 #785 Del Skrevet 26. juni 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jobba på egenhånd også 🙁🙁 Cassidy Tvillingene håper ikke at du skadet deg altfor mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juni 2023 #786 Del Skrevet 26. juni 2023 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Var flaks det da 😊😊 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Ja😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #787 Del Skrevet 26. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper ikke at du skadet deg altfor mye. Hadde ikke terminalverktøy så skrujernet sklei 🙁🙁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #788 Del Skrevet 26. juni 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja😀😀 😀😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni 2023 #789 Del Skrevet 26. juni 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hadde ikke terminalverktøy så skrujernet sklei 🙁🙁 Cassidy Tvillingene håper ikke at du skar deg altfor dypt.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #790 Del Skrevet 26. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper ikke at du skar deg altfor dypt.👨🦰👩🦰 Vet ikke er plastra 🙁🙁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni 2023 #791 Del Skrevet 26. juni 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Vet ikke er plastra 🙁🙁 Cassidy Tvillingene håper at du passer på og følger med, sånn at det ikke går betennelse i såret. For vi tenker på deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #792 Del Skrevet 26. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at du passer på og følger med, sånn at det ikke går betennelse i såret. For vi tenker på deg.🥰🥰 Takk for omtanke renser det i Highland Queen i kveld eneste jeg har 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni 2023 #793 Del Skrevet 26. juni 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk for omtanke renser det i Highland Queen i kveld eneste jeg har 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du renser såret, for det er viktig.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #794 Del Skrevet 26. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du renser såret, for det er viktig.👨🦰👩🦰👍👍 Ja er det 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #795 Del Skrevet 27. juni 2023 🚤🚤🚤🚤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #796 Del Skrevet 27. juni 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #797 Del Skrevet 27. juni 2023 Sånn da er hjulbue på Mitsu demontert og gjett hva jeg fant Rosa og grønn råtten ledning Etter og ha studert skjemaet over ledninger så er den til sikring nr 15 I motorrommet dvs blinklyssikring lodde sammen denne I morgen så har jeg kanskje blinklyset 😀 fuck regnværet ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni 2023 #798 Del Skrevet 27. juni 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Sånn da er hjulbue på Mitsu demontert og gjett hva jeg fant Rosa og grønn råtten ledning Etter og ha studert skjemaet over ledninger så er den til sikring nr 15 I motorrommet dvs blinklyssikring lodde sammen denne I morgen så har jeg kanskje blinklyset 😀 fuck regnværet ☹️ Cassidy Tvillingene håper at du får bedre vær i morgen, sånn at du får fikset det.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #799 Del Skrevet 27. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at du får bedre vær i morgen, sånn at du får fikset det.🥰🥰 Ja jeg også klart og tydelig brudd det 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni 2023 #800 Del Skrevet 27. juni 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også klart og tydelig brudd det 🥰🥰 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå