Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #381 Del Skrevet 10. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja den var morsom 😀 ikke det nei ☹️ Cassidy Tvillingene klarte ikke å finne den nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #382 Del Skrevet 10. mars 2023 Denne var også morsom . Haha.. ja, lurer på hvordan dette gikk. 😂 Tok de den transportable dassen på ryggen de to milene på stien mon tro? 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #383 Del Skrevet 10. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene klarte ikke å finne den nei. Nei ☹️☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #384 Del Skrevet 10. mars 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Denne var også morsom . Haha.. ja, lurer på hvordan dette gikk. 😂 Tok de den transportable dassen på ryggen de to milene på stien mon tro? 🤪 Cassidy Tvillingene hadde likt å lese dette.👍👍 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #385 Del Skrevet 10. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene hadde likt å lese dette.👍👍 Ja mye artig der 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #386 Del Skrevet 10. mars 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja mye artig der 🙂🙂 Det er Cassidy Tvillingene helt sikre på at det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #387 Del Skrevet 11. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (22 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene helt sikre på at det er. Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #388 Del Skrevet 11. mars 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #389 Del Skrevet 11. mars 2023 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #390 Del Skrevet 11. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige. Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #391 Del Skrevet 11. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #392 Del Skrevet 11. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #393 Del Skrevet 11. mars 2023 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja Det sier Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #394 Del Skrevet 11. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Det sier Cassidy Tvillingene også. Ja sorry har drevet med disse datagreiene så jeg har helt glemt dere er også skikkelig forbanna 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #395 Del Skrevet 11. mars 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja sorry har drevet med disse datagreiene så jeg har helt glemt dere er også skikkelig forbanna 🤬 Cassidy Tvillingene forstår at du ikke helt får til disse datagreiene??🤔🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #396 Del Skrevet 11. mars 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår at du ikke helt får til disse datagreiene??🤔🤔 Jeg hadde liksom fått den obd2 kabelen fra kina og når jeg skulle installerer driver og programvare var liksom plata tom 550,- rett i dass så nå må jeg bestille ny fra England Endret 11. mars 2023 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #397 Del Skrevet 11. mars 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg hadde liksom fått den obd2 kabelen fra kina og når jeg skulle installerer driver og programvare var liksom plata tom 550,- rett i dass så nå må jeg bestille ny fra England Cassidy Tvillingene synes at det var skikkelig kjipt å høre.☹️☹️ Vi håper at det ordner seg når du får den nye platen fra England.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #398 Del Skrevet 11. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det var skikkelig kjipt å høre.☹️☹️ Vi håper at det ordner seg når du får den nye platen fra England.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Svindel kalles sånn nei nå blir det fra 0bdi365 seriøst firma og ikke Fruugo 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #399 Del Skrevet 11. mars 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Svindel kalles sånn nei nå blir det fra 0bdi365 seriøst firma og ikke Fruugo 🙂🙂 Cassidy Tvillingene holder med deg der. Vi finner oss ikke i svindel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #400 Del Skrevet 11. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene holder med deg der. Vi finner oss ikke i svindel. Nei 🙂 550,- så var det mini cd så måtte jeg reise ut og kjøpe stasjonær cd rom til 600,- for så og finne ut at plata var tom du kan tro jeg ble forbanna måtte bestille ny kabel med program 700,- ink mva og frakt ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå