Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter #2681 Skrevet 4. april Sola de skrev (På 7.2.2026 den 9.32): Gratulerer så mye med overstått bursdag Tusen takk 😀
SVK Skrevet 4. april #2682 Skrevet 4. april Jeg håper du hadde en god jakt @Maskinfører! FLotte bilder! 1
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter #2683 Skrevet 4. april SVK skrev (1 time siden): Jeg håper du hadde en god jakt @Maskinfører! FLotte bilder! Ja jaktturen var bra den 😀
SVK Skrevet 4. april #2684 Skrevet 4. april (endret) Maskinfører skrev (31 minutter siden): Ja jaktturen var bra den 😀 Bra! Jeg ønsker deg god påske! Endret 4. april av SVK 1
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter #2685 Skrevet 4. april SVK skrev (1 time siden): Bra! Jeg ønsker deg god påske! God påske tilbake @SVK søt harepus 🐇🙂
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter #2686 Skrevet 6. april SVK skrev (På 4.4.2026 den 9.37): Bra! Jeg ønsker deg god påske! God påske tilbake @SVK søt harepus 🐇🙂
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter #2687 Skrevet 6. april Sånn da er det 2 triste år siden Frida gikk bort søte pusen 😻😻❤️❤️ 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #2688 Skrevet 6. april Maskinfører skrev (2 timer siden): Sånn da er det 2 triste år siden Frida gikk bort søte pusen 😻😻❤️❤️ 😻😻 1
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter #2689 Skrevet 6. april Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): 😻😻 Ja takk 😻😻❤️❤️ 1
SVK Skrevet 6. april #2690 Skrevet 6. april Maskinfører skrev (7 timer siden): God påske tilbake @SVK søt harepus 🐇🙂 Det er absolutt en søt harepus! Jeg digget Peter Rabbit som barn. Det pleide å gå på barne-tv. Maskinfører skrev (7 timer siden): Sånn da er det 2 triste år siden Frida gikk bort søte pusen 😻😻❤️❤️ En søt pusekatt. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #2691 Skrevet 6. april Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja takk 😻😻❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter #2692 Skrevet 6. april Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): ❤️❤️😻😻
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter #2693 Skrevet 6. april SVK skrev (36 minutter siden): Det er absolutt en søt harepus! Jeg digget Peter Rabbit som barn. Det pleide å gå på barne-tv. En søt pusekatt. Ja
Maskinfører Skrevet 9. april Forfatter #2694 Skrevet 9. april Det var da og itte nå som prøysen pleide og si
Maskinfører Skrevet 9. april Forfatter #2695 Skrevet 9. april Det var da og itte nå som prøysen pleide og si
Maskinfører Skrevet 19 timer siden Forfatter #2696 Skrevet 19 timer siden Ja idag ville du vært 73 År mamma savner deg utrolig mye Hvil i fred hadde blitt din gode bløtekake i dag da ❤️❤️🇧🇻🇧🇻
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå